این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

لوازم آرایشی و بهداشتی در همین محل

جدیدترین آگهی لوازم آرایشی و بهداشتی

قرص هیرتامین

در تهران غرب, آریاشهر | لوازم آرایشی و بهداشتی

هیرتامین قرمز حاوی 30 عدد کپسول در هر بسته و ساخت کشور آمریکا، یک مکمل ویتامینه و تغذیه کننده قوی مو با فرمولاسیون پیشرفته است که با داشتن کامل ترین و بهترین ویتامین ها، موهای بلند و سالم و براقی را برای شما به وجود می آورد. هر کپسول سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، گیاهی و ترکیبات آنتی اکسیدانی است که به تغذیه، سلامت و رشد موها کمک می کند و باعث داشتن موهایی حجیم تر، بلندتر و ضخیم تر می شود. هیرتامین دارای ترکیبات وگان و گیاهی و بدون گلوتن و نگهدارنده می باشد و برای زنان و مردان مناسب است.
سن، تغییرات هورمونی، رژیم غذایی ناصحیح و کمبود ویتامین، عوامل محیطی و آلودگی ها از جمله عواملی هستند که می توانند باعث آسیب دیدن و نازک شدن موها و ریزش بیش از حد آن شود. معمول ترین علت ضعیف شدن و ریزش مو، رژیم غذایی است که استفاده از مکمل ها و مولتی ویتامین ها تاثیر زیادی در تقویت موها و جلوگیری از ریزش دارد. قرص تقویت کننده مو هیرتامین یکی از بهترین مکمل‌ های گیاهی و ارگانیک اثبات شده پزشکی است که علاوه بر افزایش رشد و تقویت موها به درخشان شدن پوست و داشتن ناخن های سالم و محکم تر نیز کمک می کند.
دوره مصرف قرص هیرتامین 60 روز است ولی نیاز است برای نتیجه گیری بهتر 90 روز استفاده شود. هیرتامین مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا می‌باشد.همچنین مصرف این محصول به بهبود سلامت ناخن و پوست شما نیز کمک شایانی می‌کند.
برای خرید قرص هیرتامین و اطلاع از قیمت آن می توانید به فروشگاه لوازم آرایشی لیلیوم به ادرس www.liliyome.com مراجعه کنید.

هیرتامین:
افزایش ضخامت و استحکام تار مو
فاقد مواد نگهدارنده و مصنوعی
جلوگیری از ریزش مو های نازک
مناسب برای خانم ها و آقایان
افزایش شادابی و سلامت مو
حاوی 30 عدد کپسول
بدون گلوتن و پارابن
کاملاً گیاهی و و گان
ساخت کشور آمریکا
مورد تأییدیه FDA
تقویت و رشد مو


هیرتامین اورجینال، خرید قرص هیرتامین



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا