این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کشاورزی در همین محل

تولید توری سایبان مونوفیلامنت مونوتیپ ، قیمت توری سایبان

در بابل, دماوند | کشاورزی

در ادامه تولید و فروش محصولات نوین و با کیفیت منحصربفرد، شرکت توری سایبان با بیشترین میزان سایه اندازی در خاورمیانه را در رنگهای متنوع و جذاب تولید و عرضه نموده است. این شبکه سایبان دارای بافت مونوتیپ بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر هرگونه تنش و فشار دارد. ترکیب نخهای مونوفیلامنت با استحکام بسیار بالا در نقش تار و نخهای تخت در نقش پود باعث شده تا این توری سایبان در کنار مقاومت و استحکام بالا، سایه اندازی بسیار مناسبی داشته باشد. با بررسی و مشاهده ساده این توری سایبان، مقاومت و کیفیت بینظیر این توری را در مقایسه با سایر شبکه های توری سایبان میتوان تشخیص داد. توری سایه انداز مونوتیپ با میزان سایه اندازی بالا گزینهای ایده آل برای پوشش و سایه اندازی در خانه ها، آلاچیق ها، پارکینگ و محوطه سازی در محیطهای تفریحی و ورزشی است. پارکینگها و محوطه های مسکونی - تفریحی نیاز به پوشش هایی دارند که بیشترین میزان سایه دهی و جلوگیری از تابش آفتاب را ایجاد کند تا محیط تحت پوشش به دمایی متعادل در قیاس با دمای محیط بیرونی برسد. این توری ها در رنگهای متنوع و جدید: خاکی (بژ) - سفید، آبی-سفید و سبز-سیاه تولید شده و زیبایی محیط تحت پوشش خود را دو چندان میکند.
از 2متر تا 12 متر
تراکم 95 درصد واقعی
ارسال سرتاسر کشور
میتونید با تماس با کارخونه نمونه محصول رو بصورت رایگان داشته باشید


توری سایبان، شید گلخانه، مونوفیلامنت، توری گلخانه، توری سایبان تهران، تولید شید گلخانه، توری سایبان در تهران، تولید توری سایبان، توری سایبان 80 درصد، شید گلخانه 90 درصد، توری سبزتولید توری سبز،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا