این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
دوش وچشم شوی اضطراری-دوش وچشم شوی آزمایشگاهی تماس بگیرید
1
 فروش لیزر حکاکی و برش  غیر فلزات تماس بگیرید

فروش لیزر حکاکی و برش غیر فلزات

%0
  • تهران تهران مرکز
1
تعمیرات اینورتر دلتا اصفهان تماس بگیرید

تعمیرات اینورتر دلتا اصفهان

%0
  • اصفهان اصفهان
1
هودآزمایشگاهی بهینه-هودشیمی فن سانتریفوژی(۰۹۱۲۶۱۱۴۷۸۶) تماس بگیرید
1
فروش زغال اکتیو و مواد شیمیایی صنایع غذایی تماس بگیرید
1
نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش الگانس مشهد تماس بگیرید
1
تجهیزات آزمایشگاهی سری ASCO تماس بگیرید

تجهیزات آزمایشگاهی سری ASCO

%0
  • گیلان رشت
1
ازن ژنراتور با تکنولوژی پلاسما سرد تماس بگیرید
1
جوش پلاستیک تزریقی تماس بگیرید

جوش پلاستیک تزریقی

%0
  • اصفهان اصفهان

آگهی های مرتبط

https://samtakservice.com/ لوازم خانگی سام تک سرویس تماس بگیرید

https://samtakservice.com/ لوازم خانگی سام تک سرویس

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سماکوش تماس بگیرید

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سماکوش

%0
  • مازندران بابل
آموزش تعمیر لوازم خانگی در تبریز تماس بگیرید

آموزش تعمیر لوازم خانگی در تبریز

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
تعمیر هندپیس دایود هندپیس لیزر موهای زائد آی پی ال تماس بگیرید
تعمیر و سرویس تخصصی انواع لوازم خانگی در محل شما تماس بگیرید

ماشین آلات در همین محل

فروش دستگاه تولید قرص تماس بگیرید

فروش دستگاه تولید قرص

%0
  • تهران شمال
مخزن استیل 2 تن میکسر از بغل کارکرده و دست دوم تماس بگیرید
ماردون اسکرو استیل کارکرده تماس بگیرید

ماردون اسکرو استیل کارکرده

%0
  • تهران شمال

جدیدترین آگهی ماشین آلات

1
دستگاه فنس بافی دستی پیشرفته تماس بگیرید

دستگاه فنس بافی دستی پیشرفته

%0
  • تهران حومه
ریموت کنترل آران باخ تماس بگیرید

ریموت کنترل آران باخ

%0
  • اسلامشهر
5
دستگاه دیسک تراش 50,000,000 تومان

دستگاه دیسک تراش

%0
  • تبریز
ماشین لباسشویی پتوشور پتوشویی صنعتی تماس بگیرید
1
دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک تماس بگیرید
1
فروش دستگاه سنگبری ایلیاکو در فروشگاه ابزار امیری تماس بگیرید
1
نمایندگی ایلیاکو در تهران - فروشگاه ابزار امیری تماس بگیرید

نمایندگی فروش ماشین آلات لیزری تمیز کننده، جوشکاری، برشکاری و حکاکی با تکنولوژی جدید لیزری

در تهران شمال, آجودانیه | ماشین آلات

شرکت نیک آور در سال ۱۳۹۲ با هدف توسعه و اجرای پروژه های مرتبط با حوزه انرژی و تامین تجهیزات وابسته به این حوزه تاسیس گردید.زمینه فعالیت این شرکت ، تامین انواع تجهیزات وابسته به صنایع نفت ، گاز، پتروشیمی ، برق و ... می باشد. با توجه به روابط گسترده این شرکت در بیش از ۲۰ بازار بین المللی ، در حال حاضر شرکت نیک آور نماینده انحصاری شرکت چینی HEROLASER در منطقه خاورمیانه می باشد.
شرکت HEROLASER تولید کننده انواع ماشین های با عملکرد لیزر از جمله ماشین ها و تجهیزات پاک کننده ( تمیز کننده) لیزری ( شبیه به عملکرد سند بلاست ولی با کیفیت بسیار بالاتر ) ، ماشین های جوشکاری لیزری ، ماشین های برشکاری لیزری و ماشین آلات حکاکی لیزری می باشد. با توجه به کاربرد گسترده این تجهیزات در صنایع گوناگون و بهره مندی از تکنولوژیهای پیشرفته ، این تجهیزات به میزان زیادی بازدهی صنایع مرتبط را افزایش می دهد. از این رو جهت توسعه و پیشرفت تجهیزات مورد استفاده فوق در صنایع داخلی کشور، شرکت نیک آور سعی دارد با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به ویژه ماشین آلات فوق، زمینه فعالیت و همکاری بیشتری را با شرکتهای داخلی و خارجی فراهم آورد.
این شرکت به عنوان شرکتی تکنولوژی محور که در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید و فروش تجهیزات پردازش لیزر فعالیت می کند ، تولید کننده ماشین های متنوع برش لیزری ،جوش ، پاک کننده ها و حکاکی لیزری می باشد می باشد و این شرکت با بهره مندی از نیروهای متخصص و خطوط تولید پیشرفته، می تواند بر اساس نیاز مشتریان ، تجهیزات و راهکارهای متفاوت ارائه دهد.
محصولات این شرکت در زمره تجهیزات مرتبط با صنایع مختلف از جمله صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی، کشتی سازی ، خودروسازی ، تجهیزات صنعتی ، ماشین سازی، ماشین کاری ، قالب سازی، جواهر آلات، عینک سازی ، صنایع دستی ، تجهیزات پزشکی و غیره می باشد و مورد استفاده قرار می گیرد.
شرکت HEROLASER به واسطه روابط بین المللی موثر خود با شرکتهای معتبر ، بازارهای جدیدی را با شرکای استراتژیک خود در کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی ایجاد نموده است به نحوی که فروش و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت در منطقه خاورمیانه فقط از طریق نماینده انحصاری آن ، شرکت نیک آور صورت می پذیرد.

لیست محصولات :
۱-ماشین های پاک کننده لیزری Laser Cleaning Machines
۲-ماشین های جوش لیزری Laser Welding Machines
۳-ماشین آلات برش لیزری Laser Cutting Machines
۴-ماشین های حکاکی لیزری Laser Marking Machines

معرفی محصولات :
- ماشین پاک کننده لیزری :
دستگاهی است که بوسیله تابش پرتو لیزر به سطوح فلزی و غیر فلزی ، لایه های اضافی از جمله رسوب آهن و زنگ، گریس ،روغن و ... را که بواسطه قرارگرفتن در مجاورت هوا و آلودگیهای محیطی بوجود می آیند ، تمیز کرده و ازبین
می برد.
کاربرد این ماشین آلات در صنایع مختلف منجمله تمیزکردن سطح مخازن، لوله ها و اتصالات در صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، تمیزکردن تجهیزات مرتبط با صنایع کشتی سازی ، خودروسازی ، ماشین سازی. قالب سازی ، ماشین کاری ، آماده سازی سطوح پیش از جوشکاری و لحیم کاری ،حذف رنگ فلزات بصورت انتخابی با تنظیم قدرت دستگاه، تمیزکاری تجهیزات مرتبط با صنایع غذایی و شیمیائی و غیره می باشد.
این ماشین آلات در دامنه وسیعی با توجه به قدرت برای استفاده های مختلف ، از ۱۰۰ وات تا ۲۰۰۰ وات ، قابل انتخاب و کاربرد هستند که در این زمینه مشاوره لازم جهت انتخاب بهترین گزینه هم از نظر کارایی و هم صرفه اقتصادی ، به مشتریان داده خواهد شد.
- ماشین آلات جوش لیزری :
ماشین های جوش لیزری از تکنولوژیهای جدید و پرکاربرد در صنایع می باشد که بوسیله تابش پرتو لیزر، عملیات جوشکاری را انجام میدهد و بخاطر سرعت، حرارت و دقت بسیار بالای خود در جوشکاری، نیازی به دخالت گازهای آرگون، هلیوم و همچنین مواد مصرفی پر خطر منجمله الکترود ندارد. بنابراین کاربرد زیادی در صنایع مختلف نفت گاز پتروشیمی ، تولید محصولات و سازه های فلزی، ماشین آلات ساختمانی ، کشتی سازی ، قالب سازی، خودروسازی و کارخانه های ساخت تجهیزات مختلف مانند تولید لوازم خانگی ، پزشکی و ... دارد. تنوع این ماشین آلات از قدرت ۵۰۰ تا ۳۰۰۰ کیلووات می باشد و با توجه به نوع کاربرد ، مشاوره های لازم جهت انتخاب بهترین مدل به مشتریان داده خواهد شد.
- ماشین های برش لیزری :
ماشین های برش لیزری تجهیزاتی هستند که بوسیله تابش پرتو لیزر، عملیات برش بر روی اجسام مختلف فلزی و غیر فلزی را با دقت و ظرافت بسیار بالا انجام میدهند و کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارند. برش فلزات از جمله لوله ، اتصالات و ورقهای فولادی ، کاربرد در صنایع نفت ، گاز ، فولاد ، کشتی سازی و خودروسازی ، ساخت تجهیزات پزشکی ، قالب سازی و ماشین کاری ، برش اجسام در دکوراسیون و طرح های معماری ، ساخت لوازم خانگی و ... دارد. این ماشین آلات از قدرت ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ وات ، بر اساس نوع کاربرد قابل انتخاب و استفاده هستند.
- ماشین های حکاکی لیزری :
ماشین های حکاکی لیزری در صنایع گوناگون جهت حکاکی بر روی قطعات کاربرد بسیار زیادی دارد از جمله حکاکی و علامت گذاری در صنایع هوایی و کشتی سازی ، مارکتینگ قطعات خودرو ، کاربرد در صنایع وابسته به نفت گاز، برق ، صنعت الکترونیک ، تجهیزات پزشکی ، صنایع لوازم خانگی ، پلاکهای شناسایی، شیرآلات ، جواهرات ، یراق آلات و ... این تجهیزات بسته به نوع کاربرد از توان ۲۰ تا ۵۰ وات قابل ارائه هستند.
لطفا جهت هر گونه اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
اطلاعات تماس :
شماره های همراه و واتس آپ : 09132214157
09131117488
Email : javadabedifard@gmail.com


لیزر، ماشین های لیزری، تمیز کننده لیزری، جوش لیزری، برش لیزری، حکاکی لیزری، HEROLASER ، شرکت نیک آور، تمیزکردن سطوح، قالب سازی، ماشین سازی، صنعت خودرو، لوازم خانگی ، کشتی سازی ، جواهرسازی، صنایع غذایی، پیمانکار صنعت

تهران / تهران شمال / آجودانیه     ماشین آلات در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا