این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی فروش نرم افزار

نرم افزارهای آموزشی ورزشی

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش نرم افزار

موسسه فرهنگی تیناپردازش مهر پارس نرم افزارهای مختلف آموزشی ورزشی را بر روی CD و DVD به زبان فارسی و با استفاده از فیلمهای آموزشی منتشر کرد. برخی از این نرم افزارها عبارتند از:

*آموزش ژیمناستیک:
نرم افزاری کاملا مالتی مدیا برای آموزش ورزش ژیمناستیک در سه سطح مقدماتی ، متوسطه و پیشرفته شامل :اطلاعات عمومی ورزش ژیمناستیک - ژیمناستیک ریتمیک
آموزش شاخه ای مختلف این ورزش : خرک حلقه - خرک پرشی - میله بارفیکس - حرکات زمینی - پارالل - دارحلقه - همراه با ساعت ها متن ، گفتار ، تصویر و فیلم

*آموزش جامع شنا:
در این مجموعه موارد زیر توسط قهرمان جهان و رکورد دار المپیک تام جگر با استفاده از فیلم های آموزشی به زبان فارسی ارائه گردیده است
شنای کرال سینه- شنای کرال پشت- شنای قورباغه- شنای پروانه- شیرجه- استارت- چرخش و.... این مجموعه حاوی نکات آموزشی مفیدی برای علاقمندان به شنا در تمامی سنین ، مربیان این ورزش ، والدین و شناگران می باشد.

*آموزش اسکیت:
این ورزش به یکی از پرطرفدارترین ورزشها در آمریکا تبدیل شده است. این مجموعه تکنیکهای این رشته ورزشی جذاب و پرهیجان را به مخاطبین آن آموزش می دهد.

*آموزش تای چی چوان:
تای چی چوان از مهم ترین هنرهای رزمی در کشور چین بشمار می رود. این ورزش که شاهکارهای ورزش باستانی ووشو می باشد ، وسیله ای برای نگه داشتن وضع بدن در حالت طبیعی و پیشگیری و بهبود امراض گوناگون است. در این مجموعه تمرینات این ورزش آموزش داده شده است.

*آموزش یوگا:
یوگا فواید و ویژگیهای گسترده ای دارد از جمله: تقویت در دقت و تمرکز
تقویت تفکر و روشن بینی و امیدواری
تقویت قدرت تخیل و خلاقیت
تقویت اعتماد به نفس و مثبت گرایی
تقویت قابلیت هماهنگی ذهنی با فیزیکی بدن
در این مجموعه تصویری/نرم افزاری علاوه بر فراگیری مطالب مفید پیرامون این ورزش ، با استفاده از فیلم های دوبله به فارسی ، آن را در دو بخش یوگای بالا تنه و یوگای پایین تنه آموزش می بینید.

*آموزش دفاع شخصی:
این ورزش به ویژه برای بانوان می تواند جدی تر گرفته شود چرا که آنها ممکن است در اجتماعات شلوغ بیشتر در معرض خطر و تهدید قرار گیرند. در این مجموعه چگونگی انجام حرکات دفاع شخصی در شرایط و مکان های مختلف توسط استاد جهانی این ورزش ، باس روتن ، آموزش داده شده است.

*آموزش دروازه بانی فوتبال:
در این مجموعه تکنیکهای دروازه بانی فوتبال توسط تمرین های کاملا کلاسیک به علاقمندان این رشته آموزش داده شده است. این مطالب هم برای مربیان و هم برای کارآموزان این رشته ورزشی مفید می باشد.

*آموزش شطرنج:
نرم افزاری کاملا مالتی مدیا جهت آموزش گام به گام بازی فکری شطرنج در محیطی واقعی و جذاب با استفاده از انیمیشن ، متن ، گفتار ، و ....

*آموزش فوتبال توسط مایکل اوون:
مایکل اوون به عنوان یکی از چهره های آشنا در این رشته ورزشی جذاب و دیدنی ، آموزشهای لازم را به علاقمندان ارائه می دهد . این فیلم آموزشی یکی از اصولی ترین آموزشهای کار با توپ در زمین فوتبال می باشد. با دیدن این فیلم به یک مدرسه فوتبال کامل دست پیدا کرده اید.

*آموزش بدنسازی با توپ:
یکی از ورزشهایی که به تمرکز زیادی نیاز دارد ، تمرین کردن با توپ سوئیسی است . کار با این توپ بیشترین تاثیر را در کمترین زمان بر روی شکم و کل بدن می گذارد . توپ سوئیسی بهترین وسیله برای بدنسازی و تقویت عضلات است . برای اینکه به بهترین شکل ممکن کارکند چندین ماهیچه باید قوی باشند ، از جمله ماهیچه های پشت و جلوی بدن و ماهیچه های کمر . در این تمرینات کل ستون فقرات و تمام بدن شما درگیر خواهند شد . حفظ تعادل و قدرت انعطاف پذیری که از تمرینات بوجود می آیند توانایی شما را در تمام فعالیتها افزایش می دهند . این تمرینات بسیار مهیج بوده و باعث شادابی شما خواهد بود . کار با توپ سوئیسی با گرم کردن شروع و با تمرینات کششی به پایان می رسد.

*آموزش بدنسازی رزمی:
این برنامه شما را با روشهای صحیح کار با وسایل بدنسازی آشنا خواهد کرد. این آموزشها راهنمای مفیدی برای شما خواهد بود تا بدین وسیله پایداری ، استقامت و نیروی خود را افزایش دهید . شما قادر خواهید بود بدن خود را در بخشهای آسیب پذیر تقویت نمایید تا میزان آسیب دیدگی را به حداقل برسانید . همچنین توانایی و قابلیت ترکیب پایداری و تحرک در وضعیت قدرتی و وضعیت خطر نیز به شما آموزش داده خواهد شد .

*آموزش تمرینات هندبال:
در ورزش هندبال که در سال 1920 میلادی ابداع گردید دو تیم هفت نفره در دو نیمه 30 دقیقه ای مقابل هم بازی می کنند. در این ورزش از دست برای پاس دادن و شوت کردن توپ استفاده می شود و هر تیمی که بیشتر گل بزند برنده است. این مجموعه علاوه بر ارائه مطالبی آموزنده از هندبال تمرینات این ورزش پر هیجان را بصورت صحیح آموزش می هد .

*حرکات نمایشی با توپ:
یکی از رشته های ورزشی بسیار دیدنی و پرطرفدار انجام حرکات نمایشی با توپ می باشد . نام دیگر این ورزش فوتبال آزاد می باشد . فوتبال آزاد به مجموعه حرکات نمایشی و نوعی شعبده بازی با توپ فوتبال اطلاق می شود . این سبکی است که همیشه و در همه جا بوده : از بازیکن های برزیلی تا نمایشهای تلویزیونی .این مهارتها به هیچ وجه سخت نبوده و تنها نیاز به تمرین و تمرکز دارد . شما یاد می گیرید چطور هر روز رکورد خود را بزنید . چطور پیشرفت کنید و چگونه از تخیلتان به بهترین شکل بهره ببرید . همچنین می آموزید برای رسیدن به نتیجه مطلوب تر از چه روشهایی استفاده کنید .

برای مشاهده سایر محصولات و تهیه آنها به سایت www.Tinasoft.ir مراجعه فرمایید.


آموزش ورزش ، آموزش جامع شنا ، آموزش ژیمناستیک ، آموزش اسکیت ، آموزش یوگا ، آموزش دفاع شخصی ، آموزش دروازه بانی فوتبال ، آموزش شطرنج ، آموزش بدنسازی ، سی دی ورزشی ، دی وی دی ورزشی ، آموزش ماساژدرمانی ، فیلمهای و


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا