این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

چاپ و تبلیغات در همین محل

پخش ماگ سرامیکی 0 تومان

پخش ماگ سرامیکی

%0
  • تهران مرکز

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

ماگ تبلیغاتی ارزان

در تهران مرکز, انقلاب | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

چاپ ماگ :

چاپ روی لیوان یک استراتژی بازاریابی کارآمد است. چاپ ماگ شامل نام تجاری، نام شرکت، برند، لوگو و اطلاعات تماس شما می‌باشند و می‌توانند به عنوان یک ابزار خوب به مشتریان شما کمک کنند.



چاپ عکس روی ماگ حرارتی:

ماگ حرارتی با بدنه پوشیده شده به رنگ مشکی مات یا مشکی براق یا سرمه ای براق تا زمانی که نوشیدنی داغ به داخلشان ریخته نشود کاملا مشکی یا سرمه ای هستند و تنها زمانی که نوشیدنی داغ به داخل آنها ریخته شود به آرامی تصویر ظاهر خواهد شد.

چاپ روی لیوان ماگ سفید سرامیکی:

چاپ روی لیوان سفید سرامیکی از معمول ترین و پرفروش ترین مدل چاپ لیوان می باشد.این لیوان ها با هر طرحی زیبا می شوند.همچنین این لیوان ها پر استفاده ترین انواع ماگ مورد استفاده در ایران می باشد.

چاپ عکس روی لیوان دسته داخل رنگی:

چاپ عکس روی لیوان رنگی بعد از لیوان سفید پر طرفدارترین و پر فروش ترین نوع لیوان ویژه چاپ می باشد که در رنگ های متنوعی موجود می باشد.



ماگ تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی بسیار عالی است که میتوان با چاپ لوگو روی لیوان تبلیغاتی یا چاپ عکس روی ماگ تبلیغاتی ، آن لیوان تبلیغاتی را برای مشتریان و دوستان خود منحصر به فرد کنید برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.


ماگ تبلیغاتی ارزان، چاپ روی لیوان ماگ حرارتی، چاپ لیوان با عکس دلخواه شما، چاپ روی لیوان، چاپ لیوان فوری،

تهران / تهران مرکز / انقلاب     چاپ و تبلیغات در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا