این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
محصولات شوینده و حافظتی تایسون تماس بگیرید

محصولات شوینده و حافظتی تایسون

%0
  • اصفهان اصفهان
1
چربی بر و جرم بر ( همه کاره ) نانو تایسون تماس بگیرید
3
شوینده ی ظروف مسی (جایگزین تینرکشی) cooper cleaner 220,000 تومان

آگهی های مرتبط

1
محصولات شوینده و حافظتی تایسون تماس بگیرید

محصولات شوینده و حافظتی تایسون

%0
  • اصفهان اصفهان
1
چربی بر و جرم بر ( همه کاره ) نانو تایسون تماس بگیرید
کتاب نانو لوله‌های کربنی(افشین رشید) 0 تومان

کتاب نانو لوله‌های کربنی(افشین رشید)

%0
  • تهران تهران شمال
مایع نانو آنتی اسپاتر جوشکاری ، کرج و اهواز 0 تومان
کتاب نانو سیم ها (افشین رشید) تماس بگیرید

کتاب نانو سیم ها (افشین رشید)

%0
  • تهران تهران شمال
کتاب نانو ساختار الکترونیک (دکتر افشین رشید) 0 تومان
کتاب نانو مخابرات (افشین رشید) تماس بگیرید

کتاب نانو مخابرات (افشین رشید)

%0
  • تهران تهران شمال
کتاب نانو ساختار الکترونیکی(افشین رشید) 0 تومان

کتاب نانو ساختار الکترونیکی(افشین رشید)

%0
  • تهران تهران شمال

جدیدترین آگهی مواد شیمیایی

گازوییل تماس بگیرید

گازوییل

%0
  • تهران حومه
قیمت گازوئیل صادراتی روسیه تماس بگیرید
فروش ویژه مایعات بهرنگ تماس بگیرید

فروش ویژه مایعات بهرنگ

%0
  • تهران جنوب
1
چربی بر و جرم بر ( همه کاره ) نانو تایسون تماس بگیرید
1
فروش ژئوممبران تماس بگیرید

فروش ژئوممبران

%0
  • اصفهان

رنگ و پوشش نانویی فوق آبگریز خودتمیزشونده نمای ساختمان شرکت نانو شارک

در تهران مرکز, انقلاب | مواد شیمیایی

شرکت نانو شارک سپهر با هدف طراحی و تولید پوشش‏های محافظتی و فوق آبگریز دارای تکنولوژی نانو و تمرکز بر محصولات بی ضرر برای محیط زیست، مطالعات و تحقیقات خود را از سال ۱۳۸4 آغاز نمود و در سال 1388 ابتدا با برند فابرشیمی در شهرک علمی و تحقیقاتی شهریار فعالیت خود را به عنوان اولین ارائه دهنده پوشش‏های نانویی در زمینه مصالح ساختمانی در استان تهران به صورت رسمی بسط و گسترش داده است. این شرکت در ادامه با همکاری مشترک با شرکت دانش بنیان نانو بسپار سپهر اقدام به ثبت علامت تجاری و ثبت اختراع و گواهی تاییدیه نانو مقیاس از ستاد نانو نمود و توانست به عنوان شرکت فناور برتر در مرکز رشد دانشگاه شاهد مورد پذیرش قرار بگیرد. شرکت نانو شارک سپهر اولین و تنها تولید کننده رنگ فوق آبگریزکننده‌ی نمای ساختمان با خاصیت عایق حرارتی در ایران می باشد، که علاوه بر جلوگیری از کثیف شدن نما، از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند . شرکت نانو شارک سپهر سعی بر این داشته محصولی فراتر از کیفیت بازار به هم میهنان عزیز کشورمان ایران ارائه دهد.
هدف ما:
گسترش و افزایش شناخت عمومی محصولات نانو واقعی به مردم عزیز کشورمان ایران می باشد.

شرکت نانوشارک سپهر تنها تولید کننده رنگ و پوشش نانویی فوق آبگریز با قابلیت عایق حرارتی در ایران می باشد. این شرکت توانایی تأمین و تولید و اججرای رنگ ها و پوشش های خودتمیزشونده و ضد پوسته شدن را دارد. رنگ های این شرکت در مقابل نور UV و رطوبت مقاوم می باشد و عمری بالا دارد. در صورت استفاده از رنگ های تولیدی شرکت نانوشارک سپهر دیگر نگران خراب شدن و کثیف شدن رنگ های خود نیستید. این شرکت با کادری مجرب توانایی اجرای بدون داربست و به صورت راپل را نیز دارا می باشد. با مراجعه به سایت این شرکت با محصولات نانویی و خواص این محصولات بهتر آشنا شوید.
این شرکت توانایی تأمین نیاز انواع رنگ و پوشش پروژه ها را دارد و آماده همکاری با کارفرمایان و پیمانکاران محترم را اعلام می دارد.
شرکت نانو شارک سپهر تولید کننده پوشش ها و رنگ های نانویی واقعی نمای ساختمان می باشد. یکی از محصولات ساخته شده توسط شرکت نانو شارک سپهر،رنگ فوق آبگریزکننده‌ی نمای ساختمان با خاصیت عایق حرارتی است که علاوه بر جلوگیری از کثیف شدن نما، از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند. محصول بعدی این شرکت پوشش شفاف فوق آبگریز کننده آجر، سنگ و چوب می باشد و این مصالح ساختمانی را در مقابل رطوبت، آلودگی محیطی ( شامل آلودگی های صنعتی، دود حاصل از ماشین ها)، عوامل محیطی ( شامل نمک موجود در هوا، باران های اسیدی) محافظت می نماید. این شرکت تولید رنگ های عایق حرارتی مخصوص جلوگیری از هدر رفت انرژی در مخازن و لوله ها نیز می باشد. از محصولات دیگر این شرکت می توان به رنگ ضد حریق تقویت شده با نانو مخصوص محافظت از اسکلت های فلزی سوله ، ساختمان های تجاری و مسکونی اشاره کرد که علاوه بر محافظت در مقابل شعله آتش، مقاومت به خوردگی در مقابل شرایط محیطی را نیز دارا می باشد.
اگر تمیزی و عدم کثیف شدن نمای ساختمان برای شما مهم می باشد با خیال راحت با ما تماس بگیرید، قبل از انتخاب از مشاوران صنعت رنگ نمای ساختمان مااستفاده کنید.


نانو، نانو رنگ، رنگ نانو، پوشش نانو، نانو پوشش، نانو رنگ نمای ساختمان، پوشش نانو نمای ساختمان، نانو آجر، نانو سنگ، نانو آجر نسوز، نانو شاین، نانو فوق آبگریز، نانو ابر آبگریز، نانومقیاس رنگ، نانو دانش بینان رنگ و پو

تهران / تهران مرکز / انقلاب     مواد شیمیایی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا