این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

تعمیرگاه در همین محل

جدیدترین آگهی تعمیرگاه

خدمات یدک کش خودرو از امداد خودرو ایران

در تهران حومه, دماوند | آگهی های تعمیرگاه ماشین

احتمالا تا کنون با از کار افتادن خودرو خود یا سایرین مواجه شده اید. حسی بسیار ناخوشایند و گاهی وحشتناک که می تواند کل برنامه روزانه یا تفریح خانوادگی شما را به هم بزند. یک امداد خودرو خوب در این مواقع همچون یک منجی یا فرشته نجات به نظر می رسد و با سرعت و تخصصی باور نکردنی، خودرو شما را عیب یابی و در حد امکان رفع عیب می کند. امداد خودرو پردیس با بیش از 10 سال سابقه خدمت و با کادری حرفه ای، به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته در کنار شماست تا در کوتاه ترین زمان ممکن خودرو شما را به حالت عادی بازگرداند. کافیست شماره تلفن امداد خودرو پردیس را شماره گیری فرمایید تا مکانیک سیار پردیس در اسرع وقت منجی خودرو شما باشد. امداد خودرو ایران با ارائه خدمات در مناطق پردیس، رودهن، بومهن، ابعلی، گیلاوند، ابسرد و دماوند با کادری ماهر و متخصص به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده خدمت رسانی به شما هستند.


یدک کش پردیس، یدک کش رودهن، یدک کش بومهن، یدک کش ابسرد، یدک کش گیلاوند، یدک کش دماوند، امداد خودرو ایران، امداد خودرو پردیس، امداد خودرو رودهن، امداد خودرو بومهن، امداد خودرو گیلاوند، امداد خودرو ابسرد، امداد خود

تهران / تهران حومه / دماوند     تعمیرگاه در استان تهران


مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا