این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

خدمات صنعتی در همین محل

پارتیشن شیشه ای

در تهران شمال, پاسداران | خدمات صنعتی

پارتیشن شیشه ای شرکت تترافرم
وبسایت شرکت تترافرم
Tetraform
این روزها استفاده از پارتیشن شیشه ای برای تفکیک و جداسازی فضاهای اداری و مسکونی بسیار رایج شده است.شرکت تترافرم مجری انواع پارتیشن ها در ایران با ۱۵ سال سابقه و با بیش از ۵۰۰ پروژه اجرایی پارتیشن اداری در ایران به همراه لیست قیمت و نمونه کار اجرایی میباشد. به کار بردن پارتیشن فریم لس اسلیم موجب می شود تا بدون صرف هزینه و زمان زیاد برای اجرای دیوارهای آجری و سیمانی بتوانید به راحتی فضای داخل یک ساختمان را با قیمت مناسب و نصب سریع تر و آسان به بخش های متعددی تقسیم کنید.پروفیل مورد استفاده در پارتیشن های شرکت تترافرم از نوع پروفیل فریم لس اسلیم تک جداره با کمترین ضخامت و ابعاد می باشد و در دو نوع تک جداره و دوجداره اجرا می گردد و دارای روکش انادایز براق و مات یا رنگ پودری یا استاتیک میباشد.پروفیل پارتیشن شیشه ای را مینی الو میگویند که در نصب قسمت های ثابت پارتیشن استفاده می شود و برای پروفیل دور درب یا چهارچوب درب شیشه ای از پروفیل اختصاصی استفاده میشود.
قیمت پارتیشن شیشه ای
قیمت پارتیشن اداری شیشه ای بسته به نوع یراق آلات متغیر می باشد که از مترمربع ۸۵۰ هزارتومان تا ۹۵۰ هزارتومان قابل اجراست. قسمت های ثابت با این قیمت برآورد می شود.

برای برآورد قیمت درب های پارتیشن شیشه ای پارتیشن، بسته به نوع یراق الات که ایرانی، ترکیه ای، چینی، ایتالیایی باشد متغیر است. پارتیشن فریم لس یا تک جداره ارزان تر از سیستم پارتیشن دوجداره است. قیمت یراق الات پارتیشن بسته به نوع آن متفاوت است یراق آلات خارجی بیشتر از ترکیه، ایتالیا و چین وارد می شود. اکثر یراق آلات پارتیشن، از جنس آلومینیوم و استیل می باشد.قیمت مترمربع پارتیشن اداری برای اجرای پارتیشن ثابت و پارتشن متحرک متفاوت است اما برای محاسبه قیمت درب شیشه ای به صورت لنگه درب و عددی می باشد.
بهترین نوع یراق آلات در پارتیشن های شیشه ای برند مرونی meroni ایتالیا می باشد که دارای ۱۰ سال گارانتی شرکتی می باشد. از نظر کیفیتی یراق آلات برند هوپ hope هم مناسب است.
برای مشاوره و بازدید پروژه های اجرایی خود با ما تماس بگیرید


پارتیشن شیشه ای، قیمت پارتیشن شیشه ای، پارتیشن فریم لس، پارتیشن اداری ، پارتیشن شیشه ای اداری ، لیست قیمت پارتیشن شیشه ای، پارتیشن شیشه ای تک جداره، پارتیشن شیشه ای دوجداره

تهران / تهران شمال / پاسداران     خدمات صنعتی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا