این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تجهیزات پزشکی در همین محل

بوته پلاتینی(کروزه پلاتینی) تماس بگیرید
چمبر آزمایشگاهی 55 لیتری 40_ الی 70+ تماس بگیرید
آون 55 لیتری تماس بگیرید

آون 55 لیتری

%0
  • کرج
فروش شیکر رومیزی میله ای تماس بگیرید

جدیدترین آگهی تجهیزات پزشکی

فروش ژرمیناتور آزمایشگاهی

در کرج, فردیس | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

ژرمیناتور محفظه ای کنترل شده جهت کنترل دما،رطوبت و نور برای جوانه زدن بذر، قوه ی نامی گندم و کشت بافت و گیاهچه های کوچک و کلزای و… میباشد. کلمه Germination به معنای جوانه زنی میباشد و دستگاه ژرمیناتور مناسب برای جوانه زنی است.

درون یک دانه جنین گیاه و منابع غذایی وجود دارد که همه در یک لایه ی محافظ دانه قرار گرفته اند‌. محقق برای انجام آزمایشات متعدد نیاز به مشاهده ی و پایش کلیه ی مراحل جوانه زنی بذر و رشد گیاه دارد. او با قرار دادن بذر در درون ژرمیناتور و با کنترل دما، رطوبت و نور تمامی این مراحل را مشاهده و بررسی می کند.

در واقع می توان گفت ژرمیناتور همان اتاقک رشد گیاه است که آزمایشات مختلف بر روی انواع بذر ها در شرایط مختلف دما و رطوبت انجام می شود. در ژرمیناتور پارامترهای دما، رطوبت نسبی و نور کنترل و مدیریت می شوند تا شرایط اساسی برای تهیه ی بذر مناسب ایجاد کنند. این دستگاه اصولا در مراکز تحقیقات کشاورزی، دانشگاه های کشاورزی، مواد غذایی و دیگر جاهایی که نیاز به کنترل دما،نور و رطوبت داشته باشد استفاده می شود.

کاربرد دستگاه ژرمیناتور چیست؟
کاربرد اصلی دستگاه ژرمیناتور جوانه زنی گیاهان می باشد. جوانه زدن یعنی یک دانه بعد از قرار گرفتن در شرایط مناسب شروع به رشد کردن کند و تبدیل به یک گیاه کامل شود.

در این دستگاه دما، رطوبت نسبی و نور کنترل و مدیریت می شوند تا ایجاد شرایط اساسی برای بذر فراهم شود. هدف از فرآیند جوانه زنی بذرها، بازرسی دقیق از زنده ماندن بذرها می باشد

جوانه زنی بذر فرآیندی می باشد که با استفاده از آن، تعداد دانه های قادر به رشد و تولید محصول رضایت بخش اندازه گیری می شود. نتایج آزمایشات جوانه زنی بذر نیز در اهداف برچسب زدن، صدور گواهینامه و کاشت بذر مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل ها:
150 لیتر
300 لیتر
600 لیتر
1300 لیتر


ژرمیناتور آزمایشگاهی، محفظه کنترل دما و رطوبت، محفظه رشد گیاه



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا