این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

خدمات پرینتر سه بعدی و طراحی سه بعدی 0 تومان

خدمات پرینتر سه بعدی و طراحی سه بعدی

%0
  • تهران تهران غرب

جدیدترین آگهی فنی و حرفه ای

دوره آموزشی صفر تا صد پرینتر سه بعدی آکادمی ایپک تماس بگیرید
اموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل تماس بگیرید
2
آموزش رزین در مشهد تماس بگیرید
1
آموزش رزین در مشهد 0 تومان
1
آموزش سیاه قلم ، طراحی چهره در مشهد تماس بگیرید
1
آموزش پتینه در مشهد تماس بگیرید
1
آموزش گچبری مدرن در مشهد 0 تومان
1
آموزش رزین تماس بگیرید

آموزش رزین

%0
  • مشهد

پکیج ویژه آموزش کتیا مقدماتی

در اصفهان, احمد آباد | آگهی های آموزش فنی حرفه ای

در این مجموعه سعی شده است از تجربه 14 ساله خودم در تدریس نرم افزار کتیا استفاده کرده و تنها در 10 ساعت آموزش مفید، مطالب به گونه ای ارائه گردد که به راحتی قابل فهم باشند و دستورات و نکات لازم و ضروری را شامل شود و در کمترین زمان و بهترین روش آموزشی محیط ها و دستورات نرم افزار کتیا آموزش داده شود.

این پکیج آموزشی شامل موارد زیر می باشد:

19 ویدئو آموزش ویژه نرم افزار کتیا جمعا در 10 ساعت به همراه فایل ها و نقشه های قطعات و مجموعه های مونتاژ شده.

22 تمرین تکمیلی و کاربردی شامل 22 ویدئو با توضیحات کامل مدرس به همراه فایل قطعات طراحی شده در آموزش ها با نمودار درختی قابل ویرایش در نرم افزار کتیا.

جزوه اختصاصی آموزش نرم افزار کتیا که به عنوان مرجع و مکملی برای آموزش بهتر نرم افزار می باشد.

در این مجموعه آموزشی 4 محیط مهم و پرکاربرد نرم افزار کتیا آموزش داده شده است که عبارتند از:
Sketcher (محیط طراحی دوبعدی): محیط ایجاد پروفیل ها یا اسکچ های 2بعدی به منظور ایجاد حجم های 3بعدی.

Part Design (محیط طراحی سه بعدی): در این محیط کاربر با دستورات و امکاناتی که نرم افزار در اختیارش گذاشته است به آسانی و سریعترین روش ممکن می تواند از یک اسکچ طراحی شده، مدل سه بعدی یا قطعات توپر (Solid) تهیه نماید.

Drafting (محیط نقشه کشی): در محیط درفتینگ یا نقشه کشی نرم افزار کتیا، چگونگی ایجاد نقشه های دو بعدی آموزش داده شده است. در این محیط کاربران نرم افزار کتیا می‌توانند از قطعات سه بعدی مدل سازی شده خود و همچنین مجموعه مونتاژی در محیط اسمبل نرم افزار کتیا، مستندات و نقشه های دوبعدی مهندسی استاندارد استخراج کنند.

Assembly Design (محیط مونتاژ قطعات): قطعاتی که در سایر محیط های کتیا CATIA V5 ایجاد شده‌اند، پس از وارد کردن به محیط طراحی مونتاژ کتیا، روی هم سوار می‌شوند. پس از قرار دادن قطعات روی هم با استفاده از قیدهای مونتاژی و محدود کردن درجه آزادی قطعات، می‌توان داده‌های مفیدی از قبیل فهرست قطعات (Bill of Material) و تعداد قطعات به کار رفته در مجموعه مونتاژی از مجموعه مونتاژ شده استخراج کرد. از قابلیت های قدرتمند محیط طراحی مونتاژ کتیا، امکان ایجاد قطعه در آن را می‌توان نام برد.


آموزش کتیا، آموزش نرم افزار کتیا، اموزش کتیا، آموزش صفر تا صد کتیا، آموزش کتیا مقدماتی ، آموزش کتیا پیشرفته، نرم افزار کتیا، آموزش catia، آموزش رایگان کتیا، پکیج آموزش کتیا، نرم افزار کتیا، catia، پکیج کامل آموزش


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا