این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی سیستم حفاظتی

فروش و نصب دوربین مدار بسته تماس بگیرید

فروش و نصب دوربین مدار بسته

%10
  • شهرری
دزدگیر ساختمان غرب تهران تماس بگیرید

دزدگیر ساختمان غرب تهران

%0
  • تهران غرب
تعمیر جک پارکینگ غرب تهران تماس بگیرید

تعمیر جک پارکینگ غرب تهران

%0
  • تهران غرب
نصب دوربین مداربسته غرب تهران تماس بگیرید

نصب دوربین مداربسته غرب تهران

%0
  • تهران غرب
دزدگیر آپارتمانی آریوسیس 4,950,000 تومان

فروش دوربین مداربسته یزد - آلتون سیستم

در استان یزد یزد, | آگهی های خدمات سیستم حفاظتی

آلتون سیستم توسط محمدرضا متوسلیان در سال ۱۳۸۸ تاسیس شد. به نام دوران پرداز نامگذاری شد و به عنوان یک فروشگاه ماشین های اداری و شبکه آغاز شد .در سال ۱۳۹۷ نام خود را به آلتون سیستم تغییر داد.

آدرس: یزد- صفائیه- بلوار جهاد - بازارچه کوثر - جنب بانک صادرات

ایمیل : info@altonsystem.com

شماره تماس: ۳۳۴۳ ۸۲۸ ۰۳۵

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه : ۹الی ۲۱

https://altonsystem.com/

چرا نصب دوربین مدار بسته تا این اندازه حائز اهمیت است؟ سال‌های زیادی است که برای حفظ امنیت اماکن عمومی یا خصوصی از انواع دوربین مدار بسته استفاده می‌شود. با نصب این دوربین‌ها در اماکن مختلف می‌توان بر رفتار دیگران به صورت تصویری نظارت داشت؛ این امکان تا حدود زیادی از وقوع جرایم امنیتی جلوگیری کرده است. شاید در گذشته دوربین‌های مدار بسته را فقط در جواهرفروشی‌ها یا فروشگاه‌های بزرگ مشاهده می‌کردید اما امروزه انواع دوربین‌های مدار بسته با ویژگی‌های مختلفی که دارند، دارای کاربری‌های بسیار زیادی هستند.

برای مثال شما می‌توانید برای حتی برای حفظ امنیت منزل خود از نوعی دوربین مدار بسته استفاده کنید که در بازار با عنوان انواع دوربین مدار بسته خانگی به فروش می‌رسند. دوربین‌های مدار بسته با توجه به کاربری که دارند، طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و قابلیت‌ها را شامل می‌شوند. اگر می‌خواهید دوربینی داشته باشید که علاوه بر ضبط تصویر صدا را نیز ضبط کند می‌توانید از انواع دوربین مدار بسته با ضبط صدا استفاده کنید. تقسیم بندی دوربین مدار بسته بر اساس چندین فاکتور متفاوت صورت می‌گیرد. این فاکتورها عبارتنداز:

کاربری دوربین های مداربسته
تکنولوژی ساخت دوربین نوع لنز دوربین مدار بسته کیفیت و رزولوشن تصویرهای دوربین مهم‌ترین اساس تقسیم بندی انواع دوربین مدار بسته به تکنولوژی ساخت آن برمی‌گردد. بر این اساس انواع دوربین‌های مدار بسته به دو دسته کلی تقسیم بندی می‌شوند که در ادامه به بررسی بیشتر آن‌ها خواهیم پرداخت.

دوربین مدار بسته آنالوگ
یکی از انواع پرکاربرد دوربین های مدار بسته، دوربین‌های آنالوگ هستند. همان‌طور که از نامشان پیداست این دسته از دوربین‌ها اطلاعات را به صورت تصاویر آنالوگ ارسال می‌کنند. یکی از عمده دلایل استفاده زیاد از این دوربین‌ها، سادگی نصب دوربین مدار بسته و قیمت مناسب آن‌هاست. اغلب دوربین‌هایی که در فروشگاه‌های سطح شهر هر روز مشاهده می‌کنید جزو دوربین‌های آنالوگ هستند.

دوربین‌های آنالوگ را می‌توان نسل قدیمی انواع دوربین‌های مداربسته دانست به همین خاطر نمی‌توان از آن انتظار قابلیت‌های فوق العاده داشت. از آنجایی که این دوربین‌ها حتی با وجود قابلیت‌های محدودی که دارند محبوب هستند، نسل جدیدتری از دوربین مدار بسته آنالوگ به بازار راه یافت که امروز آن‌‌ها را با نام دوربین مدار بسته آنالوگ HD می‌شناسیم. این دوربین‌ها که به نوعی ارتقاء یافته نسل پیشین خود هستند، قادرند تصاویری با کیفیت‌های بالاتر ارائه دهند.

دوربین مدار بسته تحت شبکه یا IP
تکنولوژی ساخت این دوربین‌ها براساس NVR است. به عبارتی دوربین‌های تحت شبکه اطلاعات و تصاویر را بر روی دستگاهی ذخیره می‌کنند. مسلم است که قابلیت‌ها و قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه بیشتر است. با این حال به دلیل قابلیت‌های هوشمندی که این دوربین‌ها دارند، برای کاربری‌های مهم‌تر استفاده می‌شوند. برای مثال در سازمان‌های خصوصی یا دولتی که مسائل امنیتی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند، یک دوربین مدار بسته آنالوگ با قابلیت‌های ابتدایی که دارد چندان کارآمد نخواهد بود. در این چنین اماکنی دوربین های مدار بسته تحت شبکه یک گزینه ایدئال به شمار می‌روند.

انواع دوربین مدار بسته
براساس کاربری همان‌طور که کمی پیش هم اشاره شد، دوربین‌های مدار بسته از نظر نوع کاربری که دارند نیز به انواع متفاوتی تقسیم بندی می‌شوند. این انواع دوربین‌ها می‌تواند شامل دوربین‌های زیر باشد:

انواع دوربین مدار بسته کوچک و بزرگ
انواع دوربین مدار بسته خانگی
انواع دوربین مدار بسته با ضبط صدا
انواع دوربین مدار بسته بیسیم
انواع دوربین مدار بسته مخفی
انواع دوربین براساس ظاهر بدنه دوربین
احتمالا در اماکن مختلف دوربین‌ها را با اشکال متفاوتی دیده‌اید. برخی از آن‌‎ها بدنه‌ای به صورت دایره‌ای شکل و برخی دیگر بدنه‌ای کشیده و مستطیلی شکل دارند. شکل و ظاهر دوربین در قابلیت‌های آن چندان تاثیری ندارد اما بسته به محلی که قرار است نصب شود باید شکل بدنه را انتخاب کرد.

دوربین‌های گنبدی شکل یا دوربین Dome:
دوربین‌های مدار بسته دام Dome که گنبدی شکل هستند و جزو رایج‌ترین اشکال دوربین‌ها به شمار می‌روند، اغلب در فروشگاه‌ها، ایستگاه‌های مسافربری مانند ایستگاه مترو، منازل و اداره جات نصب می‌شوند.

دوربین‌های مکعب مستطیلی یا Box:
نوعی دیگر از دوربین‌های مدار بسته وجود دارند که بیشتر کاربرد صنعتی دارند. یکی از ویژگی‌های بارز این دوربین این است که لنز به صورت جداگانه به دوربین متصل می‌شود. این نوع دوربین برای مصارف خانگی گزینه مناسبی به شمار نمی‌رود.

دوربین بولت Bullet
این دوربین بدنه‌ای کشیده یا مستطیلی شکل دارند. به احتمال زیاد این دوربین‌ها را در محیط‌های بیرونی مانند درب ویلاها و آپارتمان‌های شخصی زیاد مشاهده کرده‌اید. تکنولوژی ساخت بدنه این دوربین‌ها به گونه‌ای است که آن را برای نصب بر روی دیوار یا زیر سقف مناسب کرده است. همچنین بدنه مقاوم این دوربین از آن در برابر گرد و غبار نیز محافظت می‌کند به همین خاطر می‌توان با اطمینان خاطر آن را در محیط بیرون نصب کرد.

انواع دوربین مدار بسته مخفی:
دوربین‌ های مخفی یا مینیاتوری اندازه بسیار کوچکی دارند و ظاهر آن‌ها به گونه‌ای است که به راحتی مخفی می‌شوند. چنانچه بخواهید جایی از دوربین مداربسته استفاده کنید اما دیگران از وجود این دوربین مطلع نشوند، می‌توانید از دوربین‌های پین هول یا همان مخفی استفاده کنید.

دوربین‌های مدار بسته گردان:
برای کنترل و نظارت تصویری در محیط‌های وسیع بهتر است از دوربین‌هایی استفاده شود که قابلیت چرخش دارند و کل محوطه را پوشش می‌دهند. برای مثال در فضای نمایشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و… از دوربین مدار بسته اسپیددام یا همان گردان استفاده می‌شود. عمل گردش، فوکوس و زوم این دوربین‌ها از راه دور توسط اپراتور صورت می‌گیرد. اما دسته‌ای از دوربین‌های مدار بسته گردان حرفه‌ای نیز وجود دارد که می‌توان این اعمال را بر روی دوربین از قبل برنامه ریزی کرد تا خود دوربین بدون کمک اپراتور کارش را انجام دهد.


فروش دوربین مداربسته یزد ، آلتون سیستم



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا