این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

پخش عمده لوازم آشپزخانه 0 تومان

پخش عمده لوازم آشپزخانه

%0
  • تهران شهرری
کانال تلگرام عمده لوازم آشپزخانه تماس بگیرید

کانال تلگرام عمده لوازم آشپزخانه

%0
  • تهران تهران جنوب

جدیدترین آگهی لوازم گوناگون

فروش جویس و سالت مخصوص پاد و ویپ 280,000 تومان
1
فروش انواع لیوان کاغذی تک جداره و دو جداره تماس بگیرید
فروش انواع کاغذ 0 تومان

فروش انواع کاغذ

%0
  • مشهد
آبسردکن 2 شیر با شیر پدالی تماس بگیرید

آبسردکن 2 شیر با شیر پدالی

%0
  • تهران مرکز
دیانا36 تیپ6 آلمان 17,000,000 تومان

دیانا36 تیپ6 آلمان

%0
  • گرگان
تشک بادی صندلی عقب خودرو تماس بگیرید

تشک بادی صندلی عقب خودرو

%0
  • اصفهان

نگهدارنده چاقو ( آهنربا نگهدارنده چاقو )

در استان تهران تهران شمال, | خرید و فروش لوازم گوناگون

نگهدارنده چاقو ( آهنربا نگهدارنده چاقو )
پخش عمده آهنربای نگهدارنده چاقو

تلفن همراه :09127299115 تلفن ثابت : 02188852650
ایمیل amir09127299115@gmail.com

آدرس سایت: http://www.chefkala.com
اینستاگرام:

https://instagram.com/chefkala_alskakin?utm_medium=copy_link
نام و نام خانوادگی چف کالا
نام واحد تجاری چف کالا (سرآشپز)
استان تهران
شهر تهران
آدرس : تهران – بازار – خیابان مصطفی خمینی پلاک 76

معرفی محصول آهنربای نگهدارنده چاقو :
نام: آهنربای نگهدارنده چاقو
کاربرد: نگه داشتن چاقوهای آشپزخانه و ابزارآلات فلزی
جنس : جنس بدنه از مواد پروپیلن با گرید بهداشتی همراه با آهنربایی قوی
آیا در آشپزخانه خود از آهنربای نگهدارنده چاقو استفاده می کنید؟
آهنربای نگهدارنده چاقو، یک وسیله کاربردی برای آشپزخانه شماست که می توانید آن را به دیوار بچسبانید و چاقوها و ابزارهای خود را به آن متصل کنید.
آهنربای نگهدارنده چاقو، یک نوار مغناطیسی است که قابلیت جذب فلزات را دارد. با داشتن این آهنربا، شما می توانید چاقوها و ابزارهای فلزی آشپزخانه را به آن وصل کنید تا هم فضای آشپزخانه شما زیباتر شود و هم وسایل و ابزارهای خانه را مرتب بمانند.
آهنربای نگهدارنده چاقو برای کارگاه های چوب بری، نجاری، تعمیرگاهها و خیاطی نیز عالی است؛ زیرا می توان آچار، تبر، اره، قیچی ،سوزن و وسایل فلزی دیگر را به آن وصل کرد تا در جای خودش بماند و در محیط پخش نشود!
کاربردهای بی نظیر آهنربای نگهدارنده چاقو
این وسیله، از آن ابزارهایی است که حسابی برایتان کاربردی خواهد بود؛ زیرا نه تنها وسایل فلزی آشپزخانه به این وسیله متصل می شود، بلکه می توانید کلیدها و اسباب بازی های فلزی کودکان خود را هم به آن بچسبانید. اگر از جمله افرادی هستید که کلید و سوئیچ خود را زیاد گم می کنید، آهنربای جذب چاقو بهترین مکان برای کلیدهای شماست و خیالتان را راحت می کند که کلیدها و وسایل مهم شما گم نخواهد شد.
اگر فرزند کوچکی دارید، آهنربای جذب چاقو و قیچی را در آشپزخانه خود نصب کنید؛ زیرا کودکان به دلیل کنجکاوی، به آشپزخانه می روند و وسیله های خطرناک مانند قیچی و چاقو را برمی‌دارند و این موضوع ممکن است باعث زخمی شدن و آسیب آنها شود. با نصب آهنربای نگهدارنده چاقو، شما می توانید وسایل تیز مانند چاقو و قیچی را روی آن بچسبانید تا فرزند شما نتواند آنها را بردارد و آسیبی به خودش برساند.
نصب آهنربای نگهدارنده چاقو به شما کمک می کند تا نظم و ترتیب بیشتری به خانه خود بدهید و از گم شدن چاقوها و ابزارهای آشپزخانه جلوگیری کنید.
آویزان کردن ابزارها به آهنربا، باعث می شود سریعتر از این وسایل استفاده کنید و زمان کوتاهتری برای انجام کارها صرف کنید. این موضوع برای روزهای کاری خانمهای شاغل و مهمانی ها واقعا اهمیت دارد و به شما کمک می کند تا سریعتر غذایتان را آماده کنید و کمتر خسته شوید.
یکی از مزیت های نگهدارنده چاقو حفاظت وسایل از آسیب دیدگی ها است. با استفاده از این ابزار، لبه چاقوهای شما سالم می ماند و در کنار دیگر وسایل آشپزخانه، خراب و کُند نمی شود؛ زیرا داخل کشوهای آشپزخانه به دیگر وسایل برخورد نمی کند و کارایی آنها حفظ می شود. در نتیجه چاقوها و ابزارهای آشپزی شما سالم می ماند.
حتما لازم نیست فضای زیادی در آشپزخانه داشته باشید تا بتوانید آهنربای نگهدارنده چاقو را نصب کنید


پخش لوازم آشپزخانه ، عمده فروشی آهنربا چاقو ، عمده فروشی بازار صالح آباد ، پخش عمده بازار تهران ، نگهدارنده چاقو ، پخش لوازم آشپزخانه شوش ، مگنت چاقو ، پخش عمده چاقو بازار تهران ، آهنربای نگهدارنده چا



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا