این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مواد شیمیایی در همین محل

جدیدترین آگهی مواد شیمیایی

1
گازوییل تماس بگیرید

گازوییل

%0
  • تهران حومه
فرمولاسیون اب رادیاتور/شیشه شوی/ضد یخ تماس بگیرید
1
فرمولاسیون ضد یخ گازوئیل/شیشه شوی/ضد یخ تماس بگیرید
1
فروش ژئوممبران تماس بگیرید

فروش ژئوممبران

%0
  • اصفهان
1
چربی بر و جرم بر ( همه کاره ) نانو تایسون تماس بگیرید
فروش ویژه پودر ارگانو تماس بگیرید

فروش ویژه پودر ارگانو

%0
  • تهران جنوب

آب اکسیژنه ۳۰% - آب اکسیژنه 50٪

در تهران شمال, آفریقا | مواد شیمیایی

آب اکسیژنه ( در لفظ انگلیسی : Hydrogen Peroxide 35% ) یا همان پراکسید هیدروژن مایعی بی رنگ و شفاف با فرمول شیمیایی H2O2و در گریدهای مختلف و همچنین گرید صنعتی با در صد خلوص 30% و 35% و 50% میباشد. که به راحتی در آب حل میشود.

این ماده در شکل خالص، یک مایع آبی کم رنگ، کمی چسبناک تر از آب است. به عنوان یک اکسید کننده، سفید کننده و ضد عفونی کننده و معمولاً به صورت محلول رقیق در آب برای استفاده مصرف کننده و در غلظت های بالاتر برای مصارف صنعتی استفاده می شود.

آب اکسیژنه در ضدعفونی کردن سطوح بسیار نقش دارد . با توجه به شیوع ویروس کرونا مساله ضد عفونی کردن سطوح دغدغه بسیاری از افراد و سازمان‌ها تبدیل شده است. از سوی دیگر با توجه به تنوع محصولات ضد عفونی کننده موجود در بازار انتخاب محلولی که ضمن کارایی مناسب از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.
تلفن:09120713780


، آب اکسیژنه ۳۰% ، آب اکسیژنه 50٪، جدیدترین قیمت اب اکسیژنه، بزرگترین پخش کننده اب اکسیژنه، واردات اب اکسیژنه، مشخصات فنی اب اکسیژنه، کاربرد اب اکسیژنه،

تهران / تهران شمال / آفریقا     مواد شیمیایی در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا