این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

تجهیزات آزمایشگاهی  شرکت به آزماسکوسامان تماس بگیرید
پارسیان تجهیزکرج تماس بگیرید

پارسیان تجهیزکرج

%0
  • البرز کرج
دوره تعمیر تجهیزات پزشکی در تبریز تماس بگیرید

دوره تعمیر تجهیزات پزشکی در تبریز

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
1
تجهیزکامل آزمایشگاه ظروف یکبارمصرف بهداشتی تماس بگیرید

تجهیزات پزشکی در همین محل

جدیدترین آگهی تجهیزات پزشکی

ژل خالص کرایولیپولیز، کولتک 620,000 تومان

ژل خالص کرایولیپولیز، کولتک

%0
  • تهران غرب
فروش ویژه دستگاه پلاسماجت پلاسینتیلا 22,800,000 تومان
1
پر فروش‌ترین پد آنتی فریز کرایولیپولیز، بکو(BECO) 65,000 تومان
1
اسپری کرایوتراپی(درمان خانگی خال و زگیل تناسلی) 1,550,000 تومان
سکوبندی و کابینت آزمایشگاه به آزماسکوسامان تماس بگیرید
میزهای ضد لرزش (میز ترازو ) تماس بگیرید

میزهای ضد لرزش (میز ترازو )

%0
  • تهران حومه
تجهیزات آزمایشگاهی  شرکت به آزماسکوسامان تماس بگیرید
1
فروش ویژه ماسک بیهوشی شماره 4 و 5 چینی-سهند تجهیز نوین تماس بگیرید

فروش تجهیزات آزمایشگاهی

در تهران مرکز, بلوار کشاورز | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

شرکت رادفورسان با تکیه بر توان علمى ، فنى و همچنین تجربه ، مفتخر است تا از سال 1380 گامهایى را در جهت خدمت رسانى به بخش هاى مختلف صنایع آزمایشگاهى بردارد. این شرکت با هدف کلی تأمین تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه های کشور تأسیس گردیده و با عنایت به تحصیلات و تجربیات علمی و فنی مدیران آن در شناخت بسیاری از دستگاه های آزمایشگاهی پیشرفته و همچنین با عنایت بسیارى از آزمایشگاه هاى صنایع مختلف و مراکز متفاوت علمى وتحقیقاتى از پزشکى و داروسازى، فنى و شیمیایى، غذایى و بهداشتى، رنگ وبسیارى صنایع دیگر محصولات تولیدى و وارداتى این شرکت را مورد استفاده قرار داده اند و که افتخار است.
حمایت های بی دریغ مصرف کنندگان در اعتماد و خرید ، با بنیه ای استوار گام به پیشرفت گذارد، تا جائی که اکنون به عنوان یکی از بزرگترین تأمین کنندگان تجهیزات مورد نیاز شرکت های داروسازی، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، صنایع غذایی و کشاورزی، آزمایشگاه های آب و خاک و محیط زیست و سایر مراکز مرتبط مطرح گردیده است. تجهیزات تامین شده توسط شرکت راد فورسان همراه با بالاترین تعهدات در خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه می‏گردد و حضور کارشناسان در طول دوره گارانتی، از نصب تا نگهداری و تامین قطعات و مواد یدکی و مصرفی، متضمن کیفیت و کارائی دستگاه‏ ها می ‏باشد. بدینوسیله تعدادی از کمپانی‏های طرف قرارداد با این شرکت و فهرست محصولات این کمپانی‏ها در چند زمینه کاری معرفی می‏گردد.
شرکت رادفورسان در زمینه ى تولید تجهیزات ثابت آزمایشگاهى با همکارى شرکت هاى معتبر خارجى همانند برند NUVE ، برند IKA، برند EPPEDORF ، برندVELP، برند FALC و برند NABERTHERM توانسته اندازى آزمایشگاه رعایت نماید و کیفیت محصولات خود را با استفاده از برندهاى شناخته شده بین المللى تضمین نماید
شرکت ایمان دارد که کیفیت ضامن ترقى و دوام است و رضایتمندى مشترى بزرگترین سرمایه ى ما محسوب مى گردد.

این شرکت با دیدگاه تامین و ارائه محصولات و تکنولوژی های نوین و راهکارهای بهینه در زمینه فعالیت خود به عنوان نماینده چندین کمپانی بین المللی در ایران همواره سعی در ارتقاء و بهبود دانش علمی و فنی مشتریان خود نیز دارد و با بهره گیری از تجارب و توانایی های فراوان از طریق تامین کالاهای با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن و قیمت مناسب و همچنین پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش مستمر در تلاش پیوسته در راستای جلب خشنودی مشتریان گرامی خود می باشد.

ماموریت ما : بهبود کیفیت محصولات تولیدی کشور و متعاقبا بهبود زندگی مردم با ارائه تجهیزات و محصولات آزمایشگاهی با کیفیت و نوین به صنایع کشور


همزن مکانیکی ، هات پلیت مگنت، هات پلیت ، کدورت سنج پرتابل ، حمام گردشی باز ، لخته ساز پرتابل ، تجهیزات آزمایشگاهی

تهران / تهران مرکز / بلوار کشاورز     تجهیزات پزشکی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا