این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

خدمات ساختمانی در همین محل

جدیدترین آگهی خدمات ساختمانی

ساخت انواع درب ساختمانی و ویلایی تماس بگیرید

ساخت انواع درب ساختمانی و ویلایی

%0
  • تهران شمال
آکوستیک برتر مرکز عایق صوتی ایران تماس بگیرید
1
ارائه کلیه خدمات نقشه برداری داخلی ساختمان ها تماس بگیرید
1
ساخت ساختمان های ال اس اف  LSF 0 تومان
بهسازی بستر تماس بگیرید

بهسازی بستر

%0
  • تهران غرب
بازسازی و مقاوم سازی تماس بگیرید

بازسازی و مقاوم سازی

%0
  • تهران مرکز
ساخت کمد ریلی در شریعتی و خدمات کابینت در شریعتی تماس بگیرید

خانه سازی پیش ساخته بتنی ایرداک

در تبریز, امیر خیز | آگهی های خدمات ساختمانی

شرکت خانه سازی پیش ساخته بتنی ایرداک
طراح ومجری سازه های پیش ساخته بتنی
از سایت شرکت خانه سازی ایرداک بازدید فرمایید
لیست قیمت های خانه های پیش ساخته بتنی در سایت شرکت موجود می باشد
www.irdakco.ir
قیمت خانه پیش ساخته بتنی
قیمت ویلای پیش ساخته بتنی
قیمت مدرسه پیش ساخته بتنی
قیمت خانه بهداشت پیش ساخته بتنی
قیمت کانکس پیش ساخته بتنی
قیمت کانکس نگهبانی پیش ساخته بتنی
قیمت استخر پیش ساخته بتنی
قیمت پارکینگ پیش ساخته بتنی
قیمت توالت پیش ساخته بتنی
قیمت سرویس بهداشتی پیش ساخته بتنی
قیمت حمام پیش ساخته بتنی
ایده اصلی تولید خانه های کوچک پیش ساخته با کلیه تجهیزات در محل کارخانه و انتقال آن به محل نصب توسط تریلی و نصب وراندازی آن در مدت 3 روز میباشد.
تمامی مراحل ساخت وتولید توسط ماشین آلات و کارکنان شرکت در محل کارخانه طراحی وتولید واجرا می شود ودر زمان نصب بدون هیچ نیازی به بنایی ساختمان در مدت 3 روز نصب و قابل سکونت می باشد.
کلیه تجهیزات شامل سازه اصلی به همراه تزئینات داخلی مانند گچ کاری و سیستم تاسیسات مانند لوله کشی آب و گاز و همچنین سیستم سیم کشی وبرق در محل کارخانه اجرا می شود
با توجه به نرخ بالای رشد جمعیت در دهه اول انقلاب و فقدان برنامه¬های مناسب برای تامین مسکن دهک-های کم درآمد جامعه منجر به عدم توان پاسخگویی به تقاضای مورد نیاز گردید، برای حل این مشکل راه حل¬های مختلفی پیشنهاد می¬گردد لیکن ازآنجایی¬که این راه حل¬ها مبتنی بر نگاه سنتی به مقوله مسکن است و هیچ تجدیدنظر جدی در نوع نگاه حاصل نشده، بالتبع جوابگوی حل مشکلات این عرصه نیز نبوده است. که نیاز به استفاده از روشهای نوین ساخت و به خصوص صنعتی سازی ساختمان غیر قابل اجتناب می باشد.در چند سال اخیر فعالیت های گسترده ای در این خصوص در کشور های توسعه یافته انجام شده است که سبب پیدایش روند جدیدی در تهیه مسکن و مصالح شده است.
اولین ایراد شیوه سنتی ساختمان‌سازی این است که تمام مراحل باید صورت سری (سریالی) انجام شود. ترتیب شیوه سری این‌گونه است: آماده‌سازی، ساخت پِی، اجرای ستون، اجرای سقف، دیوار چینی و نازک‌کاری. این زنجیره‌وار بودن مراحل باعث می‌شود که روند اجرای پروژه به کندی پیش برود و هزینه‌های اجرایی به خصوص نیروی انسانی افزایش پیدا کند. همچنین اقدامات اجرایی غیر ضروری و حتی بیهوده در روش سنتی فراوان است که ناشی از شیوه ساخت سنتی و قدیمی بودن مصالح است. برخی دلایلی که صنعتی سازی در ساختمان سازی را تبدیل به امری لازم می‌کند، شامل مواردی مثل کمبود منابع، تقاضای زیاد، کاهش قیمت ساختمان و افزایش عمر آن است. برای تولید صنعتی ساختمان می‌توان فرآیند نصب را به صورت هم‌زمان و موازی انجام داد.


خانه پیش ساخته بتنی



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا