این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

کاراپوش تماس بگیرید

کاراپوش

%0
  • تهران مرکز
تولیدوچاپ نایلون،تولیدوچاپ نایلکس تماس بگیرید
کارت ویزیت های برش خاص (برش دلخواه) تماس بگیرید
عکاسی تبلیغاتی و صنعتی اوکسیان استودیو 2,000,000 تومان
1
 فروش لیزر حکاکی و برش  غیر فلزات تماس بگیرید

فروش لیزر حکاکی و برش غیر فلزات

%0
  • تهران مرکز

چاپ پیکسل ارزان ,مرکز فروش پیکسل در تهران

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

چاپ پیکسل :

برای هر شخصیت و هر یادبودی میتوانید پیکسل چاپ کنید هر کسی هم میتواند بج سینه یا پیکسل را با تصاویر مد نظر خودش طراحی و چاپ کند.

چاپ پیکسل فوری:

کاربرد دیگر این محصول به عنوان گیفت و هدیه در مراسمات و همایش ها و نمایشگاههای بزرگ است. که معمولا با بررسی علایق عموم جامعه تعدادی تصویر با مفاهیم مهم روز تولید میکنند و به افراد هدیه می دهند. که علاوه بر جلب رضایت مشتریان برند خود را در ذهن آنان نهادینه میکنند تا روزها و یا سال ها بعد اگر این افراد به محصولات آنها نیاز داشتند اولین برندی که به ذهشان میرسد نام آنها باشد.

چاپ پیکسل سوزنی:این پیکسل که در سایزهای مختلف در نوین گرافیک موجود است چاپ پیکسل ارزان در بین بقیه پیکسلها است.

چاپ پیکسل دسته کلیدی: از پیکسل دسته کلیدی میتوان به عنوان چاپ پیکسل تبلیغاتی استفاده کرد که برای مشتری بسیار جذاب و کارآمد است.

چاپ پیکسل مگنتی:در نوین گرافیک برای تزیئن سطوح فلزی نیر پیکسل داریم چاپ پیکسل مگنتی در سایزهای مختلف و اشکال مختلف مانند مگنت مربع و مگنت مستطیل نیز موجود است.

مرکز فروش پیکسل در تهران:

چاپ و تبلیغات نوین گرافیک تولید کننده انواع پیکسل ارزان , پیکسل تبلیغاتی , چاپ پیکسل و فروش پیکسل , خرید پیکسل , قیمت پیکسل سنجاقی ,پیکسل مگنتی و پیکسل جاکلیدی,برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.


چاپ پیکسل ارزان ، مرکز فروش پیکسل در تهران ، ، چاپ پیکسل اصفهان ، چاپ پیکسلی ، سفارش پیکسل با طرح دلخواه ، دستگاه چاپ پیکسل ، چاپ عکس روی پیکسل در شیراز ، چاپ عکس روی پیکسل در خانه ، چاپ پیکسل و ماگ ، چاپ پیک


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا