این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

حمل و نقل در همین محل

1
نیسان بالابر لجور جرثقیل نیسانی تماس بگیرید

نیسان بالابر لجور جرثقیل نیسانی

%0
  • تهران مرکز
آژانس وانت یخچالی پاکدشت تماس بگیرید

آژانس وانت یخچالی پاکدشت

%0
  • تهران مرکز

جدیدترین آگهی حمل و نقل

قبول حمل بار از تهران و حومه با تمام نقاط ایران / باربری آراسته بار

در تهران مرکز, اسکندری | آگهی های خدمات حمل و نقل

شرکت حمل و نقل آراسته بار مسعود
قبول حمل کالا به تمام نقاط کشور با 20 سال سایقه درخشان در زمینه حمل و نقل
مشاور شما در امور حمل و نقل داخلی
این شرکت با بیش از چند دهه سابقه در عرصه حمل و نقل داخلی کالا و سابقه همکاری با شرکت هایی چون لادن ( بهشهر ) ، میهن ، بس ، مارگارین ، هود بیمکث ، ایلیا استیل ، ایزی پایپ و ... و با توجه به برخورداری از امکانات ویژه ارتباطی سرویس دهی شامل:
1.در اختیار داشتن انواع کامیون ( خاور _6چرخ _ 10چرخ _ تریلی کفی _ لبه دار_ترانزیت _ کانتینر 20فوت و 40فوت و کمرشکن و...)جهت سرویس دهی مطمئن به مشتریان گرامی در اسرع وقت .
2.بهرمند از بیمه کالا باتوجه به انعقاد قرارداد جهت حفظ منافع مشتریان گرامی در قبال حوادث غیرمنتظره و سرقت که منجر به وارد شدن خسارت به کالا گردد.
3.اطمینان و آرامش بخشیدن به صاحبان محترم کالا در خصوص انجام صحیح و ارائه خدمات صادقانه با حداقل هزینه ممکن نسبت به دیگر موسسات و شرکتهای حمل و نقل با توجه به رعایت قوانین موضوع حمل و نقل داخلی کالا طبق نرخ روز و نیز پرداخت هزینه های اعلامی از سوی صاحان کالا به هر نحو ممکن طبق نظر فرستنده محترم کالا.
این شرکت آمادگی کامل خود را جهت حمل و جابجایی محمولات و محصولات آن شرکت معظم حضورتان معروض داشته و متمنی است در صورت تمایل به همکاری با شماره تلفنهای این شرکت و شخص حاج مهدی محمدی تماس حاصل فرموده واین شرکت را مفتخر به خدمت فرمائید.
حاج مهدی محمدی شرکت حمل و نقل آراسته بار مسعود
09122210588


آراسته بار، آراسته بار مسعود، باربری تهران، باربری نسیم شهر، پایانه تهران، پایانه نسیم شهر، تلفن باربری تهران، تلفن پایانه تهران، تلفن باربری آراسته بار، تلفن کامیون تهران

تهران / تهران مرکز / اسکندری     حمل و نقل در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا