این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

چاپ و تبلیغات در همین محل

پخش ماگ سرامیکی 0 تومان

پخش ماگ سرامیکی

%0
  • تهران مرکز

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

چاپ نایلون چاپ پلاستیک ساک دستی کیسه پارچه ای تماس بگیرید
1
 فروش لیزر حکاکی و برش  غیر فلزات تماس بگیرید
1
چاپ کارت پرسنلی شناسایی 0 تومان

چاپ کارت پرسنلی شناسایی

%0
  • تهران مرکز
چاپ ساک دستی تبلیغاتی ساک دستی پارچه ای تماس بگیرید
عکاسی صنعتی / خط تولید / محصول تماس بگیرید

عکاسی صنعتی / خط تولید / محصول

%0
  • تهران شرق
تولیدی کاور تشک، بالشت و پتو 0 تومان

تولیدی کاور تشک، بالشت و پتو

%0
  • تهران جنوب
پخش ماگ سرامیکی 0 تومان

پخش ماگ سرامیکی

%0
  • تهران مرکز

چاپ لیوان ارزان تهران

در تهران مرکز, انقلاب | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

تا به حال به این فکر کرده اید که به مخاطبان و مشتریان کسب و کار خود،میتوانید لیوان تبلیغاتی هدیه بدهید و با این روش برند سازی کنید.قیمت چاپ لیوان ارزان ، و مقرون به صرفه و کیفیت عالی و تضمین شده ی چاپ لیوان از مزیت های این نوع هدیه تبلیغاتی می باشد.

چاپ لیوان سرامیکی سفید:
لیوان های سرامیکی از آن مدل لیوان های پرطرفداری هستند که اصولا رنگ سفید آن بیشتر برای جنبه های شخصی وتبلیغاتی از جمله هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد که علاوه بر اینکه امکان چاپ بهتر و کاملتری را فراهم می آورد، چاپ انجام شده بر رویش از وضوح و جزئیات بالاتری نیز برخوردار است.
چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی یکی دیگر از انواع لیوان های تبلیغاتی می باشد. همانطور که از اسمش مشخص است این لیوان از دسته وداخل لیوان رنگی برخوردار است. به دلیل تنوع و قیمت لیوان دسته وداخل رنگی مناسب پرطرفدارترین هدیه تبلیغاتی می باشد.

سفارش لیوان تبلیغاتی:

هر فردی که چندین بار از نوشیدنی های سرد و گرم استفاده میکند نیاز به یک لیوان دارد. اگر آن لیوان هدیه ای از جانب شما باشد. در صورت هر بار استفاده به یاد شما می افتد و این کار باعث میشود که نام تجاری شما در یادشان بماند.

چاپ لیوان جادویی:

چاپ لیوان حرارتی در حالت سرد این لیوان ها کاملا مشکی هستند و عکسی که روی آن چاپ شده قابل مشاهده نیست. اما هنگامی که درون این لیوان ها مایع گرمی ریخته می شود تغییر رنگ داده و رنگ سیاه آن کاملا از بین می رود و عکسی که چاپ شده به آرامی ظاهر می گردد.

ماگ تبلیغاتی:

لیوان های تبلیغاتی نیز دارای انواع مختلفی هستند که میتوان براساس نوع کسب و کار و همچنین هدف از تبلیغات و بازاریابی یکی از آنها را انتخاب کرد.مانند:لیوان حرارتی دسته ساده,لیوان حرارتی دسته قلبی ,لیوان حرارتی اکلیلی,لیوان سرامیکی سفید ساده ,لیوان سرامیکی دسته قلبی سفید,لیوان دسته وداخل رنگی,لیوان تبلیغاتی,لیوان دسته و داخل رنگی قلبی,نیم لیوان ,چاپ روی فنجان ,چاپ لیوان,چاپ لوگو روی لیوان و...

اگر سعی دارید از لیوان‌ها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از لیوان تبلیغاتی سرامیکی می باشد.چاپ لیوان با تصاویر دلخواه از تخصص های نوین گرافیک است برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام - ایتا پیام بگذارید.


چاپ لیوان با تصاویر دلخواه، چاپ لیوان ارزان، قیمت چاپ عکس روی لیوان، چاپ عکس روی لیوان ، چاپ لیوان ارزان تهران، چاپ لیوان کاغذی، چاپ لیوان حرارتی، پیج چاپ عکس روی لیوان

تهران / تهران مرکز / انقلاب     چاپ و تبلیغات در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا