فروش پرلیت برای تولید کود

در ، تهران شمال, آجودانیه | معدن

اختلاط مناسب پرلیت با کودهای شیمیایی و خاک رس عامل مهمی در رشد و تکثیر گیاهان می باشد. این مخلوط زهکشی بسیار عالی در خاک به وجود آورده و رطوبت را در خود حفظ می کند و از ضعیف شدن ریشه و از بین رفتن آن در هنگام قلمه زدن یا کاشتن جلوگیری می کند. مخلوط مزبور به عنوان عامل رشد گیاهان گلدانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و از پرلیت مخلوط نشده در ته گلدان ها جهت ز هکشی خوب استفاده می شود. استفاده از پرلیت در تولید انواع کود مزایای متعددی دارد که به اختصار به آن اشاره می شود.
فروش پرلیت
پرلیت باعث می شود تا بستری مناسب برای بقا و ماندگاری میکروارگانیسم های مفید مورد استفاده در این کود به عنوان باکتری های محرک رشد گیاه مهیا نماید و تهویه خاک را بهبود بخشد. همچنین سبب نگهداری رطوبت در محدوده ظرفیت مزرعه( FC )به مدت طولانی تر می گردد و قابلیت در دسترس بودن عناصر غذایی را افزایش داده و عناصر غذایی را به تدریج و در طولانی مدت در اختیار گیاه قرا می دهد. پرلیت از نوسانات حرارتی خاک و نتیجه اعمال شرایط نامساعد رطوبتی و حرارتی ممانعت می نماید و در عین حال پاستوریزه بوده و فاقد هرگونه عامل بیماریزا و بذر علف هرز می باشد. این ماده معدنی فاقد بوی نامطبوع و آلودگی بوده و دارای بافت سبک است که این خصوصیت سهولت استفاده از این محصول را به دنبال دارد.
فروش پرلیت
شرکت زمینکاو تولید کننده پرلیت مورد نیاز با بهترین کیفیت جهت تولید کود در ابعاد دانه درشت، دانه شکری،ریزدانه و پودری می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با راه های ارتباطی شرکت در تماس باشید.

نحوه خرید و ارتباط با شرکت
شرکت زمین کاو
www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن: 3-88385541-021
موبایل شرکت: 09365077781


فروش پرلیت، پرلیت کشاورزی، پرلیت دانه درشت، پرلیت ریزدانه

  • زمینکاو
  • همه آگهی های زمینکاو
  • 1 تومان
  • شهرک غرب
  • 1403/01/15
تهران / تهران شمال / آجودانیه     معدن در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط
ارسال یپغام به آگهی دهنده
Guest
جواب شما از طریق این ایمیل ارسال می شود. پس آدرس ایمیل خود را با دقت وارد نمائید درمورد آگهی فروش پرلیت برای تولید کود

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .

آگهی های مرتبط

پرلیت در عایق بندی لوله‌ها perlite تماس بگیرید

پرلیت در عایق بندی لوله‌ها perlite

%0
  • تهران تهران غرب

معدن در همین محل

فروش اخرا 1 تومان

فروش اخرا

%0
  • تهران شمال
فروش سیلیس  مورد استفاده در زمین های ورزشی 1 تومان
  فروش پرلیت برای تولید کود 1 تومان

فروش پرلیت برای تولید کود

%0
  • تهران شمال
رفتن به بالا