این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

صوتی تصویری در همین محل

جدیدترین آگهی صوتی تصویری

هد پاک کن ویدئو shima 0 تومان

هد پاک کن ویدئو shima

%0
  • تهران غرب
آداپتور تبدیل فیلم های کوچک (VHS-C) وی اچ اس سی 150,000 تومان

پروژکتور و چراغ روشنایی معابر چراغ و پروژکتور خیابانی

در تهران جنوب, آذربایجان | خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری

روشنایی معابر از این جهت که ایمنی و دسترسی به خیابان، جاده و سایر معابر عمومی را برای همه مردم فراهم می‌کند اهمیت بسیار زیادی دارد. اجرای این کار باید به گونه‌ای انجام شود که کمترین هزینه چه از نظر مالی و چه از نظر انرژی، بیشترین بازدهی و کمترین آلودگی را داشته باشد. البته کیفیت در اجرای روشنایی معابر همیشه باید در اولویت قرار بگیرد. اگر معابر از نور مناسب و باکیفیت بهره ببرند، تصادفات به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند و این موضوع سبب می‌شود انسان‌های بی گناه کمتری آسیب ببینند. در سالیان اخیر مطالعات زیادی در مورد نحوه اجرای روشنایی و نورپردازی نما در معابر صورت گرفته است.
متاسفانه نکته تلخ این تحقیقات و مطالعات این است که هر چه تاریکی هوا در معابر بیشتر باشد تصادفات منجر به فوتی هم بیشتر می‌شود. با توجه به نکاتی که گفتیم به این موضوع پی می‌بریم که طراحی و اجرای روشنایی در معابر اصلاً این موضوع بی اهمیت و ساده‌ای نیست. این کار باید در نهایت دقت و با رعایت تمام نکات کیفی و ایمنی انجام شود. در ادامه در مورد نحوه اجرای این پروژه مهم توضیحات بیشتری خدمت شما بیان خواهیم کرد.
در اجرای روشنایی معابر کدامیک مهمتر است؛ کمیت یا کیفیت؟
یکی از موضوعاتی که در اجرای روشنایی معابر به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد، بحث نور بیشتر یا با کیفیت‌تر است. اینکه نور بیشتر منجر به افزایش امنیت می‌شود چندان عجیب نیست، اما روشنایی با کیفیت فراتر از کمیت است. شما باید تلاش کنید فرایند اجرایی خودتان را به گونه‌ای طراحی نمایید که روشنایی خیابان دارای نور یکنواخت باشد. همچنین تنظیم میزان تابش نور در بالا بردن کیفیت آن تاثیر بسیار زیادی دارد.
استفاده از محافظ و قرار دادن اتصالات در ارتفاع مناسب برای جلوگیری از تابش نور مستقیم و اطمینان از توزیع مناسب نور اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از نکاتی که در خرید چراغ خیابانی برای طراحی و اجرای روشنایی در معابر باید به آن توجه داشته باشید تعیین مقدار مناسب نور است. برای اینکه این مقدار را تعیین کنید باید به عواملی مانند جاده، محدودیت سرعت و میانگین ترافیک روزانه توجه نمایید.

از دیگر مسائلی که در روشنایی خیابان‌ها و جاده‌ها اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند توجه به ایمنی عابران پیاده است. برای اینکه ایمنی عابران را تامین کنید بهتر است در گذرگاه های عابر پیاده از روشنایی کمک بگیرید. در این گذرگاه ها کیفیت و کمیت نور همزمان اهمیت پیدا می‌کند. متاسفانه گذرگاه‌های کم نور ممکن است احساس امنیت کاذب ایجاد کند و خطر تصادف را افزایش دهد. نور ضعیف می‌تواند عابران پیاده را به این تصور برساند که دیده شده‌اند و خودرویی که روبرو می‌شود می‌ایستد. این در حالی است که راننده به علت نور کم نمی‌تواند تشخیص دهد که شخصی در حال عبور از جاده است.
خرید چراغ خیابانی
در اجرای روشنایی در معابر توجه به چه نکاتی ضروری است؟
برای اینکه اجرای روشنایی معابر به بهترین شکل اتفاق بیفتد شما باید عوامل مختلفی را در اجرای روشنایی و خرید پایه چراغ خیابانی مد نظر قرار دهید. مهمترین عوامل در اجرای این پروژه عبارتند از:
درخشندگی: در انتخاب چراغ و طراحی روشنایی معابر باید به دنبال مناسب‌ترین سطح درخشندگی باشید. درخشندگی همیشه بر حساسیت کنتراست انسدادها نسبت به پس زمینه تأثیر می‌گذارد. هرچه خیابان روشن‌تر باشد عابرین پیاده و سواره راحت‌تر می توانند اشیای اطراف خودشان را تشخیص دهند و احتمال تصادف کاهش پیدا می‌کند.
یکنواختی: برای اینکه چشم بیننده از روشنایی آزار نبیند، باید یکنواختی نور به اندازه کافی در محیط وجود داشته باشد. یکنواختی نوری به معنای نسبت بین حداقل سطح درخشندگی به سطح روشنایی متوسط است. اگر نور از حالت یکنواختی خارج شود و بیش از حد قوی یا ضعیف باشد احتمال بروز خطر افزایش پیدا می‌کند. البته یکنواختی نور نه تنها در بحث ایمنی بلکه در زیبایی معابر هم تاثیر زیادی دارد.
تابش: تابش بهتر است زیاد خیره کننده نباشد. تابش خیره کننده زمانی رخ می‌دهد که روشنایی نور از سطح سازگاری چشم انسان با نور بیشتر شود. این اتفاق می‌تواند باعث ناراحتی چشم و کاهش دید در جاده شود. طبق تحقیقات انجام شده استاندارد مناسب برای تابش خیره کننده در روشنایی خیابان‌ها بین 10 تا 20 درصد است.
القای بصری: اگر شما در معابر در حال رانندگی باشید می‌توانید از طریق راهنمایی‌های کمکی جاده مانند خط مرکزی جاده، حاشیه، تابلوی راه، مانع اضطراری جاده و … موقعیت و جهت خودتان را در ادامه مسیر پیدا کنید.


پایه چراغ خیابانی، چراغ خیابانی، پروژکتور روشنایی معابر، پروژکتور خیابانی،

تهران / تهران جنوب / آذربایجان     صوتی تصویری در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا