این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خدمات صنعتی در همین محل

جدیدترین آگهی خدمات صنعتی

پارس رهاوردان غرب- بالانس صنعتی

در تهران شمال, پاسداران | خدمات صنعتی

+ طراحی و ساخت دستگاه‌های بالانس صنعتی
+ ارائه خدمات بالانس و میکرو بالانس
+ ارائه خدمات پایش وضعیت و آنالیز ارتعاشات
+ کالیبراسیون، تعمیر و بهینه سازی دستگاه‌های بالانس
+ ارائه راهکار‌ها و خدمات مشاوره‌ای در صنعت بالانس و ارتعاشات

------------------------------------------------

شرکت پارس رهاوردان غرب در سال 1369 توسط مهندس احمدی، با تجربه ارزشمند در حوزه بالانس و ارتعاشات صنعتی تاسیس شد و با تلاش فراوان، بیش از دو دهه است که به عنوان قطب ساخت و خدمات ماشین های بالانس در ایران محسوب می شود. این شرکت در طی عمر فعالیت خود به طیف گسترده ای از صنایع مختلف مانند نفت، گاز، خودروسازی، معدن، سیمان، هوایی، کاغذ و چاپ، کارخانه های ماشین سازی، سرامیک سازی، پمپ سازی و تهویه، موتور های الکتریکی، ابزار های دقیق پزشکی، صنایع عمومی و ... در سراسر کشور خدمات ارائه داده است.

پارس رهاوردان قادر به طراحی و ساخت ماشین های بالانس(اتوماتیک و دستی) برای انواع رورتورها است. دستگاه های بالانس دینامیکی و استاتیکی این شرکت با تعیین میزان نابالانسی روتورها امکان بالانس دقیق آنها را فراهم میکند.


بالانس صنعتی، بالانس توربین، دستگاه بالانس افقی، دستگاه بالانس عمودی، رچتینگ، آنالیز ارتعاشات، بالانس High Speed، بالانس Low Speed

تهران / تهران شمال / پاسداران     خدمات صنعتی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا