این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

گرم کن غذا اقساطی0

در استان تهران اسلامشهر, | ماشین آلات

شرکت ماک استیل برای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود اقدام به فروش اقساطی نموده است
دستگاه گرم خانه غذا یا همان گرم کن غذا ساخته شده در شرکت ماک استیل مناسب برای نگهداری غذا برای مدت طولانی قبل از سرو می باشد . این دستگاه را برای آشپزخانه ها ، رستوران ها ، فست فود ها مورد استفاده قرار می گیرد تا بعد از پخت غذا بتوان به مدت مشخصی غذا را گرم و آماده نگه داشت ، در رستوان ها و تمام اماکنی که بعد از پخت تا خرده شدن غذا زمانی باید غذا باقی بماند می توان از این دستگاه استفاده کرد .
مشخصات دستگاه : این دستگاه در دو مدل تمام استیل و شیشه ای برای نمایش ساخته می شود و در دو مدل برقی و گازی ساخته می شود که هر کدام به دو صورت مرطوب برای غذاهایی که نیاز به رطوبت دارند و مدلهای خشک که گرم نگهداشتن مواد غذایی نیاز به حرارت دارند می باشد .
برای کسب اطلاعاتبیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید:
02166781856
09122169435


گرم کن غذا ، گرمخانه غذا، نکه دارنه غذا، کابین گرم غذا، گرم خانه مرطوب، گرم خانه خشک، گرم خانه برقی، گرم خانه گازی، گرم کن گازی، گرم کن برقی، گرم کن مرطوب، گرم کن خشک، قیمت گرم خانه ، فروش گرم خانه ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا