این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

فروش انواع تجهیزات فروشگاهی تماس بگیرید

فروش انواع تجهیزات فروشگاهی

%0
  • اصفهان اصفهان

سیستم حفاظتی در همین محل

جدیدترین آگهی سیستم حفاظتی

فروش و نصب دوربین مدار بسته تماس بگیرید

فروش و نصب دوربین مدار بسته

%10
  • شهرری
دزدگیر ساختمان غرب تهران تماس بگیرید

دزدگیر ساختمان غرب تهران

%0
  • تهران غرب
تعمیر جک پارکینگ غرب تهران تماس بگیرید

تعمیر جک پارکینگ غرب تهران

%0
  • تهران غرب
نصب دوربین مداربسته غرب تهران تماس بگیرید

نصب دوربین مداربسته غرب تهران

%0
  • تهران غرب
دزدگیر آپارتمانی آریوسیس 4,950,000 تومان

گیت فروشگاهی

در اصفهان, پروین | آگهی های خدمات سیستم حفاظتی

گیت های ضد سرقت فروشگاهی یا همان گیت امنیتی فروشگاهی به دستگاهی گفته میشود که در خروجی یک فروشگاه نصب میشود و از خروج غیر مجاز اجناس فروشگاه جلوگیری به عمل می آورد. در یک فروشگاه که دارای این نوع گیت های امنیتی میباشد، قطعات پلاستیکی یا کاغذی کوچکی بر روی اجناس نصب میشود که این قطعات به تگ یا لیبل معروفند. پس از انتخاب کالا توسط مشتری و مراجعه به صندوق برای پرداخت هزینه کالا ، فروشنده توسط دستگاه خاصی به نام جداساز ، تگ ها را از کالا جدا میسازد یا لیبل های چسبانده شده روی کالا ها را توسط دستگاهی به نام غیر فعال ساز لیبل، غیر فعال مینماید. چنانچه شخصی بدون اجازه فروشنده کالا را از فروشگاه خارج نماید، تگ ها و لیبل های مذکور نصب شده بر روی کالا ، در خروجی فروشگاه که گیت امنیتی ضد سرقت در آن نصب شده است، پیغامی را برای گیت ها مبنی بر خروج غیر مجاز کالاها ارسال میکند که باعث به صدا در آوردن آلارم دستگاه گیت ضد سرقت فروشگاهی میشود. استحکام تگ های نصب شده روی کالا ها آنقدر زیاد است که به طور معمول و حتی با ابزارهای رایج قابل باز شدن نمیباشد و فقط باید توسط دستگاه مخصوص جداساز از کالا جدا گردد.
مرکز تولید و پخش سیستمهای حفاظتی در ایران
تلفن تماس:03132291739و09101153089
آدرس :اصفهان خیابان حکیم شفایی دوم
آدرس سایت: http://www.sayasecurity.com


گیت ضد سرقت، پخش گیت فروشگاهی ، گیت فروشگاهی ، رضا احمدی اصل، سایا نیوز، Sayanews، 09131153089، لیبل ضد سرقت، گیت ضد سرقت فروشگاهی rf، گیت ضد سرقت فروشگاهی am، سیستم ضد سرقت فروشگاهی، دزدگیر فروشگاهی، دزدگیر فروش


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا