این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

لوازم آشپزخانه در همین محل

جدیدترین آگهی لوازم آشپزخانه

فروشگاه استیل و مسی کالا تماس بگیرید

فروشگاه استیل و مسی کالا

%20
  • یزد
فروش قطعات لوازم خانگی آمریکایی تماس بگیرید
نمایندگی بیمکث ارومیه 0 تومان

نمایندگی بیمکث ارومیه

%0
  • ارومیه
نمایندگی اخوان ارومیه 0 تومان

نمایندگی اخوان ارومیه

%0
  • ارومیه
بهترین سرخ کن بدون روغن تماس بگیرید

بهترین سرخ کن بدون روغن

%0
  • تهران جنوب
جاسیخی گالوانیزه ایده آل 0 تومان

جاسیخی گالوانیزه ایده آل

%0
  • چالوس
بهترین اسپرسوساز خانگی تماس بگیرید

بهترین اسپرسوساز خانگی

%0
  • تهران جنوب
انواع پودرلباسشویی و دستی معکوس تماس بگیرید
عسل فروشی سبلان با کیفیت و با قیمت مناسب 0 تومان

لوازم چوبی آشپزخانه

در تهران مرکز, معلم | لوازم آشپزخانه

آیا می دانید بزرگترین تولید کننده لوازم چوبی آشپزخانه کیست؟
شرکت آروین صنعت اسرار مالک علامت تجاری "توت" در سال 1397 فعالیت خود را آغاز نمود این مجموعه در آغاز با سرمایه اندک و در مقیاس کوچک با حداقل امکانات با اتکا به تجربه ، خلاقیت و پشتکار جوانان با انگیزه پا در عرصه تولید لوازم چوبی خانه و آشپزخانه گذاشت. با توجه به نوپا بودن این صنعت در کشور و وجود تحریم های سخت گیرانه ، بیشتر دستگاه های موردنیاز بصورت بومی و توسط متخصصین مجموعه طراحی و ساخته شد.
و اما اکنون ...
با تلاش و سخت کوشی مفتخریم که پس از گذشت 4سال رشدی غیرقابل وصف داشته و با بکارگیری 60 نفر نیروی مجرب و متعهد، همکاری با هنرمندان خراط مستقل و تولید در 6کارگاه مختلف، زمینه برای اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم برای بیش از 80 نفر را فراهم کرده ایم.
ارزانتر و با کیفیت بیشتر
به دلیل بهره مندی از چرخه کامل تولید تمام مراحل تولید اعم از تبدیل تنه درخت به الوار، قطعات و نهایتاً محصول نهایی در داخل مجموعه صورت می پذیرد و با توجه به این موضوع مجموعه ما کمترین میزان وابستگی به مجموعه های بیرونی و کمترین قیمت با بهترین کیفیت را داراست.

گارانتی محصولات
بر خلاف محصولات مشابه بازار، تمامی محصولات این مجموعه گارانتی بازگشت وجه دارند. همچنین شبکه توزیع محصولات در اقصی نقاط کشور فعال بوده و شما می توانید با خیالی آسوده به صورت مستقیم از کارخانه خرید کنید.
و در انتها...
با توجه به رشد و توسعه مثال زدنی این مجموعه در سالهای اخیر، به جرات می توان گفت که عنوان بزرگترین مجموعه خراطی و تولید لوازم چوبی آشپزخانه در کشور را از آن خود ساخته ایم. سعی ما همواره بر این است که با بهره گیری از تمام توان و تجربه و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی موجود در راستای ارتقا کیفی محصولات و رضایت هرچه بیشتر شما قدم برداریم.


#محصولات_چوبی #ملزومات_آشپزخانه #لوازم_خانه_و_آشپزخانه #تولیدی_توت #خراطی #چوبی #لوازم_آشپزخانه #پیمانه #چوب_طبیعی #پیمانه_ادویه #کارخانه_توت #سبزوار



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا