این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خدمات پزشكی در همین محل

جدیدترین آگهی خدمات پزشكی

4
ماساژ در منزل شما و اتاق ماساژ رایا تماس بگیرید
1
ماساژ درمانی 800,000 تومان

ماساژ درمانی

%0
  • تهران شمال
1
ماساژ تبریز تماس بگیرید

ماساژ تبریز

%0
  • تبریز

فروش دستگاه لیزر رفع موهای زائد دیاموند پلاس

در تهران غرب, پونک | آگهی های خدمات پزشکی

🔶 الکس دایود دایموند پلاس دستگاهی جدید و قوی از انواع لیرز مواهی زائد بوده و از نسل دستگاه های ترکیبی الکساندرایت، دایود و اندیاگ است. دستگاه دیاموند با توان بسیار بالای 1200 و 2000 وات، حذف موهای زائد را به صورت تضمینی انجام می دهد. شما می توانید با خیال راحت جوابدهی را برای مشتریان خود تضمین کنید.
🔶 دایموند پلاس تنها دستگاه حذف موهای زائد موجود از نوع خود در ایران با توان لیزربار 2000 وات است. هر دستگاهی دارای یک توان کلی است که شامل هندپیس، اسکرین، پمپ و فن و تمام قطعات الکتریکی به کار رفته است. معمولا توان کلی دستگاه های لیزر به 2000 وات می رسد؛ اما لیزر بار دستگاه که به صورت مستقیم با جوابدهی و کیفیت رفع موهای زائد مرتبط است، توان جداگانه ای داشته که در این دستگاه خارق العاده، به تنهایی دوهزار وات قدرت دارد. همانطور که گفته شد توان بسیار بالا بصورت تضمینی موهای زائد را از بین می برد.
🔶 طول عمر اکثر لیزربارها 10 الی 20 میلیون شات بوده در حالیکه دیاموند پلاس با طول عمر 100 میلیون شات، با اختلاف پیشتاز بوده و دور از دسترس به نظر می رسد.


🔶توان دستگاه: در دو مدل ۱۲۰۰ و ۲۰۰۰ وات
🔶صفحه نمایش: لمسی ۱۰ اینچ
🔶برق مصرفی: AC 220V/50-60 Hz (AC 110V optional)
🔶گارانتی: دو سال گارانتی یا ۱۰۰ میلیون شات
🔶فرکانس: ۱ الی ۱۰ Hz
🔶مدت زمان هر پالس: ۱۰ الی ۱۰۰ میلی ثانیه
🔶دمای نقطه شات: ۰ الی ۵ درجه سانتی گراد

🔶گروه پزشکی کالامدیکال مفتخر است که سالها به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان تجهیزات پزشکی در حوزه لیزر، لاغری، پوست و زیبایی با تعدادی زیادی از پزشکان مجرب، فعالین و سرمایه گزاران این حوزه همکاری قدرتمند و پایدارای داشته باشد.
کالامدیکال با بیش از ۱۰ سال فعالیت گسترده در سراسر کشور با اتکا به حمایت صمیمانه شما گرامیان، کیفیت بالای محصولات، توان علمی کارشناسان، گارانتی و خدمات پس از فروش قدرتمند توانسته است به عنوان نامی قابل اعتماد بدرخشد.

🔶کارشناسان ما در شبکه های اجتماعی و سایت آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره تخصصی هستند.
🔶فروش به صورت نقد و اقساط
شماره واتسپ و تماس: 09330227533


خرید دستگاه لیزر، خرید بهترین لیزر موهای زائد، خرید دیاموند پلاس، رفع موهای زائد، رفع موهای زائد با دیاموند پلاس، قدرتمندترین لیزر بدن


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا