این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروش عمده پارچه پرده ای و مبلی تماس بگیرید

فروش عمده پارچه پرده ای و مبلی

%0
  • تهران تهران جنوب

لوازم اتاق خواب در همین محل

جدیدترین آگهی لوازم اتاق خواب

پتو طرح گلبافتی شکوفه تماس بگیرید

پتو طرح گلبافتی شکوفه

%0
  • اصفهان
فروش انواع پتو، لحاف، تشک تماس بگیرید

فروش انواع پتو، لحاف، تشک

%0
  • اصفهان
متنوع ترین سرویس خواب طرح ماشین تماس بگیرید

متنوع ترین سرویس خواب طرح ماشین

%0
  • تهران حومه
قیمت سرویس خواب  پسرانه تماس بگیرید

قیمت سرویس خواب پسرانه

%0
  • اهواز

فروش پارچه گونی بافت ساده در فروشگاه قماشین

در تهران مرکز, جمهوری | خرید و فروش لوازم اتاق خواب

فروشگاه قماشین یکی از بزرگترین فروشگاه های پارچه پرده ای با تنوع بسیار بالا میباشد .از جمله پارچه های معروف قماشین میتوان به پارچه شانل عرض 3 متر / گونی بافت عرض 3 متر / گونی بافت حصیری / پارچه هازان ترک / پارچه تسلا عرض 3 متر پارچه کرپ کش / و پارچه ساتن اشاره کرد . همچنین در قماشین نوار پرده به صورت متری و عمده نیز به فروش میرسد . قماشین علاوه بر فروش عمده پارچه پرده ای کار دوخت  پرده خانه شما را نیز انجام میدهد .

در قماشین ارزان ترین و باکیفیت ترین پارچه های پرده ای موجود میباشد که به صورت مستقیم از کارخانه خریداری میشود و به شما مشتریان گرامی عرضه میشود و به همین خاطر پایین ترین قیمت بازار را دارد .

شما میتوانید برای خرید پارچه پرده ایی به صورت متری و یا عمده با شماره های قماشین تماس حاصل فرمایید . ( 09120775562 - 02155389464 ) در شهر تهران به وسیله اسنپ موتوری و یا الوپیک میباشد البته به حجم محصول بستگی دارد و برای شهرستان ها به وسیله باربری و پست و تیپاکس ارسال میشود البته به شهر و ابعاد محصول بستگی دارد زمان ارسال پارچه پرده ای در فروشگاه قماشین در شهر تهران یک تا دو روز کاری میباشد و برای شهرستان ها دو تا سه روز زمان میبرد.


پارچه پرده ای، پارچه پرده ای گونی بافت ، گونی بافت ساده ، پرده سرا ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا