این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

ازن با تکنولوژی Hybrid Gas در صنعت تولید آب معدنی تماس بگیرید
کلاس چربی سوزی و تناسب اندام بانوان در همدان تماس بگیرید
تولیدوچاپ نایلون،تولیدوچاپ نایلکس تماس بگیرید

تولیدوچاپ نایلون،تولیدوچاپ نایلکس

%0
  • اصفهان اصفهان
مقاله آماده چاپ رشته روانشناسی 0 تومان

مقاله آماده چاپ رشته روانشناسی

%0
  • فارس شیراز
ازن ژنراتور تماس بگیرید

ازن ژنراتور

%0
  • تهران تهران مرکز

لوازم آرایشی و بهداشتی در همین محل

جدیدترین آگهی لوازم آرایشی و بهداشتی

قرص‌فیتو اصل 1,650,000 تومان

قرص‌فیتو اصل

%0
  • تهران شمال
فروش روغن خراطین هندی اصل تماس بگیرید

استیک قلیایی کننده آب برند سانتویا کانادا

در تهران شمال, آجودانیه | لوازم آرایشی و بهداشتی

بدن ما همواره برای حفظ سطح  طبیعی pH تلاش می کند، تعادل بین اسید و قلیا، به بدن کمک می کند تا در مقابل استرس، کمبود خواب، رژیم های غذایی روزانه ( شامل غذاهای اسیدی مانند شکر، غذاهای فرآوری شده نظیر سوسیس و کالباس، لبنیات وحتی گوشت ) عکس العمل مناسب نشان دهد. عدم تعادل در اسیدیته بدن باعث می شود سیستم های داخلی برای حفظ سطح مطلوب pH به سختی کار کنند، در نتیجه بدن به قلیای بیشتری برای مقابله با سطح بالای اسید نیاز دارد، با این حال در صورت عدم وجود مواد معدنی کافی در رژیم غذایی، استخوان ها، اندام و بافتها به مواد معدنی نیاز خواهند داشت، کاهش این منابع سبب رشد بهتر ویروس ها، قارچها، مخمرها و باکتری ها در این محیط اسیدی شده و باعث بروز بیماری و عدم تعادل در سیستم داخلی بدن می شوند.SANTEVIA با بهبود کیفیت آب به وسیله فیلترهای درونی خود و افزودن مواد معدنی، آب شهری را به آب سالم تبدیل کرده و قلیاییت بدن را تنظیم می نماید. محصولات SANTEVIA به طور معمول آب را با pH بالاتر از خنثی تولید می کند. این نتایج می تواند بسته بهpH آب ورودی، متغیر باشد. استیک آلکالاین محصولی است که جهت ارتقا درجه قلیایی آب ساخته شده است. با این سیستم دوستدار محیط زیست، همه فواید آب سالم را در زمانی کوتاه و با هزینه مقرون به صرفه به دست می آورید. روش استفاده: بطری خود را با آب پر کنید، استیک را داخل بطری قرار دهید، به مدت 30 ثانیه بطری را تکان دهید، 5 الی 10 دقیقه پس از اتمام فرآیند مورد نظر و قرار دادن بطری در سطح صاف، آب قابل آشامیدن می باشد .


آب قلیایی، آب آلکالاین، رژیم، سلامت، سرطان سینه، رفلاکس معده، سرطان گوارش، تیروئید، سوزش معده، استرس، مدیدیتشن، تهوع، غذای سالم، تغذیه سالم، تناسب اندام، آب معدنی،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا