این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آموزش تعمیرات موبایل تماس بگیرید

آموزش تعمیرات موبایل

%0
  • کرمانشاه کرمانشاه
ابزار علف زن دستی 0 تومان

ابزار علف زن دستی

%0
  • آذربایجان غربی ارومیه

جدیدترین آگهی ابزار و یراق

 تیغ اره دیسکی آب صابونی (آبصابونی) والماسه تماس بگیرید
تک صنعت یراق تماس بگیرید

تک صنعت یراق

%0
  • اصفهان
یونولیت (پلاستوفوم) رکسانا فوم تماس بگیرید
فروش عمده چسب سیلیکونی همه کاره با کیفیت عالی تماس بگیرید
تیغ (تیغه) اره نواری فولادبر و استیل بر M42,M51 تماس بگیرید
تولید کننده فنر در شرکت کبیر فنر تماس بگیرید

تولید کننده فنر در شرکت کبیر فنر

%0
  • تهران مرکز
Hydraulic Nut Cutter / مهره بر هیدرولیک  تماس بگیرید
فروش عمده زنجیر صنعتی تماس بگیرید

فروش عمده زنجیر صنعتی

%0
  • شاهین شهر

سیم چین کله گاوی 160 لیکوتا

در استان تهران تهران جنوب, | ابزار و یراق

یکی از معروف‌ترین انبرهای دنیا، سیم چین است که برای قطع کردن و لخت کردن سیم‌های گوناگون با جنس و ضخامت‌های متنوع به کار می‌رود. سیم چین کله گاوی، یکی از مشهورترین و پرکاردبرترین انواع سیم چین‌هاست که در مقایسه با مدل‌های ساده، دهانه‌ای ضخیم تر و بلندتر دارد. علت انتخاب این نام (سیم چین کله گاوی) نیز همین مساله است. شایان ذکر است که تقریباً هر نوع میخ و پرچ و بستی را می‌توان با سیم چین کله گاوی لیکوتا (LICOTA) قطع نمود. البته به شرطی که به تیغه‌های سیم چین کله گاوی لیکوتا (LICOTA) آسیبی وارد نشود.

وجود تیغه‌های بسیار ضخیم و کلفت در سیم چین کله گاوی لیکوتا (LICOTA) باعث می‌شود تا قدرت عملکرد آن بسیار بالاتر از سیم چین ساده بشود. طول سیم چین کله گاوی لیکوتا (LICOTA) سایز 160 حدود 160 میلی‌متر است. بیش از نصف این طول در قسمت کله‌ی آن قرار گرفته است و لذا کله‌ی سیم چین کله گاوی لیکوتا (LICOTA) بسیار بلندتر از سیم چین ساده است. این اختلاف طول در قسمت سر باعث می‌شود تا سیم چین کله گاوی لیکوتا (LICOTA) بیشتر به داخل محل کار فرو رفته و وظیفه‌ی خود را انجام دهد.

سیم چین کله گاوی لیکوتا (LICOTA)، از فولاد آلیاژی کروم-وانادیوم (Cr-V) تشکیل شده است. کروم-وانادیوم ، فولادی بسیار مستحکم با قابلیت تحمل تنش کششی بسیار زیاد است و یکی از عالی‌ترین فلزات برای ساخت سیم چین می‌باشد. دستگیره‌های سیم چین کله گاوی لیکوتا (LICOTA) سایز 160، از پلاستیک نرم می‌باشد. این دستگیره‌ها بسیار ارگونومیک و خوش‌دست بوده و در انتهای بالایی آن، یک برآمدگی قرار داده شده است. این برآمدگی علاوه بر محافظت از انگشتان، امکان اعمال حداکثر نیروی دست را در هنگام قطع کردن سیم، به ما می‌دهد.


ابزار دستی ، لیکوتا ، سیم چین ، سیم چین لیکوتا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا