این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
چادر سرخپوستی برای آتلیه تماس بگیرید

چادر سرخپوستی برای آتلیه

%0
  • تهران تهران شرق

آگهی های مرتبط

1
چادر سرخپوستی برای آتلیه تماس بگیرید

چادر سرخپوستی برای آتلیه

%0
  • تهران تهران شرق

آتلیه کودک در همین محل

جدیدترین آگهی آتلیه کودک

آتلیه کودک ابریشم

در تهران غرب, شهرک غرب | آتلیه کودک


گالری عکاسی ابریشم
گالری عکس ابریشم در سال 1371 در محل کنونی خود تاسیس و شروع به کار کرد . در ابتدا تمامی امور مربوط به عکاسی از قبیل عکاسی ، رتوش ، فروش تجهیزات و … فقط در همین محل در انجام میگرفت . اما به تدریج و با استقبال مراجعه کنندگان به تدریح و در سالهای بعد انشعابات مختلفی بطور مجزا برای هر قسمت ایجاد گردید از قبیل لابراتوار چاپ ، لابراتوار صحافی و ساخت آلبوم ، آتلیه مجزا و اختصاصی کودک ، آتلیه تخصصی مدل و عروس ، فروشگاه تخصصی تجهیزات عکسبرداری و فیلمبرداری ، واحد چاپ آنلاین و … و در مقابل نیز با توجه به سلایق مختلف و ایده های مختلف که به دلیل ماهیت عکاسی و هنر گونه بودن آن است ، هر از گاهی ایده های مختلف نیز ارائه میشود که نتیجه آن تشکیل آتلیه هایی مجزا از واحد های ثابت عکاسی میشود که به عنوان مثال این روزها عکاسی در امارتها ، باغها ، کویر ، ساحل و … رایج گردیده است . برای استفاده از اینگونه آتلیه عکاسیها می توانیم مکانی از پیش آماده را با وسایل جانبی کرایه می کنیم یا خودمان یک Atelier در محل مورد نظرتان ایجاد می کنیم.
درباره ما
آتلیه عکاسی ابریشم با هدف خلق سطح متفاوت از کیفیت و رضایت مندی با ایجاد هم افزایی در ارائه خدمات از طریق تلفیق نیاز مشتری و سلیقه عکاسان و تصویربرداران حرفه ای فعالیت خودرا آغاز نمود. شایان ذکر است این آتلیه دارای مجوز رسمی از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران بوده و دارای امکانات و تجهیزات بروز و حرفه ای می باشد.

خدمات ما
عکاسی کودک
عکاسی عروس
عکاسی بارداری و نوزاد
فیلمبرداری از مجالس
خدمات رتوش
فروشگاه تجهیزات و لوازم عکاسی


آتلیه ، آتلیه کودک ، عکس کودک ، عکاسی کودکان ، عکس نوزاد ، آتلیه نوزاد ، آتلیه نوزادی

تهران / تهران غرب / شهرک غرب     آتلیه کودک در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا