این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

کلینیک پوست و لیزر مهرطب تماس بگیرید

کلینیک پوست و لیزر مهرطب

%0
  • اصفهان اصفهان
طراحی سایت ارزان در کرج بیاسا تماس بگیرید

طراحی سایت ارزان در کرج بیاسا

%0
  • البرز کرج

تجهیزات پزشکی در همین محل

 فروش نخ جراحی اتیکن و سرجی سل اتیکن تماس بگیرید
اجاره هولتر ریتم قلب ۲۴ ساعته تماس بگیرید
اجاره تخت بیمارستانی برقی در مشهد تماس بگیرید
اجاره ویلچر در مشهد تماس بگیرید

اجاره ویلچر در مشهد

%0
  • مشهد

جدیدترین آگهی تجهیزات پزشکی

ژل Dermofill

در مشهد, آبکوه | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

ژل Dermofill

ژل درموفیل از جمله محصولات ویژه ای به شمار می آید که کیفیت آن تاثیرات جاصل از اعمال زیبایی را دو چندان می کند و در فروشگاه اینترنتی مهر آرسا موجود است .

ژل فیلر درموفیل یکی از محصولات با کیفیت و مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکاست که در مصارف زیبایی و رفع چین و چروک صورت و هم چنین کانتور وزاویه سازی چانه  و افزایش حجم لب ها کاربرد دارد. این ژل توسط شرکت فرانسوی  درموفیل به بازار عرضه شده و با ترکیبات طبیعی خود موجب جوان سازی و ارتقای زیبایی پوست شما می گردد.

این ژل ها بر پایه ترکیب هیالورونیک اسید که جزو پلی ساکاریدهای اصلی موجود در پوست است ساخته شده و کارآیی بالایی در جوان سازی و رفع خطوط اطراف چشم ها، پیشانی و خط لبخند دارند. فیلر درموفیل در تقویت استحکام پوست و حفظ رطوبت و قوام طبیعی آن نقش بسزایی را ایفا می کند. نکته مهمی که در مورد محصولات درموفیل وجود دارد این است که این ترکیبات از ایمنی و سازگاری کامل با پوست صورت برخوردار بوده و بنابراین هیچ گونه عارضه جانبی جدی یا خطرناکی را از خود بر جای نمی گذارند.

ژل درموفیل از جمله محصولات ویژه‌ای به شمار می‌آید که کیفیت آن تاثیرات حاصل از اعمال زیبایی را دو چندان می‌کند. از ژل درموفیل برای افزایش حجم صورت در قسمت‌های گونه، لب و همچنین برای زاویه سازی چهره استفاده می‌شود. تاثیرات ژل Dermofill در زیبایی چهره غیر قابل انکار است، اما بهتر است از این ژل در نواحی دور چشم‌ها استفاده نشود.

تاثیرات ویژه این ژل در پروتز و افزایش حجم لب و گونه، زاویه سازی چهره در قسمت چانه و همچنین رفع خطوط ایجاد شده در نواحی مختلف صورت همچون اطراف چشم‌ها، پیشانی و خط لبخند، از جمله مواردی است که این محصول را ویژه کرده است. تزریق ژل درموفیل تاثیرات مضری را به همراه نداشته و بسیار ایمن است.


ژل دروفیل، ژل و فیلر، ژل Dermofill، زیبایی پزشکی،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا