این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

  فروش ویژه دیتالاگر اتوکلاو - PressureDisk تماس بگیرید

فروش انواع اتوکلاو

در تهران جنوب, نواب | آگهی های خدمات پزشکی

(*) شرکت معین تجهیز پژوه به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های فروش اتوکلاو آمادگی دارد تا خدمات خود را به بهترین شیوه ممکن به شما عزیزان ارائه دهد.
(*) اتوکلاو برای استریل نمودن تجهیزات جراحی، تجهیزات آزمایشگاهی، و همچنین امور مربوط به داروسازی و .. مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه این قابلیت را دارد که جامدات، مایعات و همچنین تجهیزات مختلف در شکل ها و اندازه های گوناگون را استریل کند. اتوکلاوها در حجم، شکل و کاربرد با یکدیگر تفاوت دارند. ساده ترین نوع اتوکلاو میتوان گفت شبیه به زودپز خانگی است.

(*) اتوکلاو، وسیله ای است که با استفاده از بخاری که اشباع شده است و فشار بخار هر نوع میکروب را از بین می برد.این نوع دستگاه بوسیله گرمای مرطوب کار می کند و همین نوع گرما باعث می شود میکرو ارگانیسم ها مخصوصا مواردی مانند آندوسپورها را که معمولا تحمل بالایی در برابر گرما دارند با بخار گرم از بین بروند.وقتی موادی که داخل دستگاه وجود دارد در دمایی بالاتر از نقطه جوش قرار می گیرند هر نوع میکروب و ویروسی کاملا از بین خواهد رفت.

(*) شما در هر کجای ایران که باشید، می توانید محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت و کیفیت به صورت عمده دریافت نمایید. تمامی انواع اتوکلاو قابل خرید از شرکت معین تجهیز پژوه منطبق با آنالیز ارائه شده هستند و دارای تمامی مجوز های لازم و شما در هر صنعتی که فعالیت می کنید می توانید با خیال راحت از محصول خریداری شده استفاده نمایید.


اتوکلاو، خرید اتوکلاو، شرکت معین تجهیز پژوه، معین تجهیز پژوه، معین تجهیز

تهران / تهران جنوب / نواب     خدمات پزشكی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا