این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی فرصتهای دانشجویی

دانلود مقالات لاتین

در استان تهران تهران مرکز, | فرصتهای دانشجویی

متن کامل (full text) مقالات isi مورد نیازتان را از ما بخواهید...

یکی از مشکلاتی که پژوهشگران ایرانی در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی با آن دست به گریبان هستند، تامین مطالب مورد نظر برای تحقیقات کتابخانه ای یا literature survey است. در این زمینه مهمترین پایگاه جهانی در مقالات تحقیقاتی مجموعه مجلات isi می باشد که روش های زیادی از جمله استفاده از امکانات بانک های اطلاعاتی آنلاین مانند elsevier وجود دارد. در حالیکه خلاصه (abstract) این مقالات به سهولت قابل دسترسی است، متن کامل (full text) آنها برای استفاده عموم رایگان نبوده و مبلغی از حدود 25 تا 45 دلار برای هر یک مقاله باید توسط مشتری پرداخت شود.
یک راه حل در این زمینه اشتراک سالانه این بانک هایست که برای محققان ایرانی محدودیت هایی دارد. راه دیگر خریداری تک مقاله با قیمت های عنوان شده است که علاوه بر هزینه ای بالغ بر 300000 ریال برای هر مقاله نیاز به داشتن کارت های اعتباری بین المللی مانندvisa یا master card دارد.

چه باید کرد؟

برای دانلود متن کامل (full text) مقالات مورد نظر شما را از پایگا ههای علمی مانند science direct , elsevier, cambridge journals , emerald , highwire press , jstor , ntis (ev2) scopus ,web of science (isi), ieee , springerk , acm , proquest تنها کافیست مشخصات مقاله درخواستی خود را برای ما به ایمیل زیر ارسال کنید تا در کمتر از 12 ساعت مقاله درخواستی خود را در ایمیلتان دریافت کنید.
ابتدا چند صفحه اول مقالاتتان ارسال و پس از دریافت هزینه آن

مقاله به صورت کامل به ایمیلتان ارسال می گردد


هزینه هر مقاله 1000 تومان هزینه هر کتاب یا پایان نامه 5000 تومان



safa.nima@gmail.com

برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ ما سر بزنید

http://paperrequest.blogfa.com/


دانلود مقاله ، science direct ، elsevier ، دانلود مقاله ieee ، دانلود مقاله ciencedirect ، دانلود مقاله jstor ، دانلود مقاله springerlink ، دانلود مقاله oxford ، دانلود مقاله ای اس آی ، دانلود مقاله i


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا