این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

مخزن کامپوزیت-مخزن GRP تماس بگیرید

مخزن کامپوزیت-مخزن GRP

%0
  • فارس شیراز

سایر خدمات در همین محل

جدیدترین آگهی سایر خدمات

3
قیمت عایق xps تماس بگیرید

قیمت عایق xps

%0
  • تهران حومه
1
طرح توجیهی فنی و اقتصادی تسهیلات بانکی تماس بگیرید
1
ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک تماس بگیرید
مواد اولیه فیلترهوای خودرو تماس بگیرید
بالانس انواع فن تماس بگیرید

بالانس انواع فن

%0
  • قزوین
خریدار پودر گوشت پودر ماهی 0 تومان

مخازن مکعبی متا فلز

در اراک, شمس آباد | سایر خدمات

مخازن مکعبی متا فلز بر حسب نیاز به صورت یک جداره یا دو جداره، عمودی یا افقی، رو زمینی یا دفنی تولید شده و برحسب نیاز و بر اساس سفارش مشتری در دما و فشار های خاصی طراحی و تولید نماید. تجهیزات به روز متا فلز قابلیت جوشکاری دقیق و سریع زیر پودری، آرگون و … را برای انواع فلزات و کاربردهای خاص صنایع مختلف فراهم می آورد. تیم طراحی و تولید ما قادر است پاسخگوی نیازمندی های شما در عرصه ساخت مخازن مکعبی و تجهیزات کنترلی مورد نیاز بر روی آن باشد. ما در متا فلز با انجام تست های مورد نیاز از جمله تست های هیدرواستاتیک و نیوماتیک و تست های جوش از جمله تست رادیوگرافی و… بنا به درخواست مشتری ارائه نمایید، و در ضمن با ارائه مستندات لازم، ضمانت نامه و گارانتی کالا رضایت و اعتماد شما را بدست می آوریم.
کارشناسان فنی و تخصصی متا فلز، توضیحات بسیار دقیقی در مورد انواع قطعات به کار رفته در مورد مخازن مکعبی را ارائه می دهند. مجموعه متا فلز امکان ثبت خرید آنلاین مخازن مکعبی را نیز برای مشتریان عزیز فراهم کرده است


مخازن مکعبی، فروش مخازن مکعبی، تولید مخازن مکعبی، قیمت مخازن مکعبی برند متا فلز


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا