این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

1
 فروش لیزر حکاکی و برش  غیر فلزات تماس بگیرید

فروش لیزر حکاکی و برش غیر فلزات

%0
  • تهران مرکز
خدمات چاپ بنر و... آفاق مهتاب تماس بگیرید
1
چاپ رادیکال 1,000 تومان

چاپ رادیکال

%0
  • اصفهان
پرینت و صحافی بهزاد تماس بگیرید

پرینت و صحافی بهزاد

%0
  • تهران مرکز
مجموعه چاپ شاهان تماس بگیرید

مجموعه چاپ شاهان

%0
  • مشهد

چاپ پیکسل تکی

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

چاپ پیکسل تکی :

چاپ روی پیکسل هدایای بسیار زیبایی برای تبلیغات محصولات شما هستند.این روش چاپ بدلیل سادگی و سرعت فوق العاده و ارزانی جایگاه ویژه ای در چاپ هدایا دارد.مزیت دیگر آن، امکان چاپ در تیراژ پایین و حتی یک عدد است.

چاپ پیکسل مگنتی :

چاپ روی پیکسل را به راحتی میتوان به در یخچال یا لوازم پر مصرف زد و از دیدن طرح های متنوع آنها لذت برد. پیکسل های مگنتی به علت خاصیت آهنربایی که دارند، به راحتی روی سطوح فلزی میچسبند و دوام بالایی نیز دارند. بیشتر استفاده از پیکسل های مغناطیسی، برای زدن روی لوازم خانگی است. شما میتوانید با چسبانیدن این پیکسل ها در محیط خانه، به سادگی فضای آشپزخانه را تزئین نمایید.

چاپ پیکسل دسته کلیدی:

چاپ پیکسل جاکلیدی می تواند به عنوان بهترین کالای تبلیغاتی برای سازمان ها و شرکت ها باشد و یا حتی از آن به عنوان هدیه ای به دیگران استفاده کرد و با توجه به کیفیتی که دارد برای سال ها یاد آور شما به عنوان سازمانی که آن را به مشتریان هدیه داده اید ویا دوستان شما باشد

چاپ پیکسل تبلیغاتی:

پیکسل تبلیغاتی موارد کاربرد مختلف و متعددی دارد که یکی از اصلی ترین آن‌ها نصب پیکسل تبلیغاتی بر روی کت یا لباس کارمندان و نمایندگان یک شرکت جهت تبلیغ برند، خدمات و محصولات آن شرکت است.

چاپ عکس روی پیکسل در خانه,چاپ پیکسل فوری,دستگاه چاپ پیکسل,چاپ پیکسل در کرمانشاه,چاپ پیکسل تکی,قیمت چاپ پیکسل,چاپ پیکسل اختصاصی,چاپ پیکسل تهران برای ثبت سفارش نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.


، چاپ عکس روی پیکسل در خانه ، چاپ پیکسل فوری ، دستگاه چاپ پیکسل ، چاپ پیکسل در کرمان ، چاپ پیکسل تکی ، قیمت چاپ پیکسل ، چاپ پیکسل اختصاصی ، چاپ پیکسل تهران ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا