این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

کفسابی سنگسابی نماشویی با قیمت مناسب ابراهیمی 3,000 تومان

خدمات منزل در همین محل

1
حجامت و بادکش درمانی در منزل کلیه مناطق تهران تماس بگیرید
2
ماساژور.ماسور. ریلکسی.زوج.تایلندی.درمانی اموزش 200,000 تومان
اجرا انواع نقاشی ساختمان .1 تومان

اجرا انواع نقاشی ساختمان

%0
  • تهران مرکز
خدمات آهنگری تهران تماس بگیرید

خدمات آهنگری تهران

%0
  • تهران مرکز

جدیدترین آگهی خدمات منزل

شستشوی نمای ساختمان تهران و کرج

در تهران مرکز, اسکندری | آگهی های خدمات منزل

برخی از خدمات ما : شستشوی نمای آجری ، شستشوی نمای شیشه ای ، شستشو نمای گرانیت ، شستشوی نمای مرمر ، شستشو نما با واترجت ، نماشویی با سندبلاست ، شستشوی نما با اسید ، شستشوی دستی نما ، رزین کاری نما ، ضد آب کردن نما ، نانوی نمای ساختمان

*** مشاوره و بازدید رایگان ***
با مرتفع شدن ساختمان ها و طراحی های جدید و مدرنی که برای نمای ساختمان ها صورت گرفته است. بیش از هر زمان نیاز به نگهداری و بازسازی نمای ساختمان وجود دارد. ولی به دلیل مشکل ارتفاع، رسیدگی به این مورد مهم، کمی سخت و زمان بر است. روش های قدیمی مثل: ” داربست ” به دلیل اشغال کردن فضای زیاد، ایمنی پایین و سرعت اجرای پایین، پاسخ گوی نیاز جامعه نیست. یکی از بهترین روش های جایگزین برای داربست های فلزی، کار در ارتفاع با طناب است که با عنوان راپل کاری آن را می شناسیم. که دارای سرعت اجرای بالایی است. و برای اجرای هر نوع ارتفاع کاری و یا بازسازی نما می توان از این روش استفاده کرد.
به دلیل جدید بودن این روش، دسترسی به متخصصان این حرفه کمی سخت است. اما تیم الوراپل با داشتن سالها تجربه کاری و با دانستن این موضوع که نیاز به مرجعی جهت دسترسی به تخصصان این حرفه وجو دارد،.گروه الوراپل را تشکیل داد . تا کارفرمایان بتوانن با گرفتن مشاوره رایگان، قبل از اجرای پروژه هایشان، در کوتاه ترین زمان ممکن و به سریع ترین روش با متخصصان این حرفه ارتباط داشته باشند.
برای اطلاعات بیشتر از وبسایت ما دیدن کنید و برای گرفتن مشاوره و بازدید رایگان با ما در تماس باشید. (09038228028 )


شستشو نما، نماشویی، شستشو نمای شیشه ای، شستشو نمای آجری، شستشوی نمای گرانیتی، نماشویی با واترجت، نماشویی با سندبلاست، نماشویی دستی، کار در ارتفاع با طناب، کار با طناب، ضد آب کردن نما، راپل کاری،

تهران / تهران مرکز / اسکندری     خدمات منزل در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا