این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات پزشكی

ماساژ تماس بگیرید

ماساژ

%0
  • کرج
1
خدمات ماساژ تخصصی تماس بگیرید

خدمات ماساژ تخصصی

%0
  • تهران شمال
مرکز حجامت درمانی مشهد با ( مجوز رسمی ) تماس بگیرید
1
ماساژ در منزل تماس بگیرید

ماساژ در منزل

%0
  • تهران مرکز
4
ماساژ در منزل شما و اتاق ماساژ رایا تماس بگیرید
ماساژ درمانی تماس بگیرید

ماساژ درمانی

%0
  • تهران شرق

کلینیک کارا درمان

در استان کرمان کرمان, | آگهی های خدمات پزشکی

کلینیک کارادرمان با بیش از 14 سال سابقه درخشان و دارا بودن تجهیزات پیشرفته و حضور پزشکان مجرب یکی از مجهزترین کلینیک ها در زمینه زیبایی، جوانسازی پوست، رژیم درمانی و لیزر موهای زائد و چکاپ سلامت در استان کرمان است.
کلینیک کارادرمان با برخورداری از محیطی آرام، بهداشتی ، ایمن و با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی و مراقبتی بر آن است تا با ارائه خدمات درخور و شایسته ای را به همشهریان عزیز ارائه نماید.
این مجموعه در سال 88 با مدیریت دکتر حمید زندوکیلی و دکتر سحر عتیقی راه اندازی شده و در مدت فعالیت خود تلاش نموده است تا با ارائه بهترین خدمات در حوزه پوست، مو و زیبایی – تغذیه و تناسب اندام _ با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات و متدهای زیبایی بهترین ها را برای مراجعین خود به ارمغان بیاورد.
همراهی پزشکان مجرب، حضور پرسنل آموزش دیده و استفاده از داروهای مصرفی با کیفیت (بهترین برندهای موجود در جهان) و دارای مجوز وزارت بهداشت ایران و FDA آمریکا گوشه ای از ویژگی های برجسته کلینیک کارا درمان می باشد.
خدمات قابل ارائه در کلینیک کارادرمان :
خدمات جوانسازی پوست شامل:
تزریق فیلر یا تزریق ژل، تزریق بوتاکس، بیوفیلر، هایفوتراپی، پلاسما جت، نیدل آراف، آراف سه بعدی، آراف ترماژ، کربوکسی تراپی، برداشتن خال و ضایعات پوستی، میکرونیدل، هیدرودرم (هیدروفیشینال)، پی آر پی مو(PRP)، مزوتراپی مو، میکرودرم ابریژن ،لیزر اندیاگ جهت رفع تاتو
خدمات لیفت پوست :
هایفوتراپی، نخ تراپی، پلاسما جت، نیدل آر اف یا آر اف سوزنی، آر اف سه بعدی، مزولیفت
خدمات رفع موهای زائد:
با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر دنیا (دستگاه های ایلایت و دیالکس)


کلینیک زیبایی کرمان، کلینیک کارادرمان، تزریق بوتاکس در کرمان، تزریق ژل در کرمان، مزوتراپی پوست و مو در کرمان، بهترین کلینیک زیبایی کرمان، کلینیک زیبایی کارادرمان کرمان، مشاوره تغذیه و رژیم در کرمان، رژیم چاقی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا