این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

توزیع کالا در همین محل

جدیدترین آگهی توزیع کالا

شرکت زغال سوزان طلایی تماس بگیرید

شرکت زغال سوزان طلایی

%0
  • تهران شمال
تخریب ساختمان و گودبرداری در تهران 0 تومان
شرکت زغال سوزان طلایی تماس بگیرید

شرکت زغال سوزان طلایی

%0
  • تهران شمال
شرکت زغال سوزان طلایی تماس بگیرید

شرکت زغال سوزان طلایی

%0
  • تهران شمال
بهترین فلزیاب ایران تماس بگیرید

بهترین فلزیاب ایران

%0
  • اسلامشهر
واکس زن کفش ام تی کو تماس بگیرید

واکس زن کفش ام تی کو

%0
  • اصفهان
پخش کننده انواع چسب کاشی تماس بگیرید

پخش کننده انواع چسب کاشی

%0
  • تهران مرکز

فروش انواع گلس در جاست جانبی

در مشهد, آبکوه | آگهی های خدمات توزیع و پخش کالا

محافظ صفحه نمایش گوشی در جاست جانبی
ویژگی های یک گلس خوب چیست؟
محافظ صفحه ی نمایش موبایل یا گلس یک وسیله ی جانبی است که نمایشگر را از آسیب هایی نظیر افتادن یا فشار و ضربه و غیره حفظ می کند.
هنگامی که تصمیم به خرید گوشی جدید می گیرید علاوه بر خود گوشی وسیله های جانبی نیز وجود دارند که به وسیله ی فروشنده به شما پیشنهاد می شوند و شما نیز مختار هستید تا از میان آنها انتخاب خود را کرده و خرید کنید یا اگر نخواهید هم هیچ زور و اجباری در کار نخواهد بود. یکی از این وسیله های جانبی که استفاده از آن به شدت ضروری به نظر می رسد محافظ صفحه نمایش گوشی یا گلس است. این وسیله روی صفحه ی نمایش موبایل قرار گرفته و بنا بر نوعی که دارد از صفحه ی نمایش گوشی در برابر ضربه، فشار و غیره محافظت میکند.
محافظ صفحه نمایش گوشی خوب می بایست دارای چه مشخصه هایی باشد؟
برای این که بتوانید یک محافظ اسکرین خوب و بادوام و در عین حال کاربردی تهیه کنید می بایست ویژگی هایی را برای این گلس در هنگام خرید مدنظر داشته باشید.
این مشخصه ها عبارت هستند از:
این محافظ میبایست صفحه نمایش موبایل را تحت تاثیر قرار نداده و از کیفیت آن کم نکند. لذا شفافیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
یک محافظ خوب و مناسب نباید در نور صفحه ی گوشی مشکلی به وجود بیاورد و در عین حال باید که نور را به خوبی منعکس کند. علاوه بر این هم این محافظ می بایست قادر باشد تا وضوح صفحه ی نمایش موبایل را با همان کیفیتی که هست نشان دهد و سطح کیفی آن را پایین نیاورد.
در فروشگاه آنلاین جاست جانبی انواع گلس موبایل ، گلس تبلت ، گلس صفحه نمایش لپ تاپ ، محافظ لنز موبایل ، گلس سرامیکی، بک کاور یا محافظ پشت گوشی موبایل با بهترین کیفیت و به صورت نانو و ضد خش و ضد ضربه ارائه می شود.
یکی از مهم ترین ویژگی های این محافظ این است که در فضای باز و در برابر نور خورشید هم مشکلی برای دیدن صفحه ی نمایش موبایل به وجود نیاورد و بتواند آن را به درستی و وضوح نمایش دهد.
یکی از مهم ترین ویژگی ها که عموما به علت آن این محافظ را خریداری می کنیم مقاومتی است که به صفحه ی نمایش موبایل می دهد. این محافظ باید به گونه ای باشد که ال سی دی گوشی را از هرگونه آسیب که می تواند برای آن پیش بیاید مثل افتادن از دست، وارد آمدن فشار و سایر مواردی از این دست حفظ کند.
این محافظ می بایست تمامی سطح صفحه نمایش را کاور کند.
برای خرید انواع گلس هاس نانو و با کیفیت به سایت جاست جانبی مراجعه نمایید.
در فروشگاه جاست جانبی انواع گلس موبایل ، گلس تبلت ، گلس صفحه نمایش لپ تاپ ، محافظ پشت گوشی یا همان بک کاور ، محافظ لنز دوربین موبایل و گلس مانیتور ماشین ارائه می گردد.


گلس موبایل ، گلس آیفون ، گلس گوشی، گلس نانو ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا