این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

سایر خدمات در همین محل

جدیدترین آگهی سایر خدمات

فروش و نصب دوربین میتی اسپید دام 980,000 تومان
3
قیمت عایق xps تماس بگیرید

قیمت عایق xps

%0
  • تهران حومه
جوشکار فوری تماس بگیرید

جوشکار فوری

%0
  • اصفهان
تولید تخصصی تابلو معابر 0 تومان
تابلو معابر 270,000 تومان

تابلو معابر

%0
  • بابل
تولید تخصصی بیلبورد 0 تومان

تولید تخصصی بیلبورد

%0
  • نور
تولید تخصصی نیمکت های فلزی 0 تومان

فروش انواع فن¬کویل

در تهران شمال, جام جم | سایر خدمات

از مهم¬ترین تجهیزات تهویه مطبوع است و سرمایش یا گرمایش فضای تهویه را تامین می¬نماید. بر اساس ساختار و ظرفیت هوادهی شامل 1 تا 3 دستگاه فن ، الکتروموتور و یک یا دو دستگاه کویل می¬باشد. در حالت سرمایش آب خنک خروجی چیلر به کویل منتقل می¬شود. همزمان با این فرایند، فن با ایجاد جریان هوا از روی کویل باعث انتقال حرارت بین هوای عبوری و آب خنک می¬ شود. هوای خنک شده به فضای تهویه دمیده شده و آب گرم شده جهت سرمایش مجدد به چیلر باز گردانده می¬شود. در حالت گرمایش، کویل با آبگرم تولید شده¬ی دیگ یا پکیج تغذیه شده و خروجی آن جریان هوای گرم خواهد بود.
شرکت اکسون تهویه پارس با اتکا به بیش از دو دهه تجربه مدیران خود، تولید کننده طیف وسیعی از دستگاههای تهویه مطبوع و دستگاههای برودت صنعتی با برندPremier Air و AXON می‌باشد و تمامی محصولات ازجمله مینی چیلر، چیلر، فن کویل، داکت اسپلیت، هواساز، کندانسینگ یونیت و روف تاپ پکیج را با استفاده از بهترین و معتبرترین قطعات و بر مبنای نیازمشتریان تولید و ارائه می‌نماید


فن¬کویل تهویه مطبوع سرمایش گرمایش ظرفیت هوادهی

تهران / تهران شمال / جام جم     سایر خدمات در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا