این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

مواد شیمیایی در همین محل

جدیدترین آگهی مواد شیمیایی

گازوییل تماس بگیرید

گازوییل

%0
  • تهران حومه
قیمت گازوئیل صادراتی روسیه تماس بگیرید
فروش ویژه مایعات بهرنگ تماس بگیرید

فروش ویژه مایعات بهرنگ

%0
  • تهران جنوب
1
چربی بر و جرم بر ( همه کاره ) نانو تایسون تماس بگیرید
1
فروش ژئوممبران تماس بگیرید

فروش ژئوممبران

%0
  • اصفهان

فروش مواد پ پ تالک دار

در اصفهان, خانه اصفهان | مواد شیمیایی

گروه فنی مهندسی بعد سوم با بهره گیری از دستگاه و تجهیزات پیشرفته کامپاند مواد پلاستیک بر اساس شناخت تخصصی در امور مواد پلیمری ، طراحی و ساخت قالب و فرآیند تزریق قطعات پلاستیک در حال حاضر نسبت به تامین کامپاند و گرانول مواد پلاستیک بر پایه پلی پروپیلن در استان اصفهان اقدام نموده است.

این مجموعه با هدف بهروری کارآمد در خصوص تولید کامپاند مواد برای قطعات گوناگون با کاربرد در صنایع خودرویی اعم از مواد پروپیلن مقاوم به ضربه برای سپر ( pp+epdm ) و همینطور انواع فلاپ و شلگیر ( پ پ تالک دار) و دیگر قطعات مربوط به بدنه (پپ آنتی یو وی) و قطعات داخلی اتومبیل، آماده ارائه خدمات مهندسی میباشد.

همچنین امکان تولید مواد اولیه جهت تولید طیف وسیعی از محصولات لوازم خانگی ، اسباب بازی و دیگر قطعات صنعتی مانند پالت در این مجموعه مقدور میباشد.

این مجموعه قادر به تولید کامپاند تخصصی pp تالک دار و ساده بر پایه پپ باطری R40 با ترکیب افزودنی های استاندارد و بهینه سازی نسبت به نیاز کاربردی قطعات با قیمت مناسب میباشد.


پ پ تالک دار، مواد پ پ، فروش پ پ تالک، فروش مواد کامپاند، فروش مواد پ پ اصفهان،

اصفهان / اصفهان / خانه اصفهان     مواد شیمیایی در استان اصفهان


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا