این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

لوازم آرایشی و بهداشتی در همین محل

جدیدترین آگهی لوازم آرایشی و بهداشتی

ژل آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک

در تهران غرب, صادقیه | لوازم آرایشی و بهداشتی

آبرسان کلینیک پوست خشک دراماتیکالی دیفرنت محصولی ویژه و منحصربفرد با فرمولاسیونی جدید است که به افزایش رطوبت پوست کمک خواهد کرد. این ژل تعادل رطوبت پوست‌های خیلی خشک را برقرار کرده و با این حال برای استفاده در قسمت‌های چرب پوست مثل ناحیه T نیز بسیار مناسب است. ژل دراماتیکالی کلینیک پوست را نرم و صاف کرده و بافت و وضعیت کلی پوست را بهبود می‌بخشد. از آنجا که پوست، رطوبت خود را مدت زمان بیشتری حفظ می‌کند، احساس نرمی و لطافت بیشتری هم خواهد داشت. در نهایت این محصول درخشش و شادابی بیشتری به پوست خواهد داد. بافت ابریشمی این محصول به سرعت به پوست نفوذ کرده و با آبرسانی بیشتر به پوست، غدد پوستی را تقویت می‌کند. پس از استفاده از ژل دراماتیکالی کلینیک، در نهایت به مدت طولانی‌تری پوست مرطوب‌، روشن و جوان‌تر به نظر می‌رسد. گلیسیرین و سدیم هیلارونیت، رطوبت را جذب کرده و آن را در پوست حبس می‌کند. این محصول در خود ترکیبی از عصاره خیار و تخم آفتابگردان نیز دارد. این لوسیون یکی از مراحل سیستم مراقبت از پوست سه مرحله‌ای است که تنها سه دقیقه به طول می‌انجامد. مرحله اول تمیز کردن پوست، مرحله دوم لایه برداری و مرحله سوم هم آبرسانی به پوست است. این محصول در مرحله سوم مورد استفاده قرار خواهد گرفت. آبرسان کلینیک بافتی ژله‌ای، سبک و فاقد چربی دارد و برای پوست‌ خیلی خشک و مختلط مناسب است.

مواد تشکیل دهنده ژل آبرسان کلینیک
هیلارونیک اسید : ماده جادویی هیلارونیک اسید این قابلیت را دارد که رطوبت زیادی را در خود نگه دارد. یک گرم از این ماده می‌تواند حدود 6 لیتر آب را در خود نگه دارد، حتی تصورش هم غیر قابل باور است. نکته جالب‌تر اینجاست که هیلارونیک اسید این کار را روی پوست انجام داده و رطوبت زیادی برای پوست فراهم می‌کند. این ماده همچنین لایه‌های خارجی پوست را احیا کرده و در نهایت آن را نرم، صاف و مرطوب‌تر می‌کند، به همین دلیل به سرعت ظاهر خطوط عمیق و چین و چروک‌های پوستی را بهبود می‌بخشد.
گلیسیرین : گلیسیرین نوعی ماده مرطوب‌کننده است که آب را از عمیق‌ترین لایه‌های پوستی به سطح خارجی پوست می‌آورد. این ماده پس از آب و عطر، پرمصرف‌ترین ماده تشکیل دهنده محصولات آرایشی است. این ماده طبیعی از روغن سبزیجات و چربی حیوانات مشتق شده و بدون رنگ و بدون بو است.
عصاره خیار : بر اساس گفته متخصصان پوستی، عصاره خیار فواید فراوانی برای پوست دارد. این ماده حاوی ویتامین C و اسید کافئیک است که هر دو میزان حساسیت و عفونت پوستی را کاهش می‌دهند و به دلیل وجود مقدار زیادی آب در آن، پوست را به خوبی آبرسانی می‌کند. این ماده برای پف زیر چشم، پوست آفتاب سوخته و حساس و همینطور برای جلوگیری از پیری پوست بسیار مؤثر خواهد بود.


آبرسان کلینیک پوست خشک دراماتیکالی دیفرنت، محصولات کلینیک اصل، محصولات کلینیک، محصولات کلینیک با قیمت، خرید محصولات کلینیک در تهران، ژل آبرسان دراماتیکالی کلینیک clinique، ژل آبرسان دراماتیکالی کلینیک، آبرسا



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا