این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی سایر خدمات

مینی atm تماس بگیرید

مینی atm

%0
  • تهران مرکز
کش لس قانونی بانک شهر تماس بگیرید

کش لس قانونی بانک شهر

%0
  • تهران شمال
استخدام فوری/پاره وقت و تمام وقت 0 تومان

استخدام فوری/پاره وقت و تمام وقت

%0
  • تهران شمال
لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر تماس بگیرید

لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

%0
  • تهران شمال
دستگاه نوبت دهی و فراخوان رستورانی تماس بگیرید
 ریبون پرینتر چاپ کارت PVC تماس بگیرید

ریبون پرینتر چاپ کارت PVC

%0
  • تهران مرکز
تبدیل فیلم آریانا گروپ تماس بگیرید

تبدیل فیلم آریانا گروپ

%0
  • تهران جنوب

ساختن صفحه در ویکی پدیا - هزینه ساخت صفحه در ویکی پدیا

در استان خراسان مشهد, | آگهی های سایر خدمات کامپیوتر

نوشتن مقاله در ویکیپدیا فارسی
در اولین قدم به صفحه main page در ویکی پدیا بروید. اگر مقاله مورد نظر شما در ویکی پیدا وجود نداشت با خود فکر کنید که آیا نوشتن این مقاله لازم است؟ این مقاله خواننده‌ای دارد؟ ایا مقاله توسط ناظران تایید می‌شود؟ اگر جواب هر 3 سوال بله بود می‌توانید مقاله خود را با خیال راحت منتشر کنید. در صورتی که محتوا خود را سرچ کنید و مقاله در رابطه با آن وجود نداشته باشد، یک لینک قرمز رنگ به شما نمایش داده می‌شود که می‌خواهید این مقاله را ایجاد کنید؟ با کلیک روی این نتیجه به صفحه ایجاد مقاله هدایت می‌شوید. در صفحه باز شده بر اساس دستورات و راهنمای درون خود وب سایت ویکی پدیا خواهید توانست تنها با چند کلیک و نوشتن محتوای خود صفحه مورد نظرتان را در ویکی پدیا منتشر کنید.

ارائه خدمات ساخت صفحه در ویکیپدیا
تیم سئو و کارشناسان فنی وب سایت جواد یاسمی با ارائه خدمات ساخت صفحه دائمی در ویکی پدیا خدمتی نوین و در عین حال لازم و ضروری را ارائه می‌دهد. برای ثبت سفارش ساخت صفحه دائمی در ویکی پدیا کافی است با شماره تماس موجود در سایت ارتباط برقرار کنید تا در زمانی کوتاه صفحه مورد نظر شما طراحی و ساخته شود.

تاریخچه ویکی پدیا
ویکی اصطلاحی است که به وب سایت‌هایی که محتوا آن توسط عموم افراد و به صورت آزاد منتشر می‌شود مورد استفاده قرار می‌گیرد. سازندگان ویکی پدیا برای اولین بار وب سایت ویکی پدیا را در سال 2001 ایجاد کردند. دلیل معروفیت وب سایت ویکی پدیا را شاید بتوان انتشار محتوای روزنامه نیویورک تایمز در نظر گرفت. پس از انتشار مقاله ویکی پدیا چیست در روزنامه نیویورک تایمز بود که این وب سایت تولید کننده محتوا به معروفیت خود نزدیک شد. در حال حاضر به صورت میانگین بیش از 550 مطلب در وب سایت ویکی پدیا منتشر می‌شود و در هر ثانیه 2 مطلب در این وب سایت مورد ویرایش قرار می‌گیرد. ویکی پدیا در حال حاضر به عنوان یکی از 10 سایت برتر دنیا شناخته می‌شود. این وب سایت محتوا محور وب سایت‌های دیگری دارد که شاید به میزان ویکی پدیا معروف و شناخته شده نباشند.

هزینه ساخت صفحه در ویکی پیدا چقدر است؟
قوانین و مقررات انتشار محتوا در ابتدای ویکی پدیا بسیار ساده و آسان و بود و هر شخصی بدون در نظر گرفتن موارد حال حاضر می‌توانست اقدام به درج محتوا در ویکی پدیا کند. با لینک‌ سازی‌های بی‌رویه و همچنین ارائه اطلاعات غلط ویکی پدیا با یک مشکل اساسی رو به رو شد و آن هم وجود صفحات بی ارزش که تنها با هدف لینک سازی ایجاد شده‌ بودند. وجود قوانین و مقررات سخت گیرانه در ویکی پیدا و امکان پاک کردن محتوا توسط ناظران باعث شده است که شرکت‌های مختلفی اقدام به ایجاد صفحات پولی در ویکی پدیا کنند. قیمت ساخت صفحه در ویکی پدیا می‌تواند از 100.000 تومان شروع شود و تا قیمت‌های بالاتر ادامه دارد. هرچند که تضمینی هم وجود ندارد که صفحات ایجاد شده توسط این شرکت‌ها در ویکی پدیا ماندگاری داشته باشد و توسط ناظران پاک نشود.

چرا داشتن مقاله در ویکی پدیا برای سئو عالی است؟
یکی از مهم‌ترین دستاوردهایی که ایجاد صفحه در ویکی پدیا برای سئوکاران دارد، قابلیت داشتن لینک به محتوا یا سایت‌شان است. اگر رتبه و امتیاز شما در ویکی پدیا بالا باشد و محتواهای زیادی منتشر کرده باشید به راحتی خواهید توانست برای هر محتوایی که ایجاد می‌کنید لینک دلخواه خود را درون صفحه یا در بخش منابع وب سایت قرار دهید. داشتن صفحه شخصی در ویکی پدیا همچنین باعث می‌شود که رسمیت و معروف بودن کسب و کار شما بیشتر از قبل شود. البته توجه داشته باشید که ایجاد صفحه با هدف مشهور کردن یا برجسته کردن بر اساس قوانین ویکی پدیا بسیار دشوار است، به همین خاطر شرکت‌ها و افراد مختلف در ازای نوشتن و انتشار چنین مواردی هزینه دریافت می‌کنند.

چرا محتوای من در ویکی پدیا حذف می‌شود؟
محتوای عالی و درست و حسابی در ویکی پدیا نوشته‌اید اما پس از چند روز سر زدن متوجه می‌شوید که محتوای شما پاک شده است و دیگر خبری از لینک‌های ایجاد شده و محتوای شما در ویکی پدیا نیست. می‌دانیم که ایجاد کردن یک صفحه در ویکی پدیا توسط هر کسی قابل انجام است و همچنین همه افراد می‌توانند صفحه ایجاد شده توسط دیگر افراد را مورد بررسی و ویرایش قرار دهند. پس اگر محتوای شما نامناسب باشد یا آن که محتوای تولید شده توسط شما با هدف‌های نظیر لینک سازی و کسب جایگاه در یک رتبه از وبسایت‌تان باشد بی‌شک صفحه شما توسط ناظران و همچنین کاربران عادی حذف خواهد شد. البته این امکان وجود دارد که صفحه شما توسط رقیبان شما نیز حذف شود.

معیارهای تایید یک صفحه در ویکی پدیا چیست؟
پیروی کردن از معیارهای ویکی پدیا است که باعث خواهد شد صفحه شما تایید و پس از آن بتوان با مقاصد لینک سازی یا ایجاد ارتباط بین صفحات سایت خود با صفحه ساخته شده در ویکی پدیا در زمینه سئو نتیجه بگیرید. معیارهای اصلی تایید یک صفحه در ویکی پدیا از قرار زیر است.

محتوای تولید شده منحصر به فرد باشد
محتوا با هدف لینک سازی ساخته نشده باشد
محتوا، یک محتوای بی‌طرف باشد
شما در ویکی پدیا دارای اعتبار باشید
و…
همه می‌توانند در ویکی پدیا صفحه داشته باشند؟
در نگاه اول خیر، بر اساس قوانین و مقررات وضع شده وب سایت ویکی پدیا همه افراد نمی‌توانند در این وب سایت صفحه داشته باشند، اما شرکت‌ها و سئوکاران با پرداخت هزینه این کار را برای شما انجام می‌دهند. برای داشتن یک صفحه دائمی در ویکی پدیا لازم است که به صورت کامل قوانین و مقررات عنوان شده در همان ویکی پدیا را رعایت کنید در غیر این صورت صفحه شما حذف خواهد شد. تجربه نشان داده است که برای ایجاد صفحه شخصی یا ساخت یک صفحه شرکت در ویکی پدیا لازم است که به اندازه زیاد نام شما یا نام آن شرکت در موتورهای جستجو باید وجود داشته باشد و وب سایت‌های مختلف در رابطه با شما صحبتی کرده‌ باشند.




https://javadyasemi.ir/wikipedia-page-builder/

۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰


، هزینه ساخت صفحه ویکی پدیا ، ایجاد صفحه بیوگرافی در ویکی پدیا ، کار ویکی پدیا ، ساخت بیوگرافی در اینترنت ، سفارش ساخت صفحه ویکی پدیا ، قوانین ویکی پدیا ، ساخت بیوگرافی در گوگل ، چگونه در ویکی پدیا عکس بگذار



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا