این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
چاپ کارت پرسنلی شناسایی 0 تومان

چاپ کارت پرسنلی شناسایی

%0
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط

1
چاپ کارت پرسنلی شناسایی 0 تومان

چاپ کارت پرسنلی شناسایی

%0
  • تهران تهران مرکز

دست دوم ایرانی در همین محل

جدیدترین آگهی دست دوم ایرانی

دستگاه حضور و غیاب افق فراویژن

در تهران غرب, آزمایش | دست دوم ایرانی

چه نوع سیستم حضور و غیاب برای کسب و کار من مناسب است؟ اگر شما هم مالک یک مجموعه یا سازمان یا حتی یک استارت آپ باشید احتمالا کنترل تردد پرسنل و کارمندانتان یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیازها خواهد بود. با استفاده از سیستم ورود و خروج به راحتی می‌توانید کنترل مناسبی روی رفت و آمد کارمندان خود داشته باشید. دستگاه رفت و آمد به شما این کمک را می‌کند تا در انتهای ماه یا هر زمانی که لازم باشد اطلاعات لازم در رابطه با حضور غیاب کارمندان خود را تنها با یک کلیک به دست آورید. شرکت افق فراویژن ارائه دهنده انواع دستگاه ساعت زنی تمام تلاش خود را کرده است که بهترین دستگاه ورود و خروج مناسب کدام دستگاه است. فروش دستگاه حضور و غیاب با بالاترین کیفیت از شرکت افق فراویژن.
دستگاه حضور و غیاب افق فراویژن
دستگاه حضور و غیاب افق فرا ویژن با 4 سال گارانتی، راهنمای جامع انتخاب دستگاه ساعت زنی متناسب با کسب و کار شما طراحی و تولید می‌کند.

ضروری است قبل از انتخاب و خرید دستگاه حضور و غیاب، اطلاعاتی در این خصوص کسب کنید تا بتوانید باتوجه به نیاز و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.
ofv-co.com
تماس بگیرید؛ مشاوره رایگان خرید دستگاه حضور و غیاب ۰۹۱۲۶۴۰۳۱۶۰ / ۴۵۸۹۲-۰۲۱


دستگاه حضور و غیاب ، شرکت افق فراویژن، افق فراویژن، حضور و غیاب ، دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا