این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

کربنات سدیم سبک و سنگین تماس بگیرید

کربنات سدیم سبک و سنگین

%0
  • تهران تهران مرکز
فروش آسیاب میکرونیزه کربنات کلسیم تماس بگیرید

فروش آسیاب میکرونیزه کربنات کلسیم

%0
  • اصفهان اصفهان
کربنات سبک و سنگین 0 تومان

کربنات سبک و سنگین

%0
  • تهران تهران مرکز
پلی کربنات در شیراز تماس بگیرید

پلی کربنات در شیراز

%0
  • فارس شیراز
واردات ستیل الکل - فروش ستیل الکل تماس بگیرید

واردات ستیل الکل - فروش ستیل الکل

%0
  • تهران تهران مرکز

مواد شیمیایی در همین محل

واردکننده زانتان گام خوراکی فروش زانتان گام

در تهران شمال, آجودانیه | مواد شیمیایی

بازرگانی شیمی تجارت مهرآوان در زمینه ی فروش مواد اولیه ی دارویی و خوراکی
مواد اولیه ی آرایشی بهداشتی
مواد اولیه ی شیمیایی و صنعتی
وارد کننده مواد اولیه غذایی
فروش زانتان گام خوراکی
وارد کننده زانتان گام خوراکی
قیمت زانتان گام
زانتان گام ازجمله افزودنی های خوراکی است که محدودیتی در مقدار مصرف آن تعیین نشده است. بازرگانی کیمیا شیمی پایدار ازجمله معتبرترین عرضه کنندگان مواد شیمیایی است که اصل بودن مواد شیمیایی عرضه شده را تضمین می کند. با توجه به اینکه گزانتان در محصولات خوراکی کاربرد دارد، دارا بودن مجوز مصرف و اصل بودن این محصول اهمیت بسیار دارد. جهت اطلاع از قیمت خرید صمغ گزانتان و دریافت آنالیز محصول با کارشناسان فروش بازرگانی تماس حاصل نمایید.

زانتانگام چیست
تهران


ویژگی های زانتان گام
زانتان گام، گزانتان یا همان صمغ زانتان نوعی پلی ساکارید با وزن مولکولی بالا است که از فرآیند تخمیر حاصل می شود. این صمغ اغلب به صورت پودری سفید رنگ متمایل به شیری تولید می شود، البته می توان آن را به صورت محلول نیز تهیه نمود که محلول آن ویسکوزیته بالایی دارد. با توجه به قدرت حلالیت بالای آن در آب، برای فرآیندهای آب محور مناسب است. محلول زانتان گام در دسته سیال های غیرنیوتنی قرار می گیرد، بدین معنا که با افزایش تنش برشی ویسکوزیته آن کاهش می یابد. از دیگر ویژگی های آن این است که در دمای بالا و محیط های آنزیمی نیز پایدار باقی می ماند.
برای این صمغ کاربردهای متنوعی از افزودنی خوراکی گرفته تا حفاری نفتی تعریف شده است. با توجه به ویژگی این صمغ که به سرعت در محلول پخش شده و آن را به محلولی پایدار با ویسکوزیته بالا تبدیل می کند، به عنوان حجم دهنده و تثبیت کننده در صنایع مختلف مصرف می شود.
در این بخش با ویژگی‌های زانتان گام آشنا می‌شویم:
اثر دما بر گزانتان : این صمغ نسبت به دیگر پلی ساکاریدهای محلول در آب، پایداری حرارتی بالایی دارد. حتی اگر این صمغ به مدت طولانی تحت دمای 80 درجه سانتیگراد قرار بگیرد، تاثیر کمی بر ویژگی های آن دارد و اغلب علت این رفتار را ساختمان مارپیچ صمغ زانتان گام دانسته اند. لازم به ذکر است با افزایش نمک می توان پایداری حرارتی آن را افزایش داد.
سازگاری زانتانگام با نمک‌ها: زانتان گام سازگاری مناسبی با غلظت های بالای نمک ها دارد. به گونه ای که افزودن نمک تغییری در حالت آن ایجاد نمی کند. حتی گفته شده است که وجود نمک در بهینه کردن عملکرد زانتان گام لازم و ضروری است.
علاوه براین ها، صمغ زانتان در طیف وسیعی از PH پایدار بوده و می توان گفت ویسکوزیته محلول آبی گزانتان مستقل از PH محیط است.
با توجه به اینکه زانتان گام در ترکیب با هیدروکلوئیدهای با کیفیت پایین می تواند مخلوطی با کیفیت بهتر ایجاد کند، از نظر تجاری به دلیل تاثیر بر کاهش هزینه ها، صمغی باارزش شناخته شده است. به همین دلیل می توان آن را در کنار دیگر صمغ ها مانند گوارگام مصرف نمود.
اغلب صمغ ها به جز نشاسته در بدن قابل هضم نیستند، به همین دلیل زانتان گام می تواند به کاهش کالری غذا و سهولت عبور از دستگاه گوارش شود.

صمغ گزانتان چیست؟
صمغ گزانتان در دسته مواد افزودنی خوراکی قرار می گیرد که به دلیل ویژگی هایی که دارد محبوبیت بسیاری بین تولیدکنندگان پیدا کرده است. اغلب از زانتان گام به عنوان استابلایزر یا غلظت دهنده در محصولات غذایی استفاده می شود. این صمغ از تخمیر شکر توسط باکتری به نام زانتاموناس کمپستریس حاصل می شود. شکر در اثر تخمیر به ماده ای چسبنده تبدیل می شود که اگر به آن الکل اضافه کنند، به حالت جامد درمی آید. زانتان گام پودر حاصل از این ماده جامد است.
درصورت افزودن صمغ زانتان به یک مایع، زانتان گام به سرعت در مایع پراکنده شده و محلولی ویسکوز و پایدار به وجود می آورد. به همین دلیل این صمغ به عنوان عامل غلظت دهنده، تعلیق کننده و استابلایزر عالی شناخته شده است.
گزانتان به عنوان افزودنی خوراکی بی خطر تایید شده است و هیچ گونه محدودیتی در مقدار مصرف آن در نظر گرفته نشده است. با توجه به اینکه این ماده در بدن قابل تجزیه نیست، نمی تواند تاثیر سوء بر بدن شما داشته باشد.
صمغ گزانتان پلی ساکارید محلول در آب محسوب می شود. این صمغ مانند هیدروکلوئیدهای دیگر برای حل شدن در آب به هم زدن شدیدی نیاز دارد تا فلوکول در آن تشکیل نشود.
با توجه به اینکه محلول های زانتان گام حتی در غلظت های پایین خود بسیار ویسکوز هستند، باعث شده است که کاربردهای صنعتی به ویژه در صنایع غذایی برای آنها تعریف شود.


زانتانگام به چه روشی تولید می‌شود؟
زانتان گام را پلیمری طبیعی می دانند که از یک نوع باکتری به نام زانتاموناس کامپستریس حاصل می شود. در واقع برای تولید این صمغ نیاز به هم زدن باکتری های زانتان گام در یک تخمیرکننده است. گلوکز، لاکتوز یا ساکارز کربوهیدرات های مناسب برای تخمیر هستند که در کنار آنها برای فراهم کردن محیط کشت می بایست یک منبع مناسب نیتروژن و نمک های مغذی نیز وجود داشته باشد. محیط کشت در رآکتور بیوشیمیایی کاملا استریل فراهم می شود که عواملی همچون دما، میزان اکسیژن محلول در رآکتور، شرایط همزن و میزان دور آن و نیز شرایط هوادهی برای فرآیند تولید موثر هستند. پس از اتمام فرآیند تخمیر با هدف از بین بردن باکتری ها، به آن گرما می دهند که صمغ زانتان همراه با ایزوپروپیل الکل ته نشین می شود. در نهایت پلیمر خشک شده حاصل بسته بندی و به بازار عرضه می شود.

کاربردهای صمغ گزانتان
با در نظر گرفتن ویژگی حجم دهندگی و تثبیت کنندگی این صمغ می توان آن را در ترکیبات مواد غذایی، محصولات مراقبت شخصی و برخی محصولات صنعتی یافت. در این بخش با کاربردهای صمغ زانتان گام در صنایع مختلف آشنا می شویم.
کاربردهای زانتانگام در محصولات خوراکی

گزانتان در صنایع غذایی
• نوشیدنی ها : در نوشیدنی های با طعم میوه با هدف تقویت حس مزه و آزادسازی کامل طعم آن از زانتان گام استفاده می شود. وجود این صمغ به ویژه برای نوشیدنی های کم کالری که در آن ها از شیرین کننده های مصنوعی استفاده می شود، اهمیت دارد.
• کنسروها: زانتان گام به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت، افزودنی بسیار مناسبی در تولید انواع کنسروهای خوراکی است.
• غذاهای منجمد : در غذاهای منجمد تکرار ذوب-انجماد غذا باعث دوفازی شدن آن می شود. زانتان گام به دلیل ویژگی هایی که دارد، از طریق اتصال به آب آزاد در غذا باعث افزایش پایداری محصول می شود. همچنین از ایجاد کریستال یخ در محصول جلوگیری کرده و یکنواختی بافت محصول را حفظ می کند.
• چاشنی ها : چاشنی های ترشی، رب و پیاز به پایدارکننده نیاز دارند. با توجه به اینکه در محیط این چاشنی ها نمک و یا اسیدیته بالایی وجود دارد، زانتان گام می تواند به عنوان پایدارکننده و غلظت دهنده مناسبی عمل کند.
09124355879
02188685547
02188687042
02188684960
02188694048


زانتان گام، زانتانگام، فروش زانتان گام، خرید زانتان گام، فروش زانتانگام، فروش صمغ زانتان گام، مالتودکسترین، فروش مالتودکسترین، کلسیم کلراید پودری ، کلسیم کلراید پرک، واردکننده نایسین، واردکننده ناتامایسین، کربنات

تهران / تهران شمال / آجودانیه     مواد شیمیایی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا