این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
چادر سرخپوستی برای آتلیه تماس بگیرید

چادر سرخپوستی برای آتلیه

%0
  • تهران تهران شرق
1
اجاره دستگاه زردی نوزاد با نازلترین قیمت تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

1
چادر سرخپوستی برای آتلیه تماس بگیرید

چادر سرخپوستی برای آتلیه

%0
  • تهران تهران شرق
سرویس خواب نوزاد و نوجوان آمیسا مدل بونتیه 84,700,000 تومان

سرویس خواب نوزاد و نوجوان آمیسا مدل بونتیه

%50
  • تهران تهران مرکز
1
اجاره دستگاه زردی نوزاد با نازلترین قیمت تماس بگیرید
فروش سرویس خواب نوزاد باطرح ماشین برند آراچوب تماس بگیرید

فروش سرویس خواب نوزاد باطرح ماشین برند آراچوب

%0
  • آذربایجان غربی ارومیه

جدیدترین آگهی آتلیه کودک

آتلیه کوچک

در استان تهران تهران شمال, | آتلیه کودک

بعد از ۱۴ سال عکاسی خبری و کار در مطبوعات در سال ۹۴ تصمیم گرفتم که بصورت تخصصی عکاسی کودک انجام بدم. آن زمان، مثل الان خیلی عکاسی کودک مد نشده بود. از یک اتاق توی زیرزمین خونه شروع کردم و با تلاش شبانه روزی و ایده های جدید و دکورهای خاص تمام سعیم این بود که تخصصی ترین آتلیه کودک بشیم. البته ما نه اولین هستیم و نه بهترین (شعاری که ماشالا خیلی ها ازش استفاده میکنن) ولی ما همیشه در حال پیشرفت هستیم و مجموعه ی کوچک در حال بزرگتر شدن و خداروشکر الان با گذشت ۴ سال ، تونستیم خودمون رو جزو آتلیه های برتر تخصصی کودک قرار بدیم.

هر سال چند تا کارآموز میگیریم که با آموزش دادنشون، به مجموعه کوچک اضافه میشن و هم تعدادمون بیشتر میشه و هم کارها رو بصورت یک تیم حرفه ای انجام میدیدم نه فقط یک شخص.

در طول این چند سال همیشه احترام به مشتری و براورده کردن نیاز مشتری ها از یه آتلیه کودک برام مهمتریم مساله بوده و احتمالا بخاطر همین است که مشتری هام هم خیلی بهم اعتماد دارن و خداروشکر تا الان تونستیم بجز بحث عکاسی با کمک مشتریان کلی کار بزرگ بکنیم و تا حالا ۴ بار تونستیم یه کمپین خیریه راه بندازیم و کلی برای زلزله زده های سرپل ذهاب کمک جمع کنیم.

در این ۴ سال کلی عکاسی کودک در ایران پیشرفت کرده که بنظرم بخاطر رقابت و کارکردن سختی است که ما و باقی همکارانمون در آتلیه های دیگر انجام میدیم. امیدواریم در آینده نزدیک بتونیم به بهترین آتلیه دنیا تبدیل بشیم و رضایت تمامی مشتری هامون رو مثل قبل داشته باشیم و همچنین نفرات بیشتری رو آموزش بدیم.

محمد نصیری


آتلیه ، آتلیه کودک ، عکس کودک ، آتلیه عکس کودک ، عکس نوزاد ، نوزاد ، عکس نوزادی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا