این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

سنگ نمک آبی آذرخش کویر گرمسار تماس بگیرید

سنگ نمک آبی آذرخش کویر گرمسار

%0
  • سمنان سمنان
سنگ نمک سفید آذرخش کویر تماس بگیرید

سنگ نمک سفید آذرخش کویر

%0
  • سمنان سمنان

چرا باید از نمک حمام استفاده کنیم؟

در استان سمنان سمنان, | معدن

آیا می دانید یکی از روش های رایج برای درمان انواع بیماری ها و محافظت از پوست و مو در دنیا، استفاده از نمک حمام است. آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید از این روش درمانی استفاده کنید اما حتی نمی دانید نمک حمام چیست ؟
بی شک زمانی که بدانید نمک حمام یا نمک بدن چیست ، چه فوایدی دارد و نحوه مصرف آن چگونه است، به راحتی می توانید با توجه به شرایط تان از خواص بی نظیر این ماده شگفت انگیز بهره ببرید.نمک حمام چیست ؟
اولین مبحثی که در ابتدا به آن می پردازیم، این است که نمک حمام چیست ؟
در پاسخ به سوال نمک حمام چیست ، باید بگوییم به تمامی مواد معدنی که در آب به صورت حلال هستند، اصطلاحا نمک حمام می گویند که در فرمولاسیون آن ها مواد معدنی متعددی یافت شده و عمده تولید آن ها در چشمه های آب گرم می باشد. این مواد معدنی شامل سولفات منیزیم، کلرید سدیم (نمک ‌طعام)، جوش‌شیرین (بی ‌کربنات سدیم)، بوراکس و… می باشد. همچنین ممکن است در کارخانجات تولید نمک حمام به آن مقادیری رنگ، اسانس و روغن اضافه نمایند و دلیل آن هم این است که در زمان استفاده به خوبی کف کند و حالت جوشان به خود بگیرد.اما آیا می دانید نقش منیزیم در نمک حمام چیست ؟
تقریبا همه ما اطلاع داریم که منیزیم دومین عنصری است که در سلول ها به وفور یافت می شود و نقش مهمی را در بسیاری از عملکردهای بدن انسان نظیر تولید انرژی، حذف سموم بدن و… ایفا می کند. همین امر باعث می شود تا کمبود منیزیم در بدن مشکلات زیادی همچون درد مفاصل، خستگی مزمن و… را به وجود آورد.
حال که به اهمیت وجود منیزیم در بدن و مشکلاتی که در اثر کمبود آن برایمان به وجود می آید، واقف شدید، مسلما بهتر درک خواهید کرد که ماده ای همچون نمک حمام که سرشار از منیزیم می باشد، تا چه حد برای انسان مفید است. استفاده از نمک حمام باعث می شود تا منیزیم از طریق پوست جذب بدن شده تا از مشکلات مربوط به کمبود این ماده ضروری در امان بمانیم.فواید نمک حمام چیست ؟
امروزه افراد زیادی فارغ از جنسیت و سن و سال رو به استفاده از نمک حمام آورده اند. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که مزایای نمک حمام چیست که افراد زیادی به سراغ آن می روند.کاهش استرس
به نظر شما یکی از بهترین فواید نمک حمام چیست ؟
از دید بسیاری از افراد که از نمک حمام استفاده می کنند، کاهش استرس و برگرداندن حس آرامش به بدن بهترین فایده ای است که نمک حمام برای آنان داشته است. تحقیقات دانشمندان نشان می دهد که کمبود منیزیم در بدن می تواند منجر به افزایش واکنش های استرسی در بدن شود. همچنین مطالعات دیگر حاکی از آن است که منیزیم روی استرس و تحریک پذیری عصبی تاثیر زیادی دارد و به همین خاطر استفاده از نمک حمام که حاوی مقادیر زیادی منیزیم است، می تواند کاهش استرس و اختلالات روانی را به دنبال داشته باشد. همچنین منیزیم کمک می کند تا تولید انرژی در سلول های بدن افزایش یابد و علاوه بر از بین رفتن حس خستگی، انرژی مضاعفی به بدن برگردانده شود. همه این دلایل در کنار هم باعث می شود تا استفاده از نمک حمام بعد از یک روز کاری سخت و خسته کننده برای همگان دلچسب و خوشایند باشد.بهبود سطح قند خون
در میان فواید بسیاری که نمک حمام برای بدن انسان دارد، کمک به بهبود سطح قند خون جزو مهم ترین آن ها به شمار می رود. قطعا می خواهید بدانید که نقش نمک حمام در کنترل میزان قند خون بدن چیست ؟
در ابتدا لازم است بدانید، نمک حمام جزو منابع عالی منیزیم و سولفات به شمار می رود که هر دو آن ها در توانایی بدن برای تولید و استفاده از انسولین نقش موثری را ایفا می کنند. به همین خاطر استفاده از نمک حمام باعث می شود تا انسولین در بدن به حد کافی تولید شده و به دنبال آن سطح قند خون کنترل گردد و در نهایت نیز به کاهش خطر ابتلا به دیابت منجر شود. به همین خاطر و با استناد به تحقیقاتی که نشان داده مصرف منیزیم خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را چه در مردان و چه در زنان کاهش می دهد، به جرات می توان نمک حمام را به عنوان یک داروی طبیعی برای دیابت نام نهاد.بهبود سطح قند خون
کمک به بهبود وضعیت هضم و گوارش
متأسفانه همه ما برای یک بار هم که شده به دلایل مختلف که عمدتا ناشی رژیم غذایی نادرست است، به مشکلات مختلف گوارشی از قبیل نفخ، گرفتگی روده، درد شکم، اسهال و یبوست دچار شده ایم.
یکی از بهترین موادی که می تواند در چنین شرایطی کمک کننده باشد، نمک حمام است؛ چرا که منیزیم موجود در نمک حمام خاصیت ملین دارد و این قدرت را دارد تا حرکات روده را تنظیم نموده و به دنبال آن باعث درمان مشکلات گوارشی نظیر یبوست حاد و مزمن گردد. همچنین استفاده از این ماده شگفت آور در رژیم غذایی باعث می شود تا آنزیم های معده تقویت شوند و روده ها نیز به طور کامل پاکسازی
شما میتوانید با تلفن های این سازمان بزرگ با کد 0233 و تلفن 4208302 الی 04 یا 4243715 الی 16 یا 09125321778 و 09109022773 یا 09124312773 یا 09912327202 یا 4208363 یا 64 تماس بگیرید
یا با تنها سایت های رسمی نمک در کشور و تنها سایت های تخصصی نمک به شرح
https://www.saltpayandeh.com/
http://namakpayandeh.com/
https://salthome.ir/
https://payandehsalt.com/


نمک اپسوم، نمک حمام، نمک لایه برداری، نمک درمانی، نمک آرایشگاه، نمک مخصوص ترک پا، نمک پدیکور، نمک پاینده، نمک پزشکی،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا