این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

چاپ و تبلیغات در همین محل

پرینت و صحافی بهزاد تماس بگیرید

پرینت و صحافی بهزاد

%0
  • تهران مرکز
پخش ماگ سرامیکی 0 تومان

پخش ماگ سرامیکی

%0
  • تهران مرکز

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

چاپ پازل

در تهران مرکز, انقلاب | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

خدمات چاپ پرچم - تولید فوری انوع پرچم:
چاپ پرچم یکی از ملزومات اداری و همچنین هویت هر شرکت و یا سازمانی محسوب می شود.چاپ پرچم در واقع می تواند نمادی از نوع کسب کار شما باشد که در نتیجه باعث می شود تا نظر بیننده را به خود جلب کند. ما در مجموعه نوین گرافیک با قیمتی مناسب به چاپ اختصاصی لوگو، آرم برند شرکت و کسب و کار شما به صورت تمام چاپ بر روی پارچه اقدام خواهیم کرد. این روش امکان چاپ یک رو و دارای ریشه هایی با رنگ های مختلف را نیز دارا است.

چاپ پازل به صورت فوری و ارزان:
چاپ روی پازل در سایز ها و طرح های متنوع یکی از خدمات منحصر به فرد مجموعه نوین گرافیک می باشد. پازل تولید شده از جنس چوب MDF مرغوب بوده و چاپ صورت گرفته بر روی پازل چوبی از کیفیت و شفافیت بسیار بالایی برخوردار است.در فرآیند چاپ، تصویر مورد نظر مستقیما بر روی پازل چوبی چاپ شده و از هیچگونه چسبی در فرایند چاپ پازل استفاده نشده از این رو دوام، ماندگاری و کیفیت پازل چوبی تولید شده را افزایش میدهد.چاپ پازل در سایزهای مختلف موجود است.

چاپ فندک زیپو:
فندک تبلیغاتی میتواند یک هدیه خاص و منحصر به فرد جهت تبلیغ برند شما باشد به اینصورت که میتوانید در مجموعه نوین گرافیک برند خود را به صورت چاپ روی این محصول سفارش دهید و به مخاطبانتان هدیه دهید تا همیشه برندتان در معرض نمایش باشد.یا اینکه میتوانید عکس متن دلخواه را روی فندک زیپو چاپ کنید به دوست و خانواده هدیه دهید.



چاپ فندک سه کاره:

فندک های طرح دلخواه هم یکی دیگر از محصولات خاص نوین گرافیک می باشد که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستن. مجموعه نوین گرافیک همواره از بهترین و بروزترین مواد اولیه و ابزار ها برای چاپ فندک سه کاره استفاده میکند.

چاپ فندک شارژی :

چاپ سابلیمیشن برای چاپ طرح مورد نظر روی فندک استفاده می شود. استفاده از چاپ سابلیمیشن به دو شیوه صورت می گیرد. چاپ مستقیم بر روی حرارت و چاپ غیرمستقیم از طریق فشار.عکس چاپ شده بر روی سطح زیرین قرار می گیرد و سپس یک لایه از آن توسط دستگاه بر روی سطح مورد نظر چاپ می شود.



نوین گرافیک-تولید کننده و تامین کننده انواع محصولات چاپی و تبلیغاتی است بسیاری از شرکت ها از این محصولات به عنوان هدیه ای ارزان قیمت و البته جذاب برای تبلیغات خود استفاده می نمایند.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ تلگرام-ایتا پیام بگذارید.


، چاپ پازل 1000 تکه، قیمت چاپ عکس روی پازل 1000 تکه، چاپ پازل چوبی، پیج چاپ عکس روی پازل، چاپ عکس روی پازل چوبی، سفارش پازل هزار تکه با عکس دلخواه

تهران / تهران مرکز / انقلاب     چاپ و تبلیغات در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا