این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آب و فاضلاب در همین محل

جدیدترین آگهی آب و فاضلاب

لوله و اتصالات و شیرآلات صنعتی و ساختمانی تماس بگیرید
دستگاه زلال سازی آب تماس بگیرید

دستگاه زلال سازی آب

%0
  • تهران مرکز
ممبران  4 اینچ و 8 اینچ تماس بگیرید

ممبران 4 اینچ و 8 اینچ

%0
  • تهران مرکز
تعمیر پمپ ساختمان تهرانسر تماس بگیرید

تعمیر پمپ ساختمان تهرانسر

%0
  • تهران غرب
پکیج و سیستم تصفیه آب اسمز معکوس  صنعتی تماس بگیرید
تابلو انشعاب اب (جعبه کنتور دیواری) 0 تومان
لوله های برقی و فاضلابی مهراس کویر تماس بگیرید
شیر تلسکوپی تماس بگیرید

شیر تلسکوپی

%0
  • اصفهان

مخزن پلی اتیلن 5000 لیتر پارس مخزن

در تهران شمال, آجودانیه | آب و فاضلاب

پلی اتیلن نوعی پلاستیک پر مصرف در جهان است که در حجم و مدل‌های مختلف تولید می‌شود. مواد پلیمری تشکیل‌دهنده این نوع پلاستیک اگر دارای کیفیت فود گرید باشند، بهترین منبع برای ذخیره‌سازی مایعات خواهند بود. زیرا کاملاً بهداشتی بوده و در برابر عوامل مختلف مقاوم هستند.

تانکر آب پلاستیکی با توجه به تعداد لایه‌هایی که در آنها استفاده می‌شود کاربردهای متفاوتی نیز دارد. برای مثال مخازن تک لایه برای نگهداری مواد شیمیایی و مخازنی با تعداد لایه‌های بیشتر برای نگهداری مایعات مورد استفاده قرار می‌گیرند. زیرا دارای لایه‌های ضد آنتی باکتریال بوده و مانع از جلبک بستن آب می‌‌شوند.

تانکر آب پلاستیکی از لحاظ اتصالات از نمونه‌های فلزی بهتر است. علاوه بر این چون تانکرهایی که از جنس فولاد گالوانیزه ساخته می‌شوند بسیار سنگین هستند، مخزن پلی اتیلن برای فضاهایی که نیاز به جابجایی وجود دارد، گزینه مناسب‌تری خواهند بود. از سوی دیگر منابع فلزی به دلیل محدودیت در شکل‌دهی آنها، نمی‌توانند برای هر فضا و مکانی استفاده شوند. در صورتی که منبع آب پلی اتیلن امکان تولید در انواع شکل‌های هندسی را داشته و از این لحاظ برای مکان‌هایی که دارای محدودیت فضا هستند، مناسب می‌باشد.

مزایای منبع آب پلی اتیلن:
مخزن آب پلی اتیلن دارای وزن کمتری بوده و به همین دلیل به راحتی می‌توان آن را جابجا کرد.
این منبع آب برخلاف منابع فلزی در برابر خوردگی مقاوم بوده و طول عمر بیشتری دارند.
به دلیل وجود مواد آنتی یو وی در برابر تابش اشعه فرابنفش خورشید مقاوم بوده و در طولانی مدت از بین نمی‌رود.
موادی که در آن نگهداری می‌شود با گذشت زمان دچار تغییر بو و مزه نمی‌شوند. به همین دلیل از لحاظ مسائل بهداشتی در سطح بالایی قرار دارد. زیرا ماده‌ای غیر فعال بوده و با دیگر مواد واکنش نمی‌دهد.
تانکر پلاستیکی از لحاظ قیمت جزو مخزن‌ آب ارزان قیمت محسوب شده و نسبت به سایر مخازن در بازار از طرفدارهای بیشتری برخوردار است.
نکات قابل توجه در هنگام استفاده از تانکر آب پلاستیکی
منبع آب پلی اتیلن اگر در معرض تابش نور خورشید قرار بگیرد ممکن است که در طولانی مدت خشک شود. این مسئله باعث افزایش احتمال شکستگی منبع می‌شود. بنابراین بهتر است برای پیشگیری از این مشکل، مخزن را در مکان‌های سرپوشیده و به دور از نور خورشید قرار دهید.

رنگی که برای مخزن پلی اتیلن انتخاب می‌کنید می‌تواند در آسیب‌پذیری آن نقش مهمی داشته باشد. تانکرهایی که به رنگ سیاه و آبی تیره هستند، به راحتی گرم می‌شوند. بدین ترتیب بالا رفتن دمای آب باعث رشد جلبک می‌شود. این مشکل بیشتر در مخازنی که یک لایه هستند رخ داده و در مخازن با لایه‌های بیشتر که به مخزن آنتی باکتریال نیز معروف هستند با چنین مشکلی مواجه نخواهید بود.

دسته بندی انواع منبع آب نسبت به تعداد لایه‌ها
منبع آب از جنس پلی اتیلن بر اساس نوع کاربردی که مصرف‌کننده از آنها خواهد داشت در لایه‌های مختلف تولید می‌شوند:

تک لایه
این نوع منبع آب تنها از یک لایه ساخته شده و معمولاً برای ذخیره مایعاتی که نیازی به دور ماندن از نور خورشید ندارند، مانند مواد شیمیایی و سوختنی، استفاده می‌شود. دلیل آن این است که پلی اتیلن‌های تک لایه توانایی دور نگه داشتن مایع درون تانکر پلاستیکی را از اشعه فرابنفش خورشید ندارند و ممکن است مایع درون آن با رشد جلبک همراه باشد. به همین علت معمولاً برای ذخیره آب شرب مصرفی از این نوع منبع استفاده نمی‌شود.

دولایه
منبع دولایه برای ذخیره زباله و مواد خطرناک دیگر استفاده می‌شود. پس در هنگام خرید تانکر پلاستیکی، به نوع کارکردی که برای شما خواهد داشت، توجه کنید.

سه لایه
منظور از سه لایه بودن تانکر آب این است که در تولید آن از سه لایه پلاستیک استفاده شده است. اما از لحاظ ضخامت و استحکام با منابع تک لایه برابر بوده و تقریباً در وزن‌های مشابه تولید می‌شوند. بنابراین نمی‌توان گفت که منبع آب تک لایه نسبت به منبع‌هایی که به صورت سه لایه ساخته می‌شوند از استحکام کمتری برخوردار هستند.

لایه میانی منبع سه لایه به رنگ مشکی بوده که باعث می‌شود نور به درون منبع آب نفوذ نکرده و مانع از جلبک زدن و بو گرفتن آن می‌شود. نوع دیگری از منابع سه هستند که لایه بیرونی آن سفید و لایه‌های داخلی به رنگ مشکی و آبی هستند. این نوع مخازن نیز دارای خاصیت آنتی باکتریال بوده و مناسب‌ترین گزینه برای نگهداری آب شرب در دراز مدت هستند.

شکل ظاهری انواع تانکر آب
مهمترین مسئله در مورد مخزن آب پلی اتیلن این است که مواد آن قابلیت شکل‌پذیری داشته و می‌توان در ظاهرهای گوناگونی آن را تولید و از هر کدام در مکان مناسب استفاده کرد:

منبع آب افقی
در مکان‌هایی که از لحاظ ارتفاع دارای محدودیت هستند و محل نصب آنها از استحکام بالایی برخوردار نیست، باید از مخزن آب به صورت افقی استفاده کنند. این منابع دارای پایه‌هایی از جنس پلی اتیلن بوده و بسیار مقاوم هستند.

منبع آب عمودی
پرطرفدارترین منبع آب در بازار برای مصارف خانگی و تجاری، منابعی هستند که به صورت عمودی ساخته شده‌اند. این نوع تانکرهای پلاستیکی سطح کمتری را اشغال کرده و جزو مخزن آب ارزان محسوب می‌شوند. برخلاف مخزن آب افقی، منابع عمودی نیازی به پایه نداشته و در مکان‌هایی که از لحاظ ارتفاع محدودیتی ندارند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

منبع آب زیرپله‌ای
این منبع‌ها همانطور که از نامشان پیداست برای نصب در فضای زیر پله‌ها طراحی و تولید می‌شوند. در مجتمع و ساختمان‌ها معمولاً فضای زیر پله‌ها بلا استفاده باقی مانده و بهترین مکان برای نصب منبع آب هستند.

منبع آب کتابی یا آسان رو
برخی از مکان‌ها و ساختمان‌هایی که نیاز به استفاده از تانکر آب دارند به دلیل عرض کم راهروها و درب‌های ورودی با مشکل عبور منبع آب مواجه هستند. به همین دلیل برای حل این مشکل منبع‌هایی که با نام کتابی و آسان رو شناخته شده، تولید می‌شوند. علاوه بر این، از این نوع منابع می‌توان برای نصب کنار دیوار نیز استفاده کرد.

منبع آب قیفی
این نوع منابع معمولاً کاربرد صنعتی داشته و در کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. شکل ظاهری این منابع به صورت مخروطی بزرگ است که برای تخلیه آب و مایعات از آنها استفاده می‌شود. این تانکر آب به صورت عمودی تولید شده و روی پایه نصب می‌شوند و انتهای آنها به شکل قیف است.

منبع آب هوایی
در مناطقی که زمین مرتفعی برای قرارگیری منبع آب ندارید، مجبور به استفاده از منبع آب هوایی خواهید بود. این مخازن بر روی سازه‌هایی بسیار مرتفع به صورت یکپارچه نصب می‌شوند.

منبع آب نیسانی
این منبع آب همانطور که از نامش پیداست قابل حمل بوده و برای جابجایی آب شرب و غیر شرب طراحی شده‌اند و روی سطح پشت خودرو نصب می‌شوند. قابل ذکر است که تانکر پلاستیکی قابل استفاده در نیسان کاملاً بهداشتی و آنتی باکتریال بوده و در برابر تابش اشعه نور خورشید نیز مقاوم هستند.

مراحل ساخت مخازن پلی اتیلن
تولید منبع آب از نوع پلی اتیلن به ‌صورت قالب‌گیری دورانی انجام می‌شود. در این روش پلیمرهایی با وزن مولکولی بالا به چرخش در آمده و درون قالب‌های دو تکه ریخته می‌شوند. این فرآیند به شرح زیر انجام می‌شود:

مرحله اول مربوط به پر کردن قالب است. در این مرحله درون قالبی که نسبت به نوع منبع آب طراحی شده، مقداری از ماده پلیمری به صورت پودر ریخته می‌شود. سپس قالب بسته شده و درون کوره حول دو محور عمود می‌چرخد. حرارت وارد شده به قالب باعث می‌شود تا پودر به دمای ذوب رسیده و به صورت مایع درون سطح قالب قرار بگیرد. حال وقت آن است که قالب سرد شده تا قطعه نهایی شکل بگیرد. برای این منظور قالب از حالت چرخشی ایستاده و وارد دستگاه‌های خنک کننده می‌‌شود.

این روش با استفاده از جریان هوا و پاشش آب انجام شده و باعث می‌شود که پلیمر درون قالب سرد شود. آخرین مرحله مربوط به تخلیه محصول می‌شود. برای این کار لازم است فرم از حرکت ایستاده و بدین صورت قطعه نهایی با باز شدن نیمی از قالب، از آن خارج می‌شود.

چگونه طول عمر مخزن آب پلی اتیلن را افزایش دهیم؟
هر نوع منبعی با توجه به شرایط نگهداری و عوامل تاثیرگذار روی آن از طول عمر مشخصی برخوردار است. برای اینکه تانکر آب مورد استفاده شما طول عمر بالایی داشته باشد، بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

عمر تانکر آب از نوع پلی اتیلن با چگالی مایعی که درون آن نگهداری می‌شود ارتباط مستقیم دارد. پس حتماً قبل از ذخیره مایعات درون مخزن پلی اتیلن به دانسیته مایع مورد نظر توجه داشته باشید.
نور و گرما از جمله عواملی هستند که عمر مخزن آب را کاهش می‌دهند. بنابراین سعی کنید از مخزن آب پلی اتیلن در فضاهای سرپوشیده با آب و هوای معتدل نگهداری کنید.
جابجایی و حمل و نقل مخزن آب می‌تواند در عمر آن تاثیرگذار باشد. برای مثال منبع آب نیسانی که دائماً در در حال جابجایی بوده، نسبت به انواعی که در شرایط پایدار نصب و نگهداری می‌شوند، عمر کمتری خواهد داشت.
نحوه نصب اصولی و ثابت کردن مخزن پلی اتیلن باعث دوام بیشتر آن در دراز مدت شده و به طبع عمر محصول افزایش می‌یابد.
انتخاب مخزن آب برای مصارف خانگی
کاهش فشار آب در طبقات بالای آپارتمان‌ها یکی از مشکلاتی است که افراد با آن مواجه می‌شوند. بهترین راه‌حلی که برای مقابله با این مشکل می‌توان استفاده کرد خرید منبع آب بوده تا بتوان به کمک پمپ، آب را به لوله‌کشی‌های بالای ساختمان رساند. از جمله نشانه‌هایی که می‌توان دلیل آن را به کاهش فشار آب نسبت داد عبارتند از:

سرد شدن مداوم آب حمام
اخطار کمبود آب از طریق ماشین ظرفشویی
طولانی بودن پر شدن مخزن آب ماشین لباسشویی
امکان استحمام تنها در ساعات پایانی شب
همه این موارد نشانه‌هایی از کاهش فشار آب ساختمان بوده و راه حل آن استفاده از مخزن آب است.

قیمت مخزن آب پلی اتیلن به چه عواملی بستگی دارد؟

از کجا بفهمیم یک مخزن آب ارزان، در عین حال باکیفیت است؟ مهیارپلاست به عنوان فروشنده محصولات درجه یک بارزقطران، این اطمینان را به شما می‌دهد که مخزن آب ارزان قیمت عرضه شده در این وب‌سایت به معنای بی‌کیفیت بودن آنها نیست. در واقع قیمت تانکر پلاستیکی، بستگی به موارد زیر دارد که همگی در مخزن‌های بارزقطران مورد توجه قرار گرفته است:

وزن محصول تولید شده
کیفیت متفاوت مواد اولیه
روش‌های مختلف فرآیند تولید
استفاده از مواد درجه یک
نحوه ارائه خدمات پس از فروش
توصیه می‌شود برای آن که در خرید تانکر آب پلاستیکی متحمل هزینه‌های بیشتر نشوید، قبل از اقدام برای خرید، فضای مورد نظرتان را از لحاظ طول عرض و ارتفاع بررسی کرده و از مشاوران و کارشناس‌های فروش مهیارپلاست کمک بگیرید.

نحوه شستشوی تانکر پلاستیکی
برای تمیز کردن مخزن آب پلی اتیلن باید ابتدا مایع داخل آن را به طور کامل تخلیه کرد. خارج کردن مایع درون منبع در ابعاد مختلف متفاوت است. برای منابعی با لیتراژ کم کافیست تا به مخزن آب کمی شیب داده تا مایع درون آن از شیر خروجی خارج شود. اما در مخازنی با لیتراژ بالا کافیست تا خروجی کفشور را باز کنید تا مایع توسط پمپ تخلیه، خارج گردد.

سطح داخلی مخزن را باید با استفاده از میله‌های بلند داخل آن لایروبی کرد. در مرحله آخر هم می‌توانید از مواد شوینده برای شستشوی داخلی آن استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که در نهایت باید مایع داخل مخزن آب را به صورت کامل تخلیه نمایید.

شیوه درست نگهداری از مخزن آب پلی اتیلن
– قبل از هر چیزی توجه داشته باشید، محلی که قرار است تانکر آب پلاستیکی در آن قرار بگیرد، نباید هیچگونه پستی، بلندی و یا شیبی داشته باشد. اگر سطحی که مخزن روی آن قرار می‌گیرد شیب دارد، جسم سختی را زیر مخزن گذاشته و دقت کنید که تمام سطح آن را در بر بگیرد و مخزن روی هوا معلق نباشد.

– جنس مخزن پلی اتیلن به گونه‌ای است که در برابر گرمای شدید آسیب‌پذیر خواهد بود. به همین دلیل محل نصب مخزن آب را در جایی در نظر بگیرید که دور از گرمای شدید یا نزدیک به شعله باشد.

– تانکر آب پلی اتیلن از جنس پلاستیک بوده و به همین دلیل در برابر برخورد اشیا تیز و برنده ایمن نخواهند بود. پس توجه داشته باشید که محل نصب حتماً ایمن باشد.

– اگر مخزن آب قرار است درون زمین دفن شود، مخزن و دیواره محل دفن باید حداقل ۲۰ سانتیمتر از یکدیگر فاصله داشته باشند.

– پس از نصب حتماً از بسته بودن درب تانکر پلاستیکی اطمینان حاصل کنید. زیرا باز بودن آن باعث ایجاد و رشد جلبک می‌شود.

– مخازن پلاستیکی به گونه‌ای طراحی می شوند که نباید تحت هیچ گونه فشار داخلی یا خارجی قرار بگیرند.

– از غلت دادن مخزن روی زمین خودداری کنید. زیرا ممکن است باعث سوراخ شدن قسمتی از منبع شده و بدین ترتیب باید آن را تعمیر کرد.

چه زمانی باید مخزن آب را تعمیر کرد؟
اگر به هر دلیلی منبع آب پلی اتیلن آسیب ببیند در صورتی که اندازه شکستگی آن بیش از حد نباشد می‌توان از روش‌هایی مانند جوش زدن و یا چسب مخصوص اقدام به تعمیر آن نمود. برای ترمیم مخزن پلی اتیلن از متریالی که جنس خود مخزن است استفاده می‌شود. اما در صورتیکه عمق و میزان شکستگی مخزن پلی اتیلن زیاد بوده و آب درون آن نشتی پیدا کند، بهتر است که آن را تعویض نمایید. اندازه‌های استاندارد قابل تعمیر بین ۲.۵ تا ۱۵.۵ سانتی‌متر بوده و در صورتی که بیشتر از این مقدار باشد، تعمیر آن فایده نداشته و باید آن را تعویض کنید.


فروش مخزن پلی اتیلن در تهران ، فروش مخزن پلی اتیلن در کرج ، انواع مخزن پلی اتیلن در قزوین ، نصب مخزن در گیلان، خرید مخزن پلی اتیلن 5000 لیتر در کرمانشاه، خریدتانکر پلاستیکی در قم، فروش مخزن پلی اتیلن 50000

تهران / تهران شمال / آجودانیه     آب و فاضلاب در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا