این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
چادر سرخپوستی برای آتلیه تماس بگیرید

چادر سرخپوستی برای آتلیه

%0
  • تهران تهران شرق

آگهی های مرتبط

1
چادر سرخپوستی برای آتلیه تماس بگیرید

چادر سرخپوستی برای آتلیه

%0
  • تهران تهران شرق

جدیدترین آگهی آتلیه عروس

آتلیه عروس گلین

در استان تهران تهران غرب, | آتلیه عروس ، عکاسی عروسی و نامزدی


استودیو گلین رو بهتر بشناسید
ارزشمندترین دارایی های آتلیه عروس گلین، اعتمادیست که در شروع کار به ما دارید و همچنین لبخند رضایتی است که هنگام تحویل کار بر روی لب های شما عزیزان می نشیند. ما برای ثبت خاطره انگیز ترین روز زندگی شما عزیزان تدارکات فراوانی دیده ایم، آرزوی ما فراهم کردن دقایقی شاد و بدون استرس در مهم ترین روز زندگی تان است و کسب رضایت شما را بزرگترین وظیفه ی خود می دانیم..

استفاده از بروزترین و حرفه ای ترین تجهیزات و خدمات مناسب
استودیو گلین ضمن برخورداری از کیفیت و ارائه مناسبترین خدمات، مجهز به آتلیه عکاسی با محیطی آرام می باشد و با بهره مندی از تجهیزات کامل و به روز (دوربین های Full HD, 4K,، ابزارهای حرکتی اعم از کرین، رونین، اوسمو،کرین2 و هلی شات) درصدد خلق تصاویر زیبا و بیاد ماندنی برای تمامی افراد مخصوصا عروس خانم ها و آقا داماد های عزیز می باشد. این آتلیه با کادری مجرب (آقا و خانم) انواع خدمات عکاسی و فیلمبرداری در زمینه‌های عروس، اسپرت، فرمالیته، کودک و مدلینگ؛ مبتنی برسلیقه و نیاز شما را ارائه می دهد.
استودیو گلین با فراهم آوردن فضا های مختلف چه در داخل آتلیه عکاسی و چه در خارج از فضای آتلیه (باغ های عکاسی و فیلمبرداری، شمال، کویر و …) برای هر نوع سلیقه و هر نوع بودجه ای آماده ارائه خدمات می باشد.


آتلیه عروس ، استدیو عروس ، آتلیه عروس گلین ، عکسبرداری از عروس ، تصویر برداری از عروس ، آتلیه عروس حرفه ای ، آتلیه عروس مناسب ، آتلیه عروس خوب ، استدیو عروس حرفه ای ، استدیو عکسبرداری از عروس ، آتلیه عروس غرب


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا