این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خدمات مجالس در همین محل

گروه لایو شیپ فروش گوسفند زنده

در تهران غرب, آریاشهر | آگهی های خدمات مجالس


اگر شما مدت ها است که طعم واقعی گوشت گوسفند تازه را فراموش کرده اید و از گوشت های نامرغوب یا قدیمی که در فروشگاه ها یا قصابی ها مانده اند، استفاده می کنید باید روش خرید خود را عوض کنید. همچنین با قیمت های بالای این گوشت ها به صرفه تر است که دامی ارزان را بخرید تا بتوانید از لحاظ اقتصادی هم سود نمایید.
علاوه بر خرید گوشت می توانید از موارد دیگر مانند دل، جگر، کله پاچه، سیرابی و ... هم استفاده نمایند که بسیار با صرفه می باشد.
پس در صورتی که به دلیل مشغله کاری بالا یا نداشتن گوشتی تازه ومورد اعتماد نتوانسته اید گوشت خوبی را در دسترس داشته باشید پیشنهاد می گردد که از لایو شیپ livesheep.com که مرکزی اصلی در خدمت شماعزیزان است خرید گوسفند زنده خود را انجام نمایید.
شما به راحتی و از طریق سایت می توانید گوسفند های سالم و جوان را در هر نقطه از تهران تحویل گرفته و خریدی بدون دلال و با صرفه را تجربه کنید.
حتما خرید خود را از مرکزی که موردتایید است انجام دهید و به مراکز نامعتبر اعتماد نکنید. دام زنده را از مکان هایی مانند لایو شیپ که دارای مجوز بوده و تحت نظر ارگانهای ذیصلاح می باشد انجام نمایید تا بتوانید از دام هایی سالم استفاده نمایید که هم لذت خوردن یک گوشت تازه را تجربه نمایید و هم دامی را با قیمت ارزان تر ازبازار داشته باشید.
مجموعه لایو شیپ توانسته است با سابقه چندین ساله دقت و انصاف در فروش داشته باشد و دامی با نژاد عالی را به همراه قصاب در محل به شما تحویل دهد.


گوسفنده زنده ،

تهران / تهران غرب / آریاشهر     خدمات مجالس در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا