این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

چاپ و تبلیغات در همین محل

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

چاپ پیکسل فوری

در تهران شمال, آجودانیه | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

پیکسل ها در مقایسه با سایر بج ها بسیار راحت تر و ارزان تر ساخته می شوند و علاوه بر این بین جوانان، نوجوانان، کودکان و حتی بزرگسالان از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

چاپ پیکسل سوزنی:

چاپ روی پیکسل جزء ارزان ترین روش های تبلیغات به حساب می آید. به این صورت می ‌توان توضیح مختصر و مفیدی را در رابطه با برند روی پیکسل درج کرده تا به سرعت به ذهن مخاطبان سپرده شود.

چاپ پیکسل دسته کلید دوطرفه -چاپ پیکسل یطرفه :

چاپ پیکسل دسته کلید دوطرفه با برند شما میتواند هدیه تبلیغاتی مقرون بصرفه و مناسب برای مشتریان شما باشد.چاپ پیکسل دسته کلیدی در دو سایز 44 میلیمتر و 58 میلیمتری هستند.

چاپ پیکسل مگنتی:

چاپ روی پیکسل مگنتی یکی از خدماتی است که در مجموعه چاپ نوین گرافیک قابل ارائه می باشد. با توجه به این که قیمت پیکسل مگنتی ارزان است می‌ توان از این محصول برای تبلیغات استفاده نمود و پیکسل مگنتی را برای چاپ تصاویر به کار برد.

چاپ پیکسل تبلیغاتی:

چاپ پیکسل یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است که طرافداران خاص خود را دارد .این روش در انتقال یک پیام تبلیغاتی که حتی جنبه تجاری نیز نداشته باشد بسیار موثر و عامه پسند تر بوده که به سرعت نظر مخاطب مورد نظر را جلب خود می نماید .



قیمت چاپ پیکسل,چاپ پیکسل فوری,چاپ عکس روی پیکسل در خانه,دستگاه چاپ پیکسل,چاپ پیکسل تبریز,چاپ پیکسل در کرمان,چاپ پیکسل و ما,چاپ عکس روی پیکسل در شیراز



مجموعه چاپ نوین گرافیک با استفاده از دستگاه های بسیار با کیفیت و جدید میتواند عکس و لوگو شما را روی انواع مختلف پیکسل با کیفیت چاپ کند. فقط کافی است با ما 09904534705 تماس بگیرید.


، قیمت چاپ پیکسل، چاپ پیکسل فوری، چاپ عکس روی پیکسل در خانه، دستگاه چاپ پیکسل، چاپ پیکسل تبریز، چاپ پیکسل در کرمان، چاپ پیکسل و ماگ، چاپ عکس روی پیکسل در شیراز، چاپ پیکسل تهران، چاپ پیکسل کرمانشاه

تهران / تهران شمال / آجودانیه     چاپ و تبلیغات در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا